Szukaj

Informacje o Alfa Romeo GT II 1.9 MultiJet 16v 150KM 110kW 2003-2010

Lata produkcji: 2003 – 2010
Segment: Auta sportowe
Wszystkie motory gwarantujÄ… dość dobre osiÄ…gi, ale nie wszystkie na miarÄ™ sportowego auta. Co ciekawe jest też diesel – ma 1.9l i 150KM. Jednak to jeszcze nic – dziÄ™ki 305Nm momentu obrotowego sprawia takie wrażenie, jakby byÅ‚o ich znacznie wiÄ™cej. Z kolei najmniejszy motor benzynowy nosi oznaczenie 1.8 Twin Spark, wyciÄ…ga 140KM, lubi wysokie obroty i jeździ po prostu dobrze. Tylko dobrze. Po sportowe emocje na miarÄ™ tego wozu trzeba siÄ™gnąć półkÄ™ wyżej – albo po 2.0JTS 165KM, albo 3.2 V6 240KM. W sumie najbardziej optymalnym wyborem jest wersja 2-litrowa, ale umówcie siÄ™ chociaż na jazdÄ™ próbnÄ… wersjÄ… 3.2l. DźwiÄ™k tego silnika to jak grom z jasnego nieba!
czytaj więcej
Powagosław
GT bardziej nazywa się rasowo niż wygląda, ale to nie znaczy, że wygląda źle. Trochę drapieżna to Alfa, trochę awangardowa, ale na pewno nie nudna. ~Powagosław
Luzacjusz
Ten samochód jest jak wczasy w Tunezji. Przyjemny, jak każda Alfa, której projektant dostał trochę więcej blachy niż w średnim kompakcie. Ale nie wybitny. Tak jak w Tunezji, gdzie główną atrakcją na wczasach jest zwykle hotelowy aquapark i miejscowy zabawiacz znający pięć zdań po polsku. ~Luzacjusz
Produkowany od 2003 do 2010 roku
Pojemność skokowa 1910 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 305 Nm przy 2000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 18,0 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 82 x 90,4 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Ogólna ocena
4,4 /5 Åšrednia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Karoseria - Wyciszenie - Widoczność

Wybrane oceny

4,4
~M
Alfa Romeo GT II
Coupe 1.9 MultiJet 16v 150KM 110kW
Samochód idealny dla młodych: coupe, ale praktyczne, ma moc, ale oszczędny, w dodatku komfortowy, pojemny, ładny, oryginalny, bardzo stabilny i niezawodny (jak dotąd), nawet na trasach liczących kilka tysięcy kilometrów. Trafić na drugą GT to rzadkość, więc do tego dochodzi satyswacja wewnętrzna, że dorwałeś/aś taki okaz :) Posiadam Alfę sprowadzoną 4 lata temu z Italii, książka serwisowa jest wypełniana od nowości, zero rdzy. Trafił mi się naprawdę zadbany egzemplarz i trudno się do czegokolwiek przyczepić. Ale szukaliśmy bardzo długo i warto było czekać na tę jedyną, zamiast decydować się na pierwszego lepszego szrota (a przerobiliśmy ich masę, dlatego ostrzegam - rzeczoznawca i wybredność są kluczami do sukcesu).
4,0
~MdCyt
Alfa Romeo GT II
Coupe 1.9 MultiJet 16v 150KM 110kW
Rzetelna recenzja. Po przejechaniu 50 000 tys. km myślę ze to upoważnia mnie do wystawienia rzetelnej informacji co do tego samochodu. Mogę stwierdzić, że samochód rewelacyjny. Mimo tej otoczki co krąży koło alf (jakże błędnej) głoszonej przez ludzi, którzy nigdy może nie widzieli tego samochodu albo na pewno nigdy nie mieli przyjemności użytkowania go. Moja aGT ma silnik diesla 1.9 150km.. Przez ten okres użytkowania, nie dołożyłem do silnika ani złotówki. Wymieniałem tylko rozrząd , oleje oraz filtry. Rozrząd bajecznie tani, bo części kompletnego rozrządu (z pompa wody itd.) wyniósł mnie 300 zł + robocizna. Co do spalania: najniższe jakie udało mi się odnotować (czyli zmiana biegów przy obrotach silnika 1500-1800, a następnie utrzymywania silnika do 2000 obrotów) w cyklu mieszanym gdzie teren prawdomówiąc nie jest łatwy (sporo wzniesień, oraz światła) wynosi 5.6l/100km. Prędkość przy takiej jeździe waha się od 100 do 120km/h więc jazda nie jest żółwicza. Jak wiadomo jest to silnik wysokoprężny i trzeba od czasu do czasu go ,,przepalić,, Tak co 1,5 tygodnia kręciłem ją ile fabryka dała. Spalanie mimo takiej jeździe waha się od 6,5l do 7l/100km (uważam, ze bardzo dobre). PODSUMOWANIE: Za tym samochodem przejechałem kupę kilometrów, obejrzałem wiele egzemplarzy i z autopsji mogę stwierdzić, ze nie każdy egzemplarz się nadaje do jazdy bez wkładu finansowego. Ale to każdym samochodem tak jest, trzeba się ujeździć aby znaleźć ten najlepszy Części są bajecznie tanie, jest mnóstwo zamienników (jeśli chodzi o części mechaniczno-elektryczne). Natomiast części blacharskie to już inna bajka. Tutaj musimy naprawdę sporo pieniędzy wywalić (ale kto ma zamiar się rozbijać ? ) Sylwetka niesamowita, nie ma osoby która by się nie obejrzała za tym samochodem. Komfort jazdy rewelacyjny, samochód po prostu jest przyklejony do drogi. ?... Z tego co słyszałem, pisze słyszałem bo nigdy nie miałem do czynienia silnikiem benzynowym. To więc tego jakie pogłoski do mnie dochodziły silniki benzynowe odradzam. Są podobno awaryjne. Wiadomo każdy silnik jest awaryjny, ale w tych samochodach są bardziej narażone na awaryjność. Tak samo jak silniki diesla 2,4 200km, choć podobno ten sam silnik o pojemności 2,4 lecz 210km są nieco lepsze ? ale tak pisze to co słyszałem, nigdy takiego silnika nie miałem.
3,8
~adrianbhc
Alfa Romeo GT II
Coupe 1.9 MultiJet 16v 150KM 110kW
Alfa Romeo GT jest samochodem, który mogę śmiało polecić. Za stosunkowo niewielkie pieniądze można mieć piękny samochód, który dostarcza dużo przyjemności z jazdy, a dodatkowo niewiele pali. Wykonanie wnętrza też jest bardzo staranne i wysokiej jakości. Gorzej z niezawodnością, często zdarzają się drobne usterki, z którymi trzeba sobie poradzić lub odwiedzić mechanika. No i zawieszenie twarde i na nasze miejskie drogi dosyć męczące. Natomiast w dłuższej trasie super. Samochód wart swoich pieniędzy.
Åšrednie spalanie dla Alfa Romeo GT II 1.9 MultiJet 16v 150KM 110kW 2003-2010
6,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,3
Alfa Romeo GT II
Coupe 1.9 MultiJet 16v 150KM 110kW
Alfa Gt z silnikiem diesla to rewelacja, dynamiczna i spalanie na super poziomie. Miasto dosc duze korki (krakow) to okolo 8l. Trasa 5,5-6l . Jezdze na 225/40/18 + wzmacniacz + sporadycznie wlaczona klima. Polecam auto w 100% , jedyny minus jakim mozna sie przejmowac to szyby domykane bo w zimie jest to spory problem :) oczywiscie tylko jak sie trzyma auto na zewnatrz...mozna sie wspomoc sposobem: dobrze przesmarowac wazelina techniczna uszczelke szyby + zaopatrzyc sie w odmrażacz w plynie do spryskiwania i wtedy szybko mozna sobie poradzic z przymarznietymi szybami i dostaniem sie do srodka :) pozdrawiam
7,4
Alfa Romeo GT II
Coupe 1.9 MultiJet 16v 150KM 110kW
Spalanie - przy 140 km/h - około 6,3l. Płynna jazda z niższymi prędkościami do ok. 100 km/h to nawet jakieś 5l/100. Dość wysokie spalanie po mieście w korkach - nawet 8,5-11l/100 w zależności od pory roku. Koszta utrzymania na bardzo przyzwoitym poziomie. Dość nietrwałe zawieszenie z przodu, co niewątpliwie jest wadą. Poza tym auto jest naprawdę udaną konstrukcją, silnik przy prawidłowej eksploatacji - bezproblemowy. Auto godne polecenia.
5,8
Alfa Romeo GT II
Coupe 1.9 MultiJet 16v 150KM 110kW
Minimalne spalanie przy jeździe non stop 120-130 km/h 2,5 tys obrotów - 5ty bieg, koła 18stki, 225/30/18, autostrada. Maxymalne spalanie średnie jakie uzyskałe to 7,6 L/100, jazda non stop 170-180 km/h jazda autostradowa, 6ty bieg, 2,5 - 2,8 tys obrotów. Spalanie to rewelacja, Pamiętajcie, najwyższy moment jest przy 2tys obrotów, ale najmniej dwumas dostaje jak podkręcicie go pod 2,5tys. to są najlepsze obroty dla tego silnika, najmniej się męczy, najbardziej elastyczny.
Alfa Romeo GT II