Szukaj

Informacje o Volvo XC70 II Kombi Facelifting

Lata produkcji: 2013 – 2016
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Model typu crossover o nadwoziu kombi (segment I), uterenowiona wersja Volvo V70. Jego produkcja rozpoczęła się w 1997 roku. Początkowo XC70, podobnie jak bazowy model, korzystał z rozwiązań Volvo 850. Zupełnie nową konstrukcją była druga generacja auta, której debiut przypadł na rok 2000. Od 2007 roku oferowany jest XC70 trzeciej generacji zbudowany na pycie podłogowej Y20 Forda, którą dzieli m.in. z Fordem Mondeo i Land Roverem Freelanderem. XC to zmodyfikowany skrót od Cross Country (co w jęz. angielskim oznacza mniej więcej tyle samo, co off-road).
czytaj więcej
Powagosław
Niekrzykliwe auto dla mężczyzny, który nie musi obnosić się swoją ekstrawagancją, by zwrócić na siebie uwagę. XC70 jest stonowane i nie próbuje prowokować jak prześcigające się w designerskich pstrokaciznach SUV-y. Za to warto lubić ten model. ~Powagosław
Luzacjusz
Nie jestem fanem kombi (może jestem uprzedzony przez zespół, który się tak nazywa), a kombi terenowe to już zbrodnia na sylwetce każdego, nawet najbrzydszego samochodu. XC70 wygląda właśnie tak groteskowo – jak sweter Jasia Fasoli z łatami na łokciach. Zdaje się, że to dobrze. Ups… ~Luzacjusz
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Długość 4838 mm
Szerokość 1870 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2119 mm
Wysokość 1604 mm
Rozstaw osi 2815 mm
Rozstaw kół - przód 1614 mm
Rozstaw kół - tył 1580 mm
Zwis przedni 979 mm
Zwis tylny 1045 mm
Prześwit 210 mm
Odległość oparcia przedniego od komory silnika 1064 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1010 mm
Odległość pomiędzy siedzeniami przednimi i tylnymi 880 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 981 mm
Wysokość bagażnika 801 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 1089 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 1878 mm
Wysokość progu załadowczego 697 mm
Drzwi tylne - szerokość 1223 mm
Drzwi tylne - wysokość 724 mm
Ogólna ocena
4,8 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(95%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Widoczność + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Układ jezdny - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

4,6
~Jalu
Volvo XC70 II
Kombi Facelifting 2.4 D4 181KM 133kW
po 30 tysięcy ( na gwarancji) wysiadła sonda lambda, pojawiają się różne drobne mankamenty - informacje o awarii przeważnie w układzie elektrycznym; po wyłączeniu "stacyjki" i ponownym uruchomieniu auta wszystko znika. Po 180 tysiącach pojawił się komunikat o zapchanym DPF'ie - po wlaniu środka czyszczącego - kilkukrotnym - i zresetowaniu pamięci , problem ustąpił; Zużycie paliwa; trasa przy 80- 90 km/h - poniżej 6 litrów przy monotonnej jeździe, autostrada przy 140 km/h - 8,2/100 km, przy 160 km/h - 9,0 l/100km, przy 200 km/h - 12 l/100km.
4,7
~spin
Volvo XC70 II
Kombi Facelifting 3.0 T6 304KM 224kW
Duże, szybkie i bezpieczne rodzinne auto. Jeśli szukasz auta, które nie ma problemu z przyspieszaniem, nawet w pełni załadowane, które potrafi być prawdziwym sleeperem na światłach i w trasie, którym wjedziesz na lekkie bezdroża czy w błoto bez obawy o zakopanie, które jest obszerne wewnątrz (i na zewnątrz ;) ), które będzie także dość nietuzinkowe i rzadko spotykane, które będzie bezpieczne i które w każdym centymetrze swojego wykonania i karoserii zapewni Cię, że jest naprawdę solidne, choć również trochę toporne - to jest to auto dla Ciebie. Natomiast jeśli chcesz nim wchodzić w zakręty jak klasycznym, w miarę szybkim kombi - to albo zrezygnujesz z zakupu albo pójdziesz na kompromis, jak ja :)
5,0
~Excel
Volvo XC70 II
Kombi Facelifting 2.4 D4 163KM 120kW
Auto regularnie serwisowane (5 lat ASO, obecnie niezależny warsztat specjalizujący się w Volvo - polecam = mają większy zestaw procedur niż ASO i zalecają częściej wymieniać pewne podzespoły). Jeżeli nie zapomina się o regularnym podstawowym serwisie, ten samochód jest pancerny pod każdym względem, nie psuje się absolutnie nic. Do tego komfort jazdy, w tym wygoda foteli jest nieosiągalny dla obecnie produkowanych aut. Spalanie przy umiarkowanym stylu jazdy średnio poniżej 8 litrów. Taki sportowy model czołgu.
Średnie spalanie dla Volvo XC70 II Kombi Facelifting
8,9 – 12,7
l/100 km
6,5 – 12,7
l/100 km
12,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,5
Volvo XC70 II
Kombi Facelifting 2.4 D5 220KM 162kW
Silnik to fabryczne 2.4 D4 181 KM AWD z automatem 6b i Euro 6, ale na liście był tylko euro 5. Od roku ma wirusa od RICA Engineering - JK Racing Tychy - 240KM 540 Nm. Jeżdżę dość dynamicznie, nierzadko wykorzystuję moc do wystrzelenia jak z procy przy wyprzedzaniu - ale nie pałuję go cały dzień na zasadzie w p*zdę i po heblach. Przy jeździe 95% miasto - nie spalanie przekracza 11l. W trasie można faktycznie zejść nawet do 6, ale to już nie jest jazda. Realne 7,5 jadąc do 120-130 km/h. Im szybciej tym więcej pali - jadąc do Tychów na strojenie ze średnią z trasy 119 km/h spalił 9,1L/100km - wracając po strojeniu (deptałem zdecydowanie częściej :-) ) spalił mi dokładnie tyle samo choć trasę zrobiłem godzinę szybciej... Na marginesie - posiadaczom Volvo i nie tylko - polecam odwiedzić JK Racing w Tychach.
12,8
Volvo XC70 II
Kombi Facelifting 3.0 T6 304KM 224kW
Cześć. Chcesz jeździć tanio? Kup inny samochód. Moje wartości spalania dotyczą normalnej eksploatacji. Nie mam „nerw” żeby jechać na trasie 80-90 km/h bez wyprzedzania albo na ekspresówce 130/h. Nie znaczy to, że „duszę” przy każdej okazji i wyprzedzam na podwójnej ciągłej, ale nie jestem ślimakiem. Ostatnie średnie spalanie z 1000 km - Warszawa-Jantar, Jantar -Warszawa i 300 km na miejscu (dojazdy do sklepów do 8 km, wypady do Gdańska i Sopotu) - 12,3l/100 km. Samochód mam od 2 lat, na codzień nie jeżdżę dużo (pracuję w domu), myślę, że to nie jest samochód do codziennego dojeżdżania do pracy w korkach - za drogo. Olbrzymia przyjemność jazdy - szybko, stabilnie, lekki teren i ktawężniki nie straszne. Jednoczśnie jazda na trasie z długimi odcinkami 180-210 km/h podnosi średnią w okolice 15l/100 km - nie ma dramatu. Osobiście polecam. Dźwięk 6-cio cylindrowego silnika - super (mógłby być głośniejszy
13,3
Volvo XC70 II
Kombi Facelifting 3.0 T6 304KM 224kW
Wcale nie jest to dużo, wprawdzie do zbiornika wchodzi tylko 50 litrów, więc da się przejechać maksymalnie ok. 400-450 km w trasie przy spokojniej jeździe, ale z drugiej strony to idealna odległość na postój i kawę ;) W mieście realnie zrobi się ok. 300 km.
Volvo XC70 II Kombi Facelifting