Szukaj

Informacje o Alfa Romeo Giulietta Nuova II Hatchback 5d Facelifting 2016 1750 TBi 240KM 177kW 2016-2018

Lata produkcji: 2016 – 2018
Segment: Niższa klasa średnia
Aż chce się to powiedzieć – kunszt technologii. Kiedyś Alfa błyszczała produkując nietypowe motory typu Bokser, a teraz idzie za modą i z małych jednostek wyciska ostatnie poty. Benzynowe 1.4l ma tylko 120KM, ale dzięki doładowaniu moment obrotowy wynosi ponad 200Nm i po prostu go czuć – setka w 9.4s zupełnie wystarczy. Mało? Wariant 170-konny zejdzie poniżej 8 sekund! To zabawne ale flagowy motor ma… 1.8l. Moc? 235KM! Genialnie wchodzi na obroty i w fotel wciska tak, że aż się robi niedobrze – a to „tylko” wóz kompaktowy. Diesle brzmią nieco skromniej – 1.6l ma 105KM i jest najnudniejszą jednostką w gamie. Mimo to spokojnym kierowcom na co dzień powinien się spodobać. Większy motor ma już 2.0l i 170KM – jego elastyczność jest świetna, a 320Nm momentu obrotowego sprawia takie wrażenie, jakby auto nic nie ważyło. Niestety – nie brzmi jak motor benzynowy.
czytaj więcej
Powagosław
Giulietta ma na tyle wdzięku, że nie trzeba nawet Umy Thurman, by przekonać o tym świat. Miło ogląda się samochody, które oddają ducha marki, jeśli oczywiście taki istnieje. Giulietta tak właśnie emanuje duchem Alfy Romeo. ~Powagosław
Luzacjusz
Jak zapewne powiedziałby pewien słynny szwagier: predator, piękny, it's beautiful, forfiter. Giulietta bardziej od krokodyla przypomina żabę, ale jej nie trzeba całować, żeby ujrzeć królewski urok. ~Luzacjusz
Produkowany od 2016 do 2018 roku
Pojemność skokowa 1742 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 240 KM (177 kW) przy 5750 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 340 Nm przy 2000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie intercooler
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Układ jezdny

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Widoczność

Wybrane oceny

4,5
~Mr. Green
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Hatchback 5d Facelifting 2016 1750 TBi 240KM 177kW
Alfa Romeo... albo się ją kocha albo nienawidzi. Samochód w 100% spełnił oczekiwania. Stosunek jakość cena przemawia za alfą. Samochód który jest jeszcze w starym stylu, dość surowy na tle nowej konkurencji dający dużą frajdę z jazdy ale również czucie samochodu co jest bardzo ważne. Świetne wyważenie, czuć jak elektroniczna szpera dociąga samochód w zakręcie a przy odpowiednim balansie możemy zarzucić tyłem. Spalanie średnie z 10tyś 12l. konkurencja jest oszczędniejsza. Pomimo upływu lat samochód nadal zwraca uwagę i cieszy oko. Super hamulce lepsze niż GTI. Jak dla mnie jedyne minusy to za duża i źle wyprofilowana kierownica, oraz gubiąca się i nie zawsze posłuszna skrzynia. DSG działa lepiej.
4,6
~ja
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Hatchback 5d Facelifting 2016 1750 TBi 240KM 177kW
Samochód nadal mimo swego wieku zwraca uwagę. Gdy do niego wsiadam na parkingu, gdzie wokół stoi właściwie cala konkurencja w tej klasie- mercedes a, bmw 1, volvo v40, mazda 3, megane czy golf, nigdy jeszcze nie poczułem wątpliwości, czy dobrze wybrałem. i wiem, że miałbym watpliwosci, gdybym się zdecydował na dowolny z nich.
4,5
~ambienT
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Hatchback 5d Facelifting 2016 1750 TBi 240KM 177kW
Całokształt to 5 z minusem. Piękne, nietuzinkowe auto z genialnym silnikiem prosto z Alfy 4C, pierwsza setka po 6 sekundach, piękny dźwięk NIEPOCHODZĄCY z głośników a faktycznie dobiegający z wydechu i silnika - podziwiam. Zapraszam do recenzji.
Często haczy 1 bieg, czasami 2 oraz zgrzyta przy redukcji z 5 na 4
  • Alfa Romeo Giulietta Nuova II
  • inne
Często haczy 1 bieg i trochę czasami 2, ale przy przełączaniu z 1 na 2 (przy redukcji z np.3 lub 4 - 2 bieg wchodzi b. dobrze, a do tego zdarzyło się kilka razy, że przy redukcji z 5 na 4 nastąpił zgrzyt w skrzyni biegów, jakby koła zębate przytarły o siebie (zmiana normalna nie za szybka). Jak zrobię redukcję powoli, z odstępem ok. 1,5 s, to jest O.K. Inne biegi wchodzą całkiem w porządku. W serwisie Alfy usłyszałem, że skrzynia z tych pierwszych roczników była felerna i niedopracowana, ale żadnej akcji naprawczej nie robią, mogą jedynie wymienić elementy 1 i 2 biegu na mój koszt (ok.3000zł) lub sam olej w skrzyni, ale nie dają żadnej gwarancji, że to coś pomoże. Proszę o poradę co z tym fantem można zrobić, a może ktoś ma podobny problem? Co ciekawe, jak kupowałem używany pojazd 5 letni z przebiegiem 80tys., skrzynia chodziła całkiem dobrze, ale po przejechaniu dosłownie ok. 1-2 tys., po miesiącu używania zaczęła wychodzić w/w usterka.
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
MultiAir
  • Alfa Romeo Giulietta Nuova II Hatchback 5d 1.4 TB 16v Mair 170KM 125kW 2010-2013
  • silnik
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 7
Nie 10
Dwa razy uszkodzony moduł MultiAir. Pierwszy z błędem konstrukcyjnym, drugi tzw. pozmianowy. Moduł kosztuje ponad 3000 + drobne części, oleje i robocizna. Całość ponad 4000. To moja pierwsza i ostatnia alfa. Super przygoda, zakończona rozczarowaniem.
Utrata Mocy 1.4 tjet 120 km
  • Alfa Romeo Giulietta Nuova II Hatchback 5d Facelifting 2016
  • silnik
  • 12 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 3
Przy przebiegu 10tys km auto straciło moc i zapalila sie kontrolka silnika w serwisie sie okazalo ze pękł wąż od turbiny
Alfa Romeo Giulietta Nuova II Hatchback 5d Facelifting 2016