Szukaj

Raporty zużycia paliwa Hyundai i30 III

Podsumowanie 189 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Hyundai i30 III
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,1
39,80 zł
8
6,8
44,18 zł
21
6,3
41,07 zł
49
6,3
41,15 zł
16
5,9
38,79 zł
37
11,5
75,19 zł
25
12,7
83,15 zł
6
Pokaż więcej silników
Silniki Diesla Hyundai i30 III
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,0
38,99 zł
1
5,3
34,22 zł
12
5,3
34,44 zł
1
5,7
36,82 zł
12
5,5
35,74 zł
1
Pokaż więcej silników

Lista raportów zużycia paliwa (189)

7,7
Hyundai i30 III
Wagon Facelifting 1.5 T-GDI 48V 160KM 118kW
13,8
Hyundai i30 III
Hatchback N Facelifting 2.0 T-GDI 280KM 206kW
Auto kopci bardzo duzo w porownaniu do konkurencji pali o 2-3l wiecej i ociera sie o progi zdecydowanie aut mocniejszych. Nie bede sie rozpisywal nad autem bo jakie jest kazdy wie. Spalanie najmniej w trasie 1300km 6.3L jazda baaardzo przepisowa. Natomiast na co dzien w miescie krotkie odcinki, miasto korki itd spokojna jazda bez start/stop systemu to realnie 14-15l i tak trzeba przyjac. W trasie jesli nie szalejmy czyli jazda bardzo przepisowa to 7-8, jazda ponad przepisowa ociera sie pod 10. Autostrady do 120 bedzie okolo 9-10 ponad 120km/h bedzie to 11-12 a pelen palnik nie ma gornej granicy. Po prostu lepiej zaczepic dystrybutor na hak. Poki co po 15tys spalanie 12L spalanie w wiekszosci miasto
6,7
Hyundai i30 III
Wagon Facelifting 1.5 DPI 110KM 81kW
7,3
Hyundai i30 III
Hatchback Facelifting 1.5 DPI 110KM 81kW
4,2
Hyundai i30 III
Hatchback Facelifting 1.5 DPI 110KM 81kW
4,2
Hyundai i30 III
Hatchback Facelifting 1.5 DPI 110KM 81kW
6,0
Hyundai i30 III
Wagon Facelifting 1.0 T-GDI 120KM 88kW
Auto oszczędne przy eko jeździe.
7,8
Hyundai i30 III
Wagon Facelifting 1.5 T-GDI 48V 160KM 118kW
Auto na autostradzie 140 do 180 pali 10.4 tryb sport.
5,0
Hyundai i30 III
Wagon 1.6 CRDi 110KM 81kW
Bardzo ekonomiczne auto z bardzo głupim filtrem dpf. Przebieg 160 kkm, od nowości średnie spalanie na poziomie 5 litrów. Auto służbowe, więc nie jest traktowane delikatnie, z mocą podniesioną do 150 KM. U mnie, mimo jazdy 90% w trasie bardzo często wypala się filtr dpf. Dopalanie włącza się co 200-400 km, w czasie dopalania przez 30 minut zwiększa spalanie o 1,5 litra. Jakby nie ten dpf, średnie spalanie byłoby o około 0,5 litra niższe. W firmie mamy dwie i30, obie zachowują się identycznie. Na 160 kkm od strony serwisowej jedynie wymiana oleju i filtrów, przy 80 kkm wymiana klocków hamulcowych, przy 120kkm druga wymiana klocków i sprzęgła. Fajne auto, średnio wyciszone, silnik, skrzynia, zawieszenie świetne. Prywatnie też bym takie kupił. Zdecydowanie lepszy wybór niż 1.0, który również mamy w firmie - tamten więcej pali i ma dużo gorsze osiągi niż 1,6 crdi z seryjną mocą.
6,4
Hyundai i30 III
Hatchback Facelifting 1.5 DPI 110KM 81kW
Samochód przyjemny w prowadzeniu. Silnik trzeba wyczuć na trasie.
Hyundai i30 III