Szukaj

Informacje o Alfa Romeo Giulia II Sedan 2.0 TBi 280KM 206kW 2016-2019

Lata produkcji: 2016 – 2019
Segment: Klasa średnia
Produkowany od 2016 do 2019 roku
Pojemność skokowa 1995 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 280 KM (206 kW) przy 5250 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 400 Nm przy 2250 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 84 x 90 mm
Zapłon elektroniczny
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 8
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,8 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Silnik + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Widoczność - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,6
~Tomi
Alfa Romeo Giulia II
Sedan 2.0 TBi 280KM 206kW
Absolutnie fantastyczny samochód. Nie jest idealny, ale przyjemność z jazdy rekompensuje prawie wszystkie wady. Nie jest to auto dla perfekcjonistów, psychofanów niemieckiej myśli technologicznej i czepialskich. Giulię kupuje się sercem, marzeniami i miłością do włoskiego designu, ale trzeba jej trochę wybaczyć. Subiektywnie jest to wg mnie najpiękniejszy sedan w swojej klasie i nie wiem, czy nie najpiękniejszy w ogóle. Jeśli chodzi o silnik, prowadzenie i wrażenia z jazdy to bije w moim odczuciu BMW 330i i Audi A4 45 TFSI na głowę. Serio nie zamieniłbym się teraz na nic innego z tej klasy.
4,1
~DS
Alfa Romeo Giulia II
Sedan 2.0 TBi 280KM 206kW
- przy prędkości 160-200km/h maska przednia trzęsie się, faluje i drży jakby miała za chwilę odpaść. Zupełnie jakby była z tektury. Czegoś takiego jeszcze nie widziałem haha. -przy wysokich prędkościach (j.w) mam wrażenie ,że tylna oś jest niestabilna (coś jak kiedyś w Polonezie na resorach piórowych). Trzeba pilnować kierownycy,żeby jechać prosto. -układ kierowniczy z jednej strony ma wspaniałe przełożenie ale z drugiej chyba jest to przesadzone, bo przy wysokich prędkościach mały ruch i już jedziemy gdzie indziej. -drzwi z tyłu zewnętrznie wyglądają na duże, jednak po otworzeniu jest to wąski otwór, przez który trzeba wśliznąć się do środka. Profil tylnej kanapy jest też taki,że wypycha pasażera ku środkowi. -utrudnione wysiadanie z tyłu (siedzimy jakby w fotelu kubełkowym) i z przodu za sprawą niepotrzebnie cofającego się fotela. Jesteśmy blokowani przez słupek środkowy. A można to było rozwiązać jak w BMW -kolumna kierownicy mogłaby unosić się do góry. -praca silnika benzynowego przypomina delikatne chrobotanie diesla (oczywiście bardzo kulturalnego diesla z miękką pracą) -w ogóle auto stale jest nerwowe, nerwowo "mruczy" tym autem raczej nie da jeździć się spokojnie i dostojnie. Jazda to ciagle mały wyścig. Pytanie czy zawsze i o każdej porze mamy ochotę na taki "mały rajd" i czy czasem nie potrzebujemy "cichej, subtelnej limuzyny", która na życzenie potrafi świetnie przyspieszyć a kiedy potrzebujemy szybkiej ale komfortowej jazdy, w komfortowych warunkach wieźć nas do celu.
4,8
~grzegorz_zych
Alfa Romeo Giulia II
Sedan 2.0 TBi 280KM 206kW
Być może używam Alfy jeszcze zbyt krótko, ale jestem wprost oczarowany. Prowadzenie - bajka, przyspieszenie - świetne, wyposażenie - mistrzostwo (wersja Veloce), spalanie - niczego innego się nie spodziewałem :D (obecnie mam również sporych rozmiarów SUV 250KM). Można poczuć się jak mały chłopiec, który dostał zabawkę do ręki. Zobaczymy, jak będzie w przyszłości.
Alfa Romeo Giulia II Sedan