Szukaj

Informacje o Alfa Romeo MiTo Hatchback 3d 1.4 TB MultiAir 16v 170KM 125kW 2010-2013

Lata produkcji: 2010 – 2013
Segment: Auta małe
Model należący do segmentu B i najmniejsze auto w ofercie Alfy Romeo produkowane od 2008 roku. Stylistycznie wzoruje się na koncepcji z prototypu 8C Competizione. Początkowo miał nazywać się Junior lub Furiosa, ale ostatecznie przekształcono roboczą nazwę Mi.To w MiTo. Nawiązuje ona do dwóch miast: Mediolanu (włoskie Milano) i Turynu (wł. Torino), gdzie auto zostało zaprojektowane (autorem jest biuro Centro Stile Alfa Romeo) i gdzie jest produkowane. Mito to również po włosku „legenda”. Model zbudowano na płycie podłogowej SCSS Fiata, na której powstał też Fiat Grande Punto.
czytaj więcej
Powagosław
Kieszonkowa wersja wspaniałego 8C Competizione. Samochód nie mniej piękny i mimo skromnych rozmiarów, już na pierwszy rzut oka widać, że wręcz kipi zadziornością i charakterem. ~Powagosław
Luzacjusz
MiTo tak trudno ocenić, bo nawet nie będąc MiTomanem i mając stosunek do małych samochodów taki sam, jak do małych piesków, MiTo auto po prostu się podoba. I wcale nie przeszkadza MiTo, że ciasno w nim tak, że MiTo pachnie klaustrofobią. Dajcie MiTo, a jakoś się przyzwyczaję. ~Luzacjusz
Produkowany od 2010 do 2013 roku
Pojemność skokowa 1368 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 170 KM (125 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 250 Nm przy 2500 obr/min
Liczba cylindrów 4
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 72 x 84 mm
Ogólna ocena
4,7 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Ergonomia

Wady

- Stosunek jakość/cena - Widoczność - Wyciszenie
Średnie spalanie dla Alfa Romeo MiTo Hatchback 3d 1.4 TB MultiAir 16v 170KM 125kW 2010-2013
8,2
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,9
Alfa Romeo MiTo
Hatchback 3d 1.4 TB MultiAir 16v 170KM 125kW
W mieście (Wrocław) ciężko przekroczyć 8.5l w trasie, na dynamicu na spokojnie można zejśc do mniej niż 7 jeżeli jedziemy około 120km/h, nawet z 4 osobami w środku, koszty części jak w innych wersjach silnikowych czyli dość niskie, głównie przez to, że wiele jest tych samych z fiata, mechanika bardzo dobrze wykonana (po 40 tys km bylem dwa razy u mechanika, na wizycie nie planowanej, raz zaczęło skrzypieć łożysko koszt 50 zl, druga to przetarcie kabla) oczywiście oleje i filtry wymieniane co 10tys km, na polecane przez producenta. Jeżeli chodzi o "problem" z MultiAir to nie wiem skąd ludzie, którzy piszą artykuły do gazet i internetu wzięli, bo mam wielu znajomych z tym silnikiem z przebiegami sporymi i nigdy nie mieli z nim problemu. (Skrzynia biegów)
8,2
Alfa Romeo MiTo
Hatchback 3d 1.4 TB MultiAir 16v 170KM 125kW
Jazda miejska - trasa codzienna do pracy około 24km w jedną stronę, gdzie nie staram się oszczędzać - 8,8 . Trasy autostradowe 6,8 l/ 100km przy prędkości max 110-115km/h. Jak się pociśnie i nie patrzy na nic to paliła 9,3 i więcej. (Skrzynia biegów)
8,4
Alfa Romeo MiTo
Hatchback 3d 1.4 TB MultiAir 16v 170KM 125kW
Wszystko zależy od naszej nogi. Jeśli jedziemy w trasie do 100 km/h można zrobić 5l na 100 km. Przy 120-130 będzie to już 7,5. Powyżej 140 wkraczamy na poziom ponad 8l. (Skrzynia biegów)
Alfa Romeo MiTo Hatchback 3d