Szukaj

Informacje o Alfa Romeo Giulietta Nuova II Hatchback 5d Facelifting 2016

Lata produkcji: 2016 – 2020
Segment: Niższa klasa średnia
Model należący do niższej klasy średniej (segment C+), pozycjonowany w prestiżowej grupie premium. Jego produkcja rozpoczęła się w 2010 roku. Następca Alfy Romeo 147. Początkowo nowy kompakt włoskiej marki miał nosić nazwę 149, później planowano nazwać go Milano, aż ostatecznie stanęło na imieniu Giulietta, nawiązującym do słynnej serii Giulietta z lat 50-60 (oraz Giulietty Nuova z przełomu lat 70-80). Samochód powstał na zmodyfikowanej płycie podłogowej Fiata Bravo (C-Evo). Stylistycznie spokrewniony jest z modelem 8C Competizione.
czytaj więcej
Powagosław
Giulietta ma na tyle wdzięku, że nie trzeba nawet Umy Thurman, by przekonać o tym świat. Miło ogląda się samochody, które oddają ducha marki, jeśli oczywiście taki istnieje. Giulietta tak właśnie emanuje duchem Alfy Romeo. ~Powagosław
Luzacjusz
Jak zapewne powiedziałby pewien słynny szwagier: predator, piękny, it's beautiful, forfiter. Giulietta bardziej od krokodyla przypomina żabę, ale jej nie trzeba całować, żeby ujrzeć królewski urok. ~Luzacjusz

Alfa Romeo Giulietta Nuova II Hatchback 5d Facelifting 2016 – wybierz silnik

Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Åšrednica zawracania 10,9 m
Promień skrętu 5,45 m
Długość 4351 mm
Szerokość 1798 mm
Wysokość 1465 mm
Rozstaw osi 2634 mm
Rozstaw kół - przód 1554 mm
Rozstaw kół - tył 1554 mm
Zwis przedni 955 mm
Zwis tylny 762 mm
Prześwit 113 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 350 l
Ogólna ocena
4,5 /5 Åšrednia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Układ jezdny + Bezawaryjność (poważne usterki) + Silnik

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Wyciszenie - Widoczność

Wybrane oceny

4,2
~Messerschmitt
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Hatchback 5d Facelifting 2016 1.4 TB 16v Mair 150KM 110kW
Auto świetnie wygląda i bardzo sprawnie pokonuje zakręty. Zawieszenie jest przyjemnie zestrojone oferując kompromis między sportem, a komfortem. Silnik 1.4 MA 150KM oferuje zadowalającą dynamikę przy akceptowalnym spalaniu. Wnętrze jest dosyć przestronne, wykonane ze smakiem i dobrze wykończone z gustownymi, czerwonymi przeszyciami na kierownicy i fotelach z alcantary (pakiet veloce). Duży plus za analogowe zegary i stylizowane na karbon wykończenia deski rozdzielczej oraz drzwi. Zastosowane plastiki są przyzwoitej jakości, ale brakuje niestety sensownej wielkości schowków. Ogółem oceniam Julkę na 4.5 / 5.0
4,5
~Mr. Green
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Hatchback 5d Facelifting 2016 1750 TBi 240KM 177kW
Alfa Romeo... albo się ją kocha albo nienawidzi. Samochód w 100% spełnił oczekiwania. Stosunek jakość cena przemawia za alfą. Samochód który jest jeszcze w starym stylu, dość surowy na tle nowej konkurencji dający dużą frajdę z jazdy ale również czucie samochodu co jest bardzo ważne. Świetne wyważenie, czuć jak elektroniczna szpera dociąga samochód w zakręcie a przy odpowiednim balansie możemy zarzucić tyłem. Spalanie średnie z 10tyś 12l. konkurencja jest oszczędniejsza. Pomimo upływu lat samochód nadal zwraca uwagę i cieszy oko. Super hamulce lepsze niż GTI. Jak dla mnie jedyne minusy to za duża i źle wyprofilowana kierownica, oraz gubiąca się i nie zawsze posłuszna skrzynia. DSG działa lepiej.
4,6
~ja
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Hatchback 5d Facelifting 2016 1750 TBi 240KM 177kW
Samochód nadal mimo swego wieku zwraca uwagę. Gdy do niego wsiadam na parkingu, gdzie wokół stoi właściwie cala konkurencja w tej klasie- mercedes a, bmw 1, volvo v40, mazda 3, megane czy golf, nigdy jeszcze nie poczułem wątpliwości, czy dobrze wybrałem. i wiem, że miałbym watpliwosci, gdybym się zdecydował na dowolny z nich.
Åšrednie spalanie dla Alfa Romeo Giulietta Nuova II Hatchback 5d Facelifting 2016
7,4 – 11,2
l/100 km
6,0 – 6,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,2
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Hatchback 5d Facelifting 2016 1.6 JTDM-2 120KM 88kW
Nie jest wcale tak ekonomicznie jak wszyscy to oceniają. Przy większym wykorzystaniu tych 120KM spalanie bez problemu przekracza 8.5-9. Niżej niż 7 po mieście nie udało mi się zejść. Jedyną opcją jest "dziadkowa" jazda.
11,8
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Hatchback 5d Facelifting 2016 1750 TBi 240KM 177kW
Poprzedni właściciel miał średnią z ostatnich 60h jazdy 10l/100. Na trasie w to uwierzę, ale w miejskiej jeździe, gdzie co chwilę muszę się zatrzymać na światłach nie udało mi się uzyskać mniej niż 11.5 l/100. Mowa tutaj o bardzo delikatnej jeździe. Auto mocno zachęca do korzystania z całego zakresu obrotomierza, wtedy mamy nic innego jak wir w baku, no ale nikogo nie powinno to dziwić. Jeśli ktoś chce auto palące mało to niech wybierze słabszą jednostkę.
7,5
Alfa Romeo Giulietta Nuova II
Hatchback 5d Facelifting 2016 1.4 TB 16v Mair 150KM 110kW
Bardzo przyzwoite spalanie, od samego początku przez 12tys km przy czym 80% jazda w dużym mieście to 7,8l/100km. Trasa - 6,6-6,8l, autostrada ok 7,5l, miasto w zależności od ilości korków 7,5-8,5l max. Na moc, dynamikę i wyjątkową przyjemność z jazdy, które oferuje Giulietta 150KM, to bardzo dobry wynik. Tylko jeździć :)
Często haczy 1 bieg, czasami 2 oraz zgrzyta przy redukcji z 5 na 4
  • Alfa Romeo Giulietta Nuova II
  • inne
Często haczy 1 bieg i trochę czasami 2, ale przy przełączaniu z 1 na 2 (przy redukcji z np.3 lub 4 - 2 bieg wchodzi b. dobrze, a do tego zdarzyło się kilka razy, że przy redukcji z 5 na 4 nastąpił zgrzyt w skrzyni biegów, jakby koła zębate przytarły o siebie (zmiana normalna nie za szybka). Jak zrobię redukcję powoli, z odstępem ok. 1,5 s, to jest O.K. Inne biegi wchodzą całkiem w porządku. W serwisie Alfy usłyszałem, że skrzynia z tych pierwszych roczników była felerna i niedopracowana, ale żadnej akcji naprawczej nie robią, mogą jedynie wymienić elementy 1 i 2 biegu na mój koszt (ok.3000zł) lub sam olej w skrzyni, ale nie dają żadnej gwarancji, że to coś pomoże. Proszę o poradę co z tym fantem można zrobić, a może ktoś ma podobny problem? Co ciekawe, jak kupowałem używany pojazd 5 letni z przebiegiem 80tys., skrzynia chodziła całkiem dobrze, ale po przejechaniu dosłownie ok. 1-2 tys., po miesiącu używania zaczęła wychodzić w/w usterka.
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
1 komentarz
MultiAir
  • Alfa Romeo Giulietta Nuova II Hatchback 5d 1.4 TB 16v Mair 170KM 125kW 2010-2013
  • silnik
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 7
Nie 10
Dwa razy uszkodzony moduł MultiAir. Pierwszy z błędem konstrukcyjnym, drugi tzw. pozmianowy. Moduł kosztuje ponad 3000 + drobne części, oleje i robocizna. Całość ponad 4000. To moja pierwsza i ostatnia alfa. Super przygoda, zakończona rozczarowaniem.
Utrata Mocy 1.4 tjet 120 km
  • Alfa Romeo Giulietta Nuova II Hatchback 5d Facelifting 2016
  • silnik
  • 12 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 3
Przy przebiegu 10tys km auto straciło moc i zapalila sie kontrolka silnika w serwisie sie okazalo ze pękł wąż od turbiny
Alfa Romeo Giulietta Nuova II Hatchback 5d Facelifting 2016