Szukaj

Informacje o Volkswagen Touareg II

Lata produkcji: 2010 – 2017
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowany od roku 2002, średniej wielkości SUV (segment I). Volkswagen Touareg jest drugim w historii Volkswagena (po niegdysiejszym VW 181 „Kurierwagen”) autem terenowym. Samochód został opracowany w kooperacji z Porsche i jest powiązany z modelem Cayenne. Obydwa modele m.in. powstały na tej samej płycie podłogowej. Volkswagen Touareg został poddany faceliftingowi w roku 2006. Druga generacja auta została wprowadzona na rynek w roku 2010. Model był niejednokrotnie nagradzany, m.in. w plebiscytach na najlepszy SUV magazynów „Motor Trend”, „Car and Driver” i „Four Wheeler”.
czytaj więcej
Powagosław
Bez zbędnych fajerwerków powstał samochód ładniejszy od swojego poprzednika i znacznie ładniejszy od wielu rynkowych konkurentów. Zachowawcza sylwetka? Jeśli dobrze skomponowane proporcje i eleganckie linie to synonim asekuranctwa, to niech tak asekurują się wszyscy projektanci. ~Powagosław
Luzacjusz
Może jest nudny i bez polotu. Może wygląda jak przerośnięty Golf skrzyżowany z Polo. Może udaje krewnego Porsche. Może jest jak cover znanej piosenki, a nie oryginał. Ale to cover, który śpiewa Joe Cocker, a robi to on często lepiej od pierwowzoru. Zresztą, zapytajcie Beatlesów. ~Luzacjusz

Volkswagen Touareg II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(93%)

Zalety

+ Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,8
~Grzegorz
Volkswagen Touareg II
SUV Facelifting 3.0 V6 TDI BlueMotion 262KM 193kW
Przesiadka z A4 Avant. Nieporównywalnie więcej miejsca szczególnie z tyłu. Wygodny środek transportu nawet dla 5-osobowej rodziny. Samochód prowadzi się bardzo dobrze. Ergonomia ok. Spalanie różne od katalogowego ale przed zakupem sprawdzałem testy i mieści się w oczekiwaniach. Mój pierwszy automat więc trudno opiniować skrzynię biegów - na pewno reaguje wolniej niż manual. Generalnie nie szukałem pokazowego auta a raczej niezawodnego woła do jazdy w różnym terenie i za wcześnie jeszcze na pełną ocenę. Póki co jestem w 100% zadowolony.
4,8
~Marcin
Volkswagen Touareg II
SUV 4.2 V8 TDI 340KM 250kW
Najlepsze auto jakie kiedykolwiek miałem. Wystarczająco duże ale nie zbędnie przerośnięte jak np. audi q7. A osiągi bajka. Gdyby nie spalanie przy szybkiej jeździe byłby to samochód IDEALNY ale przy tej masie i tak jest nieźle. Ale prawdę mówiąc Touareg 4,2 tdi połączył funkcje dwóch pojazdów: sportowego i terenowego równocześnie. Jak ktoś ma wątpliwości co do sportowego charakteru proszę sprawdzić w katalogu przyspieszenie. A jeżeli chodzi o własności terenowe wystarczy podnieść zawieszenie i samochód wjedzie wszędzie.
4,5
~rys1024@wp.pl
Volkswagen Touareg II
SUV 3.0 V6 TDI BlueMotion 240KM 177kW
mimo kilku drobnych wad daję doskonale...gdyż autem jeździ się doskonale, limuzyna na szosę i w teren , cichutka, oszczędna i bezpieczna....Jeździłem wieloma autami klasy PREEMIUM min Mini cooper, Mercedes CLS, Lancia Thesis ale dopiero Volgswagen pokazał co znaczy doskonałe zawieszenie... Dziury, nie ma problemu nie trzeba omijać, zakręty nie trzeba zwalniać, teren (a jeżdżę często na ryby) po prostu wjedzie wszędzie... a teraz troszeczkę minusów... w środku niestety smutno i oszczędnie mimo świetnego wyposażenia w nowoczesne systemy wspomagania jazdy za bardzo plastykowo i troszeczkę nudno. Polecam dopłatę do systemu nagłośnienia (Dyna Audio) standardowy gra bardzo przeciętnie, kupcie także aktywny tempomat to jest po prosu odpał nie sądziłem że używając tempomatu można wywalić nogi na konsolę i tylko kręcić kierownicą , duży plus...i szkoda że jak zwykle menu bez języka polskiego.. być może koncern uważa iż w polsce rozmawia się po angielsku lub niemiecku... ? i szkoda że w aucie za ponad 300.000 firma oszczędza na wszystkim od tapicerki po dodatki imitujące aluminium....brakuje również schowków, standartowo tylko jeden i malutki pod fotelem pasażera...z tyłu nic niestety.. a przecież to auto terenowe, piknikowe... itd...proponuje również kilka lekcji stylistom od wnętrza auta.. np. u włochów.. w środku nie ma ani jednego detalu który by przykół uwagę choćby na chwilkę...Siedziałem ostatnia w nowym Jaguarze XJ po prostu nie chciało mi się wysiadać !W środku wszystko było po prostu dopieszczone i wymuskane, nowocześnie i awangardowo mimo że to klasyk ! Plastyk w Jaguarze chyba nie używają takich materiałów, wszędzie skórka i konfiturka, przeplatana drewnem i chromem :) a różnica w cenie tylko 100.000,- Niestety Jaguarem nie mógłym pojechac na ryby i to przesądziło że wybrałem Touarega..
Średnie spalanie dla Volkswagen Touareg II
12,7
l/100 km
8,4 – 11,9
l/100 km
18,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

12,7
Volkswagen Touareg II
SUV 3.6 V6 FSI BlueMotion 280KM 206kW
Touareg 2 benzyna + LPG (Stag). Samochód spala jednocześnie benzynę i gaz tzn spalając gaz, co jakiś czas wstrzykuje benzynę. Komputer pokładowy odnosi się tylko do benzyny i w mieście pokazuje 13L średnią a na trasie przy spokojnej jeździe potrafi zejść do 10L. Czy tak jest tego nie wiem, bo nie sprawdzałem, ale tak pokazuje. Natomiast wiem, co się dzieje przy dystrybutorach, tzn przy tankowaniu i obliczaniu kalkulatorem wychodzi 10 litrów na 100km gazu i 5 litrów na 100km benzyny. Ciężko to odnieść do wskazań komputera. Przy obecnych cenach paliw, koszt 1km wynosi 0,48groszy.
26,8
Volkswagen Touareg II
SUV 3.6 V6 FSI BlueMotion 280KM 206kW
Instalacja LPG STAG z dotryskiem PB. Średnie minimalne zużycie paliwa przy płynnej jeździe mieszanej/miejskiej: 9,6 LPG + 5,6 PB (26,1 LPG po przeliczeniu kosztów LPG+PB). Średnie maksymalne zużycie paliwa przy dynamicznej jeździe mieszanej/miejskiej: 10,4 LPG + 6,8 PB (30,5 LPG po przeliczeniu kosztów LPG+PB). Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe na długiej trasie przy płynnej i oszczędnej jeździe: 8,8 LPG + 5,1 PB (23,8 LPG po przeliczeniu kosztów LPG+PB). Minimalne zużycie paliwa na trasie z prędkościami 70-100 km/h wyniosło 8,8 LPG + 5,1 PB, a po autostradzie 140km/h (tempomat) 9,3 LPG + 4,1 PB. Maksymalne po mieście 10,7 LPG + 7,8 PB. Jazda średnio dynamiczna.
10,8
Volkswagen Touareg II
SUV 3.6 V6 FSI BlueMotion 280KM 206kW
Instalacja STAG 400 DPI pali jednocześnie LPG i Pb. Wartości wyrażone w litrach Pb po przeliczeniu LPG na benzynę wg różnicy w cenie. Na trasie (autostrada ok 140km/h) można powiedzieć, że jest nawet oszczędny (w sumie wychodzi jak koszt 8 litrów Pb na 100km: 3l Pb i 11.5l LPG na 100km ). W miejskich korkach proporcja dochodzi do 9l Pb i 10l LPG na 100km.
Volkswagen Touareg II