Szukaj

Indywidualne usterki Volkswagen

Podsumowanie 925 usterek Filtruj
Problem z obrotami i spalaniem
  • Volkswagen Golf III
  • układ wtryskowy
Usterka dotyczy modelu z plastikowym akumulatorem paliwa przed wtryskami. Problemem były zbyt wysokie obroty ,duże spalanie, tak że praktycznie paliwo kapało z rury paliwem oraz samochód z trudem odpalał. Po oględzinach mechanizmów wykonawczych nie stwierdzono żadnej awarii. Bez kodów błędów, bez oznak awarii mechanicznej i elektronicznej....
Oczekuje na rozwiązanie
Nierówna praca silnika
  • Volkswagen Golf III Hatchback 1.4 60KM 44kW 1991-1997
  • silnik
Nierówna praca silnika , silnik wchodził na podwyższone obroty, rzędu 2500 rpm a czasami trzymał obroty 350-480 rpm. Dużym problemem było uruchomienie zimnego silnika. vag-com odczytał 1 błąd serowanie silnika wolnych obrotów Podczas komputerowej diagnozy silnika vag-com odczytał 1 błąd - sterowanie silnika wolnych obrotów. Dokładnej analiza...
Oczekuje na rozwiązanie
Samochód gaśnie po przejechaniu kilku kilometrów.
  • Volkswagen Golf III
  • układ wtryskowy
Samochód gaśnie po przejechaniu kilku kilometrów. Przyczyną usterki była awaria pompy paliwowej, która do prawidłowej pracy potrzebuje odpowiedniego poziomu paliwa. Naprawa polegała na wymianie pompy paliwowej.
Problem rozwiązany
6 komentarzy
Podwyższone obroty na biegu jałowym.
  • Volkswagen Golf III
  • instalacja elektryczna
Obroty biegu jałowego na poziomie 2000 RPM. Po podłączeniu do komputera okazało się że występuje błąd nieprawidłowej regulacji biegu jałowego. Przyczyną usterki były zimne luty na sterowniku, należy ponownie polutować wszystkie styki. Dodatkowo po rozebraniu przepustnicy i po zdjęciu plastykowej obudowy przepustnicy okazało się że jeden z...
Oczekuje na rozwiązanie
Samochód ma problemy z odpaleniem, gaśnie.
  • Volkswagen Passat B4
  • instalacja elektryczna
Objawem jest problem z odpaleniem samochodu, lub też po kilku sekundach od uruchomienia silnik gaśnie. Problemem okazał się stan punktów lutowniczych w module sterującym alarmem samochodowym znajdującym się w kabinie po lewej strony kolumny kierownicy. Wyjęcie modułu i poprawienie punktów lutowniczych.
Oczekuje na rozwiązanie
3 komentarze