Szukaj

Informacje o Audi A3 8V Limousine Facelifting 2.0 35 TDI 150KM 110kW 2018-2020

Lata produkcji: 2018 – 2020
Segment: Niższa klasa średnia
Chyba każdy znajdzie coÅ› dla siebie. Podstawowy silnik benzynowy 1.2 TFSI 105KM może i nie powala swojÄ… mocÄ…, ale potrafi odnaleźć siÄ™ na drodze – jest dość żwawy, elastyczny na wiÄ™kszoÅ›ci obrotów i cichy. Znacznie lepsze doznania gwarantuje jednak 1.4 TFSI 122KM – to optymalny wybór. A jeÅ›li 122KM to za maÅ‚o – jest jeszcze wariant 140-konny, który jest idealny. A3 staje siÄ™ zrywne i lekkie. Flagowa jednostka, nie liczÄ…c S3, ma 1.8l i 180KM – to już propozycja dla wymagajÄ…cych. Diesle z kolei sÄ… dwa. 1.6 TDI 105KM jest tÄ… wersjÄ… budżetowÄ… – wyjÄ…tkowo oszczÄ™dny, ale zarazem spokojny na drodze. Po wiÄ™cej emocji trzeba siÄ™gnąć do 2.0 TDI 150KM
czytaj więcej
Powagosław

Samochód, który trafi do książek o historii motoryzacji nie musi siÄ™ zmieniać, a ewentualne zmiany stylistyczne powinny być przewidywalne i delikatne. Czy nie tak wÅ‚aÅ›nie jest? A3 to jeden z tych samochodów na rynku, które chyba pod każdym wzglÄ™dem wpisujÄ… siÄ™ w oczekiwania kupujÄ…cego.

~Powagosław
Luzacjusz

Nigdy nie byÅ‚ indywidualistÄ… i nigdy nie bÄ™dzie. Dla wiÄ™kszoÅ›ci ludzi, którzy kupujÄ… ten samochód jest on i tak zbyt zadziorny.

~Luzacjusz
Produkowany od 2018 do 2020 roku
Pojemność skokowa 1968 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 3500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 340 Nm przy 1750-3000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 15,8 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 81 x 95,5 mm
Zapłon samoczynny
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni
System start&stop Dostępny

Usterki Audi A3 8V

Liczba wpisów: 3
Problem z silnikiem
  • Audi A3 8V Limousine 2.0 TDI 150KM 110kW 2013-2016
  • silnik
  • 136 tys. km
Witam. Od roku posiadam audi a3 limuzynę z 2015 roku. Po kupnie zaczął się taki problem że zaczęło coś piszczeć od strony rozrządu. Okej, pomyślałem że to jakaś rolka padła. Rolki zostały wymienione piszczenia nie ma Ale za to jest takie obcieranie teraz też z tej samej strony. Puszczenie zmieniło się w obcieranie takie szorowanie czegoś o coś moim zdaniem. Oddałem auto ponownie do mechanika, diagnoza taka że to rozrząd. Okej rozrząd wymieniony cały, nowa pompa i dalej jest to samo. Czy miał ktoś kiedyś podobny problem lub wie co to może być za usterka? Byłem teraz u mechanika to mówi żeby spróbować nowy rozrząd jeszcze raz wlozyc
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
3 komentarze
Tryb awaryjny
  • Audi A3 8V Sportback 5d 1.6 TDI 105KM 77kW 2013-2014
  • ukÅ‚ad napÄ™dowy
  • 1000 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
Witam mam takie Audi s3 a3 quattro przechodzi w tryb awaryjny jak siÄ™ zresetujÄ™ jest ok po jakimÅ› czasie znowu jest to samo
Skrzynia biegów
  • Audi A3 8V Sportback 5d 1.6 TDI 105KM 77kW 2013-2014
  • inne
  • 90 tys. km
Problem z skrzynią biegów automatyczna S-Tronic 7 biegową. Problem polegał na tym ze samochód wpadł w "Tryb awaryjny" plus do tego wypadł z biegu pomimo tego ze pisało ze mozna jechac dalej.
Problem rozwiÄ…zany
1 komentarz
Audi A3 8V Limousine Facelifting