Szukaj

Informacje o Alfa Romeo Tonale

Lata produkcji: 2022 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Alfa Romeo Tonale – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(84%)

Zalety

+ Karoseria + Układ jezdny + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Widoczność - Skrzynia biegów - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,9
~Łukasz
Alfa Romeo Tonale
SUV 1.5 T4 160KM 118kW
Alfa Romeo Tonale to piękne auto, ale przede wszystkim wygodny SUV. W naszym przypadku okazał się strzałem w dziesiątkę dla rodziny 2+2, bo samochód jest zadziwiająco dobrze wyciszony, świetnie wyposażony (Veloce), pojemny (500L), dobrze się prowadzi zarówno w mieście (hybryda) jak i w trasie (zawieszenie, układ kierowniczy). W wersji 160+20 KM mocy jest akurat wystarczająco żeby tym samochodem bardzo fajnie jeździć w różnych warunkach. W dodatku spalanie niższe o kilka litrów niż np. w takim Stelvio. MHEV w Alfie udał się naprawdę dobrze!
4,9
~paweł
Alfa Romeo Tonale
SUV 1.5 T4 160KM 118kW
Auto polecam.To opis na AUTOKULT i nim sie posłużę ..................Spójrzcie tylko na to nadwozie. Chyba nie ma nikogo, kto stwierdziłby, że Tonale jest brzydkim autem. Owszem, linie w stosunku do konceptu zostały nieco ugrzecznione, lecz nadal nie brakuje im charakteru i niepodrabialnego stylu. Podczas gdy zdecydowana większość współczesnych projektów opiera się na masywnych, ostrych kształtach, Włosi postawili na kuszące obłości, dodatkowo przyozdobione masą intrygujących detali. Począwszy od Scudetto – tarczy atrapy chłodnicy, bez której nie może obejść się żadna alfa, poprzez piękne reflektory LED inspirowane kultowym modelem SZ, a skończywszy na masywnych, czerwonych zaciskach hamulców ukrytych za 20-calowymi obręczami w charakterystycznym wzorze. Nawet czysto techniczny element, jak np. radar systemów bezpieczeństwa, wygląda tu jak dzieło sztuki, wkomponowane tuż pod Scudetto. No i oczywiście flagi – włoską banderę znajdziecie na lusterkach, ale i w kabinie – na tunelu środkowym.Kokpit Tonale nie jest może aż tak spektakularny jak nadwozie, ale trudno odmówić mu urody i włoskiego stylu. To bardzo udane połączenie chłodnej nowoczesności i minimalizmu z klasyczną elegancją i sportową nutą. Wszystko to bez rezygnacji z ducha Alfy,Mamy tu na przykład wspaniałą, mięsistą kierownicę z fizycznymi przyciskami, z których jeden służy do rozruchu silnika. Tuż za nią umieszczono aluminiowe łopatki (a właściwie łopaty) do ręcznej zmiany biegów. Są piękne i działają z przyjemnym kliknięciem.Wszystko to jest opakowane w wysokojakościowe, solidnie zmontowane materiały. Pod względem wykonania wnętrza Tonale w niczym nie odstaje od konkurentów, takich jak BMW X1, Audi Q3 czy Volvo XC40, a nawet ich przewyższa. Pozostając w kabinie, trzeba zwrócić uwagę na przestrzeń. Tej nie brakuje w żadnej płaszczyźnie. Tonale bez problemu zmieści cztery rosłe osoby i 500 litrów bagażu. Sam bagażnik może pochwalić się regulowaną podłogą, haczykami na zakupy i gniazdem 12V. Niektórym przeszkadzać może jednak dość wysoki próg załadunku.Przestronność idzie w parze z wygodą i komfortem podróżowania. Kabina jest dobrze wyciszona, także podczas jazdy z prędkościami autostradowymi, a zawieszenie, nawet na 20-calowych kołach, nie sprawi, że powypadają wam plomby z zębów. Pracuje sprężyście i ogranicza wychyły nadwozia w szybkich zakrętach. Czuć, że dysponuje sporym potencjałem.Z każdym kolejnym kilometrem włoski SUV przemawiał do mnie coraz bardziej ogólnym poczuciem solidności, komfortem i radością z prowadzenia. Łatwo polubić go na tyle, by chcieć jeździć nim dłużej. Wydaje się więc, że Alfa Romeo stanęła na wysokości zadania, tworząc samochód zdolny rzucić wyzwanie utytułowanym konkurentom. Także w kwestii oferty z rozsądnie skalkulowanym cennikiem i 5-letnią gwarancją w standardzie
4,9
~paweł
Alfa Romeo Tonale
SUV 1.5 T4 160KM 118kW
Napisze krotko i zwieźle.Alfa wiadomo -prowadzenie,zestrojenie zawieszenia i emocje -ś abo maja być.Co zaskoczyło najbardziej na plus? Hamulce brembo - najlepsze które maiłaem a za sobą Mietki,Lexusy itp itd....Świetnie działające reflektory matrycowe - znacznie lepiej niz w moim ostatnim aucie.Zestrojenie zawieszenia - przy pełnej kontroli i switnym czuciu auta pomimo niskiego profilu na felgach 19" sprężyste i komfortowe - mistrz.poza tym wiadomo - dobry sprzet grający ,wnetrze które raczje bedzie starza ło się wolniej niż szybciej,uroda ogólna no i musze przyznac jakośc ktorą czuć.....Jedno z naszych aut i jak widze najczęsciej wybierane do jazdy...
Alfa Romeo Tonale