Szukaj

Indywidualne usterki

Podsumowanie 9904 usterek Filtruj
Zerwany pasek wielorowkowy alternatora
  • Volvo V60 II Kombi Facelifting 2.0 B4 B 197KM 145kW od 2023
  • układ napędowy
  • usterka fabryczna
Przebieg 470 km. Podczas jazdy najpierw odgłos jakby się gałąź wkręciła w oś , potem cisza . Po ok.60 km nagły komunikat - wyłączony silnik , brak na wyświetlaczu symboli zmiany biegów i samochód zdechł. Wg serwisu wadliwy napinacz paska był przyczyną. W serwisie w Bydgoszczy to drugi przypadek po V60 II.
Problem rozwiązany
1 komentarz
Dziwne grzytanie z lewej strony Przy ruszaniu na pierwszym biegu
  • Honda HR-V II SUV Facelifting 1.5 i-VTEC 130KM 96kW 2018-2021
  • silnik
  • 1000 tys. km
Jeżdżę Honda hrv 1.5 ex z 2017 roku i od jakiegoś czasu słyszę przy ruszaniu na pierwszym biegu dziwny zgrzyt z lewej strony silnika, coś w stylu luźnej obudowy. Sprawdzałem z mechanikiem każdy element pod autem i w komorze silnika, niestety nic nie mogliśmy namierzyć. Byłem w hondzie i również nic nie znaleźli, z tym że wskazali że coś może...
Oczekuje na rozwiązanie
Ubywający plyn chlodniczy
  • Audi A6 C8 Avant Plug In
  • układ chłodzenia
  • 114 tys. km
Ubywa płynu chłodniczego
Oczekuje na rozwiązanie
Przerywanie pracy silnika
  • Audi A6 C7 Avant Facelifting 2.0 TDI ultra 190KM 140kW 2014-2017
  • silnik
  • 1000 tys. km
A6C7 2.0 190KM.250000tyś. Krótko po zagrzaniu silnika (około 10 km) silnik zaczyna przerwać, od 2 do około 10 przerw w odstępach 2 do około 15 sekund,(w zależności od obrotów silnika i temperatury zewnętrznej ) przerwy jakby impulsowe około 0,5 sekundy. Po tych "przerywaniach" silnik powraca do poprawnej pracy, trase 1250km pokonuje bez...
Oczekuje na rozwiązanie
Przerywanie pracy silnika
  • Audi A6 C7
  • silnik
  • 1000 tys. km
Krótko po rozgrzaniu silnika, po około 10km silnik przerywa, od 2 do około 10 przerywań, trwających około 0,5 sekundy (puł sekundy) w odstępach od 2 sekund do około 15 - 20 sekund, wzależności od obrotów i temperatury silnika. Po tej serii "przerywań" silnik pracuje idealnie, pokonuje trasę 1250km bez problemu, ale gdy silnik ostygnie problemy...
Oczekuje na rozwiązanie
Trzaski przy słupku A
  • Toyota RAV4 V SUV Plug-in 2.5 Plug-in Hybrid 306KM 225kW 2021-2022
  • inne
  • 70 tys. km
Przy prędkości 160- 180 km/h pojawiają się charakterystyczne trzaski, które dochodzą z prawej strony od zwieńczenia słupka A, jakby z głośnika. Czym większy wiatr, wiejący z prawej strony tym mocniejsze trzaski, jakby coś pracowało, ruszało się.
Problem rozwiązany
1 komentarz
Końcówka drążka stabilizatora z przodu, z prawej strony.
  • Peugeot 208 II e-208 Elektryczny 136KM 100kW 2019-2024
  • zawieszenie
  • 37 tys. km
Końcówka drążka stabilizatora z przodu, z prawej strony. Słyszalne było stukanie. Dochodziło jakby z tyłu, ale po naprawie ustało.
Problem rozwiązany
1 komentarz
Nie odpala i gaśnie
  • Ford C-MAX II
  • inne
  • 278 tys. km
Auto po zakupie jeździło dwa dni . Z rana już nie chciało odpalić kręci kręci i nic odpala z plaka po 2 tys obrotów gaśnie . Wymieniona popka paliwa i filtry na komputerze pokazano błąd U0432-E1 nieprawidłowe dane odebrane z modułu sterującego tablica rozdzielcza . Ktoś miał podobny problem auto jest po 2 mechanikach i nikt nie pomógł .
Oczekuje na rozwiązanie
Uszkodzona półoś napędowa
  • Volkswagen Passat B5 Kombi 1.9 TDI 130KM 96kW 1999-2005
  • układ napędowy
  • 435 tys. km
Szarpanie podczas dodawania gazu, bicie w drążku zmiany biegów.
Problem rozwiązany
2 komentarze
UTRATA MOCY
  • Seat Leon I Hatchback 1.9 TDI 90KM 66kW 1999-2005
  • silnik
  • 1 tys. km
Witam, od jakiegoś czasu zmagam się z problemem utraty mocy podczas jazdy. Mianowicie czasami, gdy przekroczę 3 tys. obrotów, auto traci moc. Po zgaszeniu go i odpaleniu moc wraca i jest wszystko dobrze. Auto nie kopci ani nie wyskakuje żadna kontrolka. Już kiedyś miałem ten sam problem i wymieniłem pompę próżniową (była uszkodzona, bo po 2...
Oczekuje na rozwiązanie
Aktualnie przeglądasz indywidualne usterki
Przejdź do typowych usterek