Szukaj

Informacje o Volvo S70

Lata produkcji: 1997 – 2000
Segment: Wyższa klasa średnia
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Oceny Volvo S70

Liczba ocen: 72
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(87%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Ergonomia + Skrzynia biegów

Wady

- Wyciszenie - Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,5
~hstl365
Volvo S70
Sedan 2.5 TDI 140KM 103kW
Bardzo solidne Volvo, chyba ostatnie takie. Silnik produkcji VW a więc części od groma, bezawaryjny. Hamulce trochę za słabe na masę auta. Układ kierowniczy w porządku. Zawieszenie potrafi coś stuknąć, ale bez tragedii, komfortowe. Wyposażenie jak na tamte lata bardzo dobre, problem był tylko z panelem sterującym elektrycznymi szybami. Nadwozie i podłoga ogromny plus za zabezpieczenie antykorozyjne, na aucie lata nie robią w ogóle wrażenia, zero rdzy, nawet nalotów. Samochód bardzo komfortowy w trasie, i na to nastawiony, spalanie śmiesznie niskie, autko w ogóle nie męczy dłuższą jazdą. Do miasta też w porządku, choć trzeba pamiętać o gabarytach. Nigdy mnie nie zawiodło, na pewno będę dobrze wspominać ten samochód.
4,0
~askominio
Volvo S70
Sedan 2.5 20V Turbo 193KM 142kW
Te volvo jak na swój wiek jest naprawde bardzo dobrze doposażone . Mianowicie full elektryka , szyberdach , grzane przednie fotele , czy tez grzana tylna kanapa .. Bardzo dużo zalet i moim zdaniem jedno z ostatnich " prawdziwych " volvo ;) Mimo iż silnik 2.5T lubi sobie wypić benzyny ( oleju także ) to spalanie wcale tak nie przeszkadza . Średnio spala mi 26L/100 km( LPG ) Bardzo dynamiczna jazda. Na benzynie nie sprawdzałem gdyż za drogi gips ;D Mimo tych 26l/100 które pokazują sie przy bardzo cięzkiej nodzie , to przy dziadkowej jezdzie udało mi się zejść do 9L/100km ( LPG ! ) Bardzo fajny wynik ale taka jazda jest naprawde męcząca :) Jedyną wadą tego auta jest to ,że ludzie nie dbają o te ostatnie prawdziwe Volvo i nie potrafią uszanować tego ,że tych aut nieprzybywa... Cięzko znaleźć zadbany egzemplarz
4,3
~Jakub
Volvo S70
Sedan 2.5 20V Turbo 193KM 142kW
Jedno z ostatnich prawdziwych Volvo - to trzeba zaznaczyć na samym początku. Auto cechujące się niesamowitą wygodą oraz kształtem charakterystycznym dla tej szwedzkiej marki. Warto szukać egzemplarzy z potwierdzonym przebiegiem, nawet jeżeli jest on dość wysoki. W ogłoszeniach przewija się trochę aut krajowego pochodzenia, dla niektórych wada, dla innych zaleta. Na pochwałę zasługuje genialne zabezpieczenie antykorozyjne - jeżeli auto jest faktycznie bezwypadkowe to nie powinno mieć na sobie śladów rdzy.

Raporty spalania Volvo S70

Liczba raportów: 80
Średnie spalanie dla Volvo S70
9,7 – 14,0
l/100 km
6,7
l/100 km
9,9 – 12,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

10,1
Volvo S70
Sedan 2.0 T 20 V 180KM 132kW
Spalanie jest mocno uzależnione od tego jak się jeździ wystarczy kilka razy mocniej przydusić i można zapomnieć o 10 l/100. Ale jeżeli ktoś jeździ w granicach 2500 obrotów (z tego co zauważyłem lepiej go trzymać na obrotach powyżej 2000 wtedy pali zdecydowanie mniej) to może zejść do 9 w trasie. Ceny części są różne dużo używanych jest na rynku ale są kosztowne elementy mogą zaskoczyć ceną. Dużo można zrobić samemu bo mechanika jest dość prosta, przyjemna w naprawie się i debilo odporna. Pozdrawiam
9,7
Volvo S70
Sedan 2.0 T 20 V 180KM 132kW
Zacznę może o od cen części: wbrew obiegowym opiniom nie są drogie! W większości przypadków mają poziom cenowy części do Opla. Kpl. rozrząd razem z markową pompą Hepu to koszt 570zł. Ceny części do zawieszenia czy choćby poduszki silnika też nie przerażają. Z bardziej droższych elementów to: świece iskrowe (za 5 szt. oryg. Volvo trzeba dać 200zł) i przewody zapłonowe (NGK 270zł). Co do spalania... Tylko 2 litry pojemności, ale za to 5 cylindrów i turbo i 180KM, które trzeba czymś nakarmić. Napiszę tak: jeśli ktoś liczy na spalanie w trasie rzędu 6-7 litrów zawiedzie się. Ale spalanie na poziomie 8-9 litrów (trasa) już jest realne. Mi wychodzi, że w trasie łyka 9L PB98 i 10L gazu, natomiast w mieście - mieście 11-12 litrów PB98 i około 12-13L gazu.
10,8
Volvo S70
Sedan 2.0 126KM 93kW
Koszty utrzymania nie są kosmiczne, ale i auto specjalnie nie "choruje". Jest cała masa zamienników i części używanych, które można zakupić bo bardzo przyzwoitych cenach. Nieco inaczej i dużo gorzej wygląda sprawa zużycia paliwa. Pisałem już, że ten super trwały silnik jest trochę zbyt słaby do swojej masy(ok. 1450 kg), co rzutuje z kolei na spalanie. Miasto to w automacie 13-14 litrów, a trasa jakieś 8-11 litrów w zależności od techniki jady, obciążenia i prędkości. Noszę się zamiarem "zaczipowania" silnika, co bez uszczerbku dla trwałości jednostki napędowej pokręci go do ok. 140 koni. Moc znacząco wzroście, a spalanie trochę spadnie (koszt z dobrej firmie tuningowej to ok 1000zł). Volvo podobno dobrze znosi instalację gazową, ale osobiście nie jestem zwolennikiem tego paliwa.
Volvo S70