Szukaj

Indywidualne usterki

Podsumowanie 9928 usterek Filtruj
Drążek biegów podczas wolnych obrotów głośno wibruje.
  • Mazda 323 V F
  • inne
Wymieniłam go ale nadal jest tak samo.
Oczekuje na rozwiązanie
Problemy z odpalaniem, brak napięcia na świecach
  • Chrysler Voyager IV Grand Voyager
  • instalacja elektryczna
Samochód odpalał bez problemów do temp. zewnętrznej około 10 stopni, poniżej rozrusznik trzeba było kręcić non-stop około 1 min aby zaskoczył. Uszkodzony przekaźnik od świec, świece sprawne, gdy uruchamiane na krótko bezpośrednio z akumulatora. Wymiana przekaźnika na nowy, cena przystępna, przeczyszczenie przewodów i sprawdzenie instalacji, czy...
Problem rozwiązany
1 komentarz
Ciężko odpala na mrozie.
  • Volkswagen Golf IV Hatchback 1.9 TDI 110KM 81kW 1997-2000
  • inne
Kiedy temperatura jest od ok -8 ciężko odpala. Wymieniłem wszystkie świece (sprawdziłem wszystkie grzeją), kupiłem nowy akumulator , nowy bendkis. Nie wiem jeszcze gdzie szukać przyczyny.
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Ciężko skręcić kierownicą (auto bez wspomagania), opór przy skręcaniu.
  • Ford Fiesta III 1.1 50KM 37kW 1989-1995
  • układ kierowniczy
Auto w standardzie jest bez wspomagania bo to lekki samochód, było wyjątkowo ciężko skręcać kierownicą na postoju i nawet przy powolnej jeździe. 1. Nieprawidłowa geometria kół. 2. W zimie możliwe pobrudzenie śniegiem drążków lub elementów zwrotnicy, albo wewnątrz nadkola. 3. Możliwe też zatarcie zawiasu kulowego na którym obraca się...
Oczekuje na rozwiązanie
Problem z odpalaniem.
  • Ford Escort VI Hatchback 1.6 i 16V 90KM 66kW 1992-1995
  • instalacja elektryczna
Po przekręceniu kluczyka w stacyjce słychać tylko dźwięk przełączających się przekaźników, natomiast rozrusznik nie startuje. Prozaiczna. Od akumulatora do rozrusznika idzie przewód z zasilaniem. W okolicach akumulatora na tym przewodzie jest taka cylindryczna złączka. I właśnie ta złączka lubi przerywać. Można złączkę rozłączyć i napsikać do...
Oczekuje na rozwiązanie
3 komentarze
Świecący sie wskaźnik check engine.
  • Daewoo Nexia Sedan 1.5i 75KM 55kW 1994-1999
  • silnik
Usterka polegała na zapalaniu się pomarańczowej kontrolki w kształcie silniczka na desce rozdzielczej. Przyczyna usterki był zatkany przewód podciśnieniowy który łączy kolektor z recyrkulatorem spalin. Usunięcie tej usterki polega na odłączeniu przewodu podciśnieniowego od recyrkulatora spalin i odetkaniu go, przy tych czynnościach trzeba tez...
Oczekuje na rozwiązanie
Zimny silnik.
  • Alfa Romeo 156 I Sedan 1.8 16V T.S. 144KM 106kW 1997-2003
  • układ chłodzenia
W mieście temperatura silnika oscyluje pomiędzy 75 a 100 stopni. Podczas jazdy poza miastem temperatura w szybkim tempie spada poniżej 50 stopni i zapala się kontrolka wtrysku. Uszkodzony termostat, który był cały czas otwarty i silnik nie mógł się dostatecznie nagrzać. W mieście czy na komputerze nie dało się tego wykryć, bo gdy auto pracowało...
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Uszkodzona głowica.
  • Ford Mondeo II Hatchback 1.8 i 16V 115KM 85kW 1996-2001
  • silnik
Podczas odpalania na zimnym silniku następowało dławienie, szarpanie, falowane obroty co doprowadzało do gaśnięcia, za 2-3 odpaleniem było już lepiej, ale trzeba było zaczekać aż się zagrzeje bo gasł przy pierwszym hamowaniu. Na zagrzanym silniku wszystko niby ok, pali od strzału, równe obroty, wsiadasz i jedziesz. Brak kompresji na którymś z...
Oczekuje na rozwiązanie
Ogrzewanie bezstopniowe
  • Nissan Murano I 3.5 i V6 4WD 234KM 172kW 2002-2007
  • instalacja elektryczna
ogrzewanie albo grzało na +32 albo nie grzało w ogóle (po ustawieniu +18). Podejrzewaliśmy uszkodzony czujnik. Przyczyna była taka ze w tym dziwnym samochodzie układy klimatyzacji i ogrzewania są sprzężone. Klima akurat chwilowo nie działała (brak czynnika) i ogrzewanie przez to tez nie chciało funkcjonować poprawnie. Napełniłem klimę i...
Problem rozwiązany
2 komentarze
Pływające obroty silnika.
  • Fiat Tipo I
  • silnik
Silnik w pewnym momencie wpadał w rytmiczne falowanie 1500-2500 obrotów i nie reagował na pedał gazu, po mocnym i długim wciśnięciu czasem dało się go wybudzić i działał dopóki chodził powyżej 3000 obr, jak tylko schodził na chwile poniżej to znów wpadał w trans. Pomagało wyłączenie silnika i po ponownym odpaleniu wszystko było ok... do czasu :)...
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz