Szukaj

Informacje o Volkswagen Golf VII GTI 5d 2.0 TSI 230KM 169kW 2013-2016

Lata produkcji: 2013 – 2016
Segment: Niższa klasa średnia

Trzeba przyznać, że oferta silnikowa Golfa robi wrażenie i to wręcz pewne, że każdy znajdzie coś dla siebie - trzeba tylko mieć pieniądze. Golfa R powinni wziąć kierowcy, którzy chcą się pośmiać z typowo sportowych aut na drodze, GTI oraz GTD łączą praktyczność z rozsądnym spalaniem i emocjami, sportowa hybryda GTE dodatkowo robi ukłon w stronę ekologii, a e-Golf w ogóle nie zużywa paliwa… Co ze zwykłymi wersjami? 1.0-litrowy motor benzynowy jest trochę za słaby, ale 1.4 TSI idealnie sprawdzi się pod maską tego auta w każdym wariancie mocy – to dobry kompromis. Często podróżujący powinni rozważyć też diesle. 1.6 TDI ma spokojne usposobienie i spodoba się głównie flotom. Z kolei 2.0 TDI zmienia to auto w naprawdę zrywny kompakt.

czytaj więcej
Powagosław
Golf kroczy drogą powolnej, przemyślanej ewolucji, która opiera się chwilowym modom. W pewnym sensie nowy model wygląda tak, jak tego oczekiwaliśmy. Z dużymi kołami zawsze będzie wyglądał dobrze. ~Powagosław
Luzacjusz
O tym samochodzie napisano już wszystko. Wszystko razy sześć, a nawet siedem. Wszystko zawiera się w jednym słowie: Golf. To po prostu Golf. Niech będzie. ~Luzacjusz
Produkowany od 2013 do 2016 roku
Pojemność skokowa 1984 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 230 KM (169 kW) przy 4700 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 350 Nm przy 1500-4600 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(90%)

Zalety

+ Silnik + Układ jezdny + Ergonomia

Wady

- Wyciszenie - Karoseria - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

5,0
~Sabunim
Volkswagen Golf VII
GTI 5d 2.0 TSI 230KM 169kW
Polecam wszystkim z czystym sumieniem, porównywałem ten samochód z wszystkimi dostepnymi na rynku focus st bardzo plastikowy, seat leon cupra technika z golfa VI, type r jeszcze nie było tego nowego modelu więc tutaj nie wiem, jeździłem A45 AMG ale konfiguracja wyszłą prawię za 200 tys zł, s3 odpadło bo nie w moim typie. Kupiłem GTI ze względu na czerwone akcenty w środku i na zewnątrz prezentuje się bardzo ładnie, jeździ jeszcze lepiej. Jak ktoś szuka czegoś bardziej narwanego można próbować R-ke, natomiast na czarnym kolorze r-ka wygląda mniej zadziornie bo wszystkie wstawki ma srebrne, to że jeżdzi lepiej, szybciej to na pewno, natomiast niebieski środek nie przypadł mi do gustu. Samochodowi nie brakuje mocy skrzynia biegów DSG dla mnie bomba, splanie zawsze 10 l czy jeżdze jak wariat czy jak rencista zawsze średnia wychodzi 10 (oczywiście pb98), wiadomo są szybsze są mocniejsze, są też tańsze ale w golfie nic nie trzeszczy, mam adaptacyjne zawieszenie, chcesz czuć dziury dajesz sport, śpisz za kółkiem to dajesz komfort, różnica jest odczuwalna i samochód dzięki temu ma 2 twarze. Mam go od tygodnia przejechałem 2 tys kilometrów, mało wiem ale wrażenia rewalacyjne, prędkości nie czuć wogóle. Polecam wszystkim doinwestowanie w reflektory TOP, są rewalacyjne w nocy robią dzień. Jak na zabawkę za 140 tys (po doposażeniu) wziąłem wszystko po za skórą, dla mnie nie ma lepszego samochodu. Ci co mówią że volkswagen to błee to wieśwagen to pewnie ci co jeżdzą samochodami z za rzeki warty każdy z przebiegiem do 100 tys niech Sobie mówią i piszą, przesiadłem się z CL 500 (mój drugi samochód) i jako zabawka podkreślam raz jeszcze bombowy wózek, jak się nie będzie pieprzył a tak zakłądam, to kolejną kupie R-ke jak wejdzie VIII generacja podobno ma mieć 400 kucy, a co zrobi VAG to się dopiero okaże. Jeszcze raz polecam. Aha i na koniec nie bierzcie asystentów pasa itp. Ja wziąłem i cały czas to wyłączam drży mi kierownica jak wyprzedzam bo pasy samochód widzi i ostrzega a mnie to wkurza i to chyba jedyna wada jaką złapałem. Wykończenie przód bomba tył plastiki dużo tansze jak w kompaktach, podświetlenie ambiente w kabinie nie rozprasza w nocy, a cała konsola i nawigacja Discover Pro nie razi w oczy. Aha i kolejny minus jaki Sobie przypomniałęm to syste start stop, w standardzie to dają i wyłaczam to za każdym razem jak odpalam samochód.
4,7
~Konrad
Volkswagen Golf VII
GTI 5d 2.0 TSI 230KM 169kW
W tym przedziale cenowym po prostu nie ma lepszego auta. Idealny wybór dla kogoś, kto ma zacięcie motorsportowe i w przyszłości chce zainwestować w coś jeszcze szybszego :) Spalanie mogłoby być trochę mniejsze ale coś za coś. Z tym autem trudno się oprzeć ścigania na światłach z każdym napotkanym kierowcą. Przydałoby się 4x4 ale wiadomo, do tego to już Golf R, a to już zupełnie inna półka cenowa.
3,9
~Johnny
Volkswagen Golf VII
GTI 5d 2.0 TSI 230KM 169kW
O golnie auto godne polecenia ,bardzo dobra jakość wykonania wnętrza - materiałów,spasowania elementów. Przestronny jak na swoja klasę kompakt - jedynie troszkę mały bagażnik na głębokość ( przydało by sie 30cm więcej) . Idealny do miasta ze względu na gabaryty oraz na trasę ze względu na moc oraz aerodynamiczny kształt.
Średnie spalanie dla Volkswagen Golf VII GTI 5d 2.0 TSI 230KM 169kW 2013-2016
9,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

11,4
Volkswagen Golf VII
GTI 5d 2.0 TSI 230KM 169kW
Samochód odebrałem z salonu w październiku 2014r. Z samochodu jestem bardzo zadowolony, między innymi dlatego że jego charakter spalania jest bardzo szeroki: od oszczędnego po wysokie. Rekord to odcinek 75 km, w nocy, bez ruchu, w obawie przed zwierzyną leśną utrzymywałem na tempomacie prędkość 80-90km, w wioskach 60-70 - wynik średni to 5,8l/100km. Pracuję za granicą więc często robię w tygodniu trasy z i do DE. Odcinek 565 km, średnie spalanie: 6,3-6,7l/100 km. W jaki sposób: przede wszystkim jeżdżę na tempomacie w trybie eko. Na trasach ustawiam 100km/h, a gdy z oddali widzę teren zabudowany, wbijam w komputer 60-65km/h i autko zwalnia na biegu nic nie paląc, w czasie tej trasy mam także potężne zrywy do 180-200 km/h by wyprzedzić zażartego Janusza w passacie. Na krótkim odcinku autostrady, na tej trasie, utrzymuję ok 110km/h. Mimo tego wszystkiego spalanie średnio 6,3-6,7l/100km. Czasami się zabawiam na autostradzie. Mój rekord przy prędkościach 160-259km/h na odcinku 60km wyniósł 22l/100km. Ale przy racjonalnych prędkościach autostradowych 120-140km/h spalanie wyniesie 7,8-8,5l/100km. Generalnie należy wykorzystywać siłę bezwładności w samochodzie. Niech autko hamuje samo na biegu. Im mniej używasz hamulców tym mniej zużyjesz paliwa. Po potężnym zrywie do 180km/h na 4 biegu, często wrzucam 6 bieg i puszczam gaz, autko wtedy potrafi przeżeglować ładny dystans bez spalenia kropli benzyny. Oczywiście pod warunkiem że droga na to pozwala. Samochód super, nie spala oleju praktycznie wcale, nie mam póki co z nim problemów. Aktualny przebieg: 69000 km.
8,5
Volkswagen Golf VII
GTI 5d 2.0 TSI 230KM 169kW
Teren niezabudowany normalna jazda 80-90km/h - spalanie 5,8-6,3 Autostrada tempomat 150km/h - 7,9-8,2 Miasto spokojna jazda - 9,0-10l Miasto normalna jazda - 11-12l Miasto dynamiczna jazda - ... jeszcze nie zmierzyłem ale 18l potrafi ;)
11,0
Volkswagen Golf VII
GTI 5d 2.0 TSI 230KM 169kW
Auto jest zrobione na 301km, przed modami palił max 12 litrów w mieście przy troche agresywnej jeździe. Teraz pali średnio 12 litrów w cyklach mieszanych. Po mieście, troche agresywnym stylem jazdy osiągam średnio 13-14 litrów max 15l.
gaśnie
  • Volkswagen Golf VII R 5d Facelifting 2.0 TSI BMT 310KM 228kW 2017-2019
  • inne
  • 39 tys. km
Witam , przychodzę z usterką tutaj ponieważ nikt nie potrafi dać mi odpowiedzi . Gdy odpalam z rana samochód silnik chodzi na 3 cylindry , gdy wyruszę w trasę auto po 2-5km zaczyna słabnąc , na koniec umiera. gaśnie nie da się odpalić . następnie po krótkiej przerwie odpalając auto ponownie wraca problem z chodzeniem na 3 cylindry . Jednakże po chwili zaczyna chodzić normalnie i od tego momentu nie gaśnie ani nie pojawiają się inne problemy . Dodam ze przez cały ten czas nie wyświetlają się żadne błędy i kontrolki na desce.
Oczekuje na rozwiązanie
Usterka układu paliwowego
  • Volkswagen Golf VII Variant Facelifting 1.6 TDI-CR DPF BMT 115KM 85kW 2017-2020
  • układ wtryskowy
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 3
Nie 0
Jestem użytkownikiem auta od niespełna 3 lat i przez ten czas pokonałem nim ponad 120 tys. km. Aktualnie na liczniku niespełna 160 tys. km. Od około 30 tys. km auto na zimnym silniku i 1-szym i 2-gim biegu szarpało i to dość gwałtownie podczas przyspieszania. W serwisie stwierdzono konieczność wymiany praktycznie kompletnego układu paliwowego łącznie z wtryskami i pompą wysokiego ciśnienia (która przez nieprawidłową pracę przepuszcza opiłki do bloku silnika). Auto użytkowane głównie na trasie, regularnie serwisowane, a paliwo tankowane tylko na renomowanych stacjach...
1.5 TSI 150KM DSG Model 2018 Gaśnie zaraz po odpaleniu
  • Volkswagen Golf VII Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW 2015-2017
  • silnik
  • 207 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 1
Po odpaleniu auta po chwili gaśnie . Wyskakuje komunikat: Max obroty 1200x i gaśnie. Najpierw było 1x/tydzień teraz coraz częściej. Baterie w kluczykach super nowe i dobre. Aby ponownie odpalić auto wyciągam kluczyk ze stacyjki / zamykam z pilota auto / potem otwieram / wkładam ponownie kluczyć do stacyjki i już odpala i jadę. Dzieje się to tylko na początku jazdy - tak do 1 minuty maksymalnie. Jak już jestem gdzieś w trasie nigdy sie to nie zdarzyło. Golf 7 1.5 TSI 150KM DSG Model 2018 produkcja 2017
Volkswagen Golf VII GTI 5d