Szukaj

Informacje o Alfa Romeo GT II 1.8 T.Spark 140KM 103kW 2003-2010

Lata produkcji: 2003 – 2010
Segment: Auta sportowe
Wszystkie motory gwarantują dość dobre osiągi, ale nie wszystkie na miarę sportowego auta. Co ciekawe jest też diesel – ma 1.9l i 150KM. Jednak to jeszcze nic – dzięki 305Nm momentu obrotowego sprawia takie wrażenie, jakby było ich znacznie więcej. Z kolei najmniejszy motor benzynowy nosi oznaczenie 1.8 Twin Spark, wyciąga 140KM, lubi wysokie obroty i jeździ po prostu dobrze. Tylko dobrze. Po sportowe emocje na miarę tego wozu trzeba sięgnąć półkę wyżej – albo po 2.0JTS 165KM, albo 3.2 V6 240KM. W sumie najbardziej optymalnym wyborem jest wersja 2-litrowa, ale umówcie się chociaż na jazdę próbną wersją 3.2l. Dźwięk tego silnika to jak grom z jasnego nieba!
czytaj więcej
Powagosław
GT bardziej nazywa się rasowo niż wygląda, ale to nie znaczy, że wygląda źle. Trochę drapieżna to Alfa, trochę awangardowa, ale na pewno nie nudna. ~Powagosław
Luzacjusz
Ten samochód jest jak wczasy w Tunezji. Przyjemny, jak każda Alfa, której projektant dostał trochę więcej blachy niż w średnim kompakcie. Ale nie wybitny. Tak jak w Tunezji, gdzie główną atrakcją na wczasach jest zwykle hotelowy aquapark i miejscowy zabawiacz znający pięć zdań po polsku. ~Luzacjusz
Produkowany od 2003 do 2010 roku
Pojemność skokowa 1747 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 140 KM (103 kW) przy 6500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 163 Nm przy 3900 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 82 x 82,7 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Układ jezdny + Karoseria

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie
Alfa Romeo GT II