Szukaj

Informacje o Subaru XV II Crossover

Lata produkcji: 2017 – 2020
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Subaru XV zaprezentowane w Genewie zbudowane zostało na zupełnie nowej platformie koncernu. Konstrukcja płyty podłogowej została wzmocniona i usztywniona w niektórych miejscach sztywność konstrukcji wzrosła o 100%. Inżynierowie z Fuji Heavy Industries dopracowali dodatkowo zawieszenie oraz poprawili pracę układu kierowniczego.

 

W centralnej części kabiny pojawił się dotykowy ekran o przekątnej 8 cali. System rozrywki oferuje obsługę multimediów oraz umożliwia podłączenie telefonu. Plastiki zastosowane do wykończenia wnętrza charakteryzują się wyższą jakością. Zwiekszeniu uległa także ilość miejsca w kabinie i przestrzeni bagażowej.

czytaj więcej
Powagosław

Przed Państwem najbardziej jaskrawy i prowokacyjny stylistycznie model Subaru, jaki trafił do seryjnej produkcji. Jego projektanci w końcu doszli do wniosku, że współczesny crossover musi wyglądać groźnie (poprzednia Impreza XV nie robiła takiego wrażenia), nawet jeśli tak naprawdę jest rodzinnym vanem. A przecież XV ma większe ambicje.

~Powagosław
Luzacjusz

Uroda aut Subaru, szczególnie ostatnio, jest odwrotnie proporcjonalna do ich ceny. W przypadku XV, jedno i drugie trudno zrozumieć. W sumie, mówiąc łagodnie, miłość od pierwszego wejrzenia jest możliwa tylko wtedy, jeśli, nie daj Boże, masz z -7 dioptrii. Ale czego oko nie widzi, tego sercu nie żal.

~Luzacjusz

Subaru XV II Crossover – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,6 m
Promień skrętu 5,3 m
Długość 4465 mm
Szerokość 1800 mm
Wysokość 1615 mm
Rozstaw osi 2665 mm
Rozstaw kół - przód 1550 mm
Rozstaw kół - tył 1525 mm
Prześwit 220 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1270 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 380 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 1065 mm
Wysokość bagażnika 765 mm
Szerokość bagażnika 1340 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 815 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 1880 mm
Kąt natarcia 19,6 stopnie
Kąt rampowy 22,1 stopnie
Kąt zejścia 29,3 stopnie
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(92%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Silnik - Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

5,0
~Mateusz
Subaru XV II
Crossover 2.0i-S e-BOXER 150KM 110kW
Świetne auto do miasta i w trasę, w terenie też się sprawdza. W zasadzie jakość wykonania jest naprawdę dobra, układ kierowniczy bardzo przyjemny, dynamika auta idealna do miasta. W najwyższej wersji wyposażenia środek robi wrażenie. Szukałem czegoś "uniwersalnego" i xv takie jest. Na plus dla mnie światła led, manetki przy kierownicy do "zmian" biegów, 4x4 (legenda), niepowtarzalne na ulicach w Polsce, dynamika. Na minus to zdecydowanie zbyt mały bagażnik, tryb jazdy na silniku elektrycznym jest w zasadzie nieosiągalny poza parkingiem a jak jest to dosłownie na krótkie chwile (pierwsza hybryda, może nie umiem jeszcze nią jeździć), na desce dużo plastikowego piano plastiku, który łapie kurz i odciski palców. Ogólnie auto bym polecił osobie która szuka czegoś uniwersalnego na każde warunki. Cena adekwatna ok. 150 tyś. zł to nie jest na dzień dzisiejszy dużo jak za takie auto
5,0
~Mateusz
Subaru XV II
Crossover 2.0i-S e-BOXER 150KM 110kW
Świetne auto do miasta i w trasę, w terenie też się sprawdza. W zasadzie jakość wykonania jest naprawdę dobra, układ kierowniczy bardzo przyjemny, dynamika auta idealna do miasta. W najwyższej wersji wyposażenia środek robi wrażenie. Szukałem czegoś "uniwersalnego" i xv takie jest. Na plus dla mnie światła led, manetki przy kierownicy do "zmian" biegów, 4x4 (legenda), niepowtarzalne na ulicach w Polsce, dynamika. Na minus to zdecydowanie zbyt mały bagażnik, tryb jazdy na silniku elektrycznym jest w zasadzie nieosiągalny poza parkingiem a jak jest to dosłownie na krótkie chwile (pierwsza hybryda, może nie umiem jeszcze nią jeździć), na desce dużo plastikowego piano plastiku, który łapie kurz i odciski palców. Ogólnie auto bym polecił osobie która szuka czegoś uniwersalnego na każde warunki. Cena adekwatna ok. 150 tyś. zł to nie jest na dzień dzisiejszy dużo jak za takie auto
4,7
~jaggy
Subaru XV II
Crossover 1.6i 114KM 84kW
Dla mnie strzał w dziesiątkę. Nie lubię nadmiarowości i ... w tym aucie prawie wszystko mi pasuje. Jedynie bagażnik mógłby być 'ciut' większy .( 380-400l), - byle nie kosztem miejsca z tyłu ! :). prowadzenie - bajka, naprawdę świetne, bardzo precyzyjne i stabilne - lepsze niż w moim poprzednim Mitsubishi Outlanderze III - Mitsu był ok ale na zakrętach za miękki, trochę pływał. Silnik oszczędny jak na STAŁY napęd na 4 koła. Po mieście jeździ się świetnie jak trzeba szybko ruszyć ze skrzyżowania to można 'wyĺączyć' CVT i obroty idą do maksimum - nie ma tego w wersji silnikowej 2.0, jest to dostępne w 1.6) aby zrównoważyć niby słabszy silnik - fakt 114 kM to nie potwór. Nie ścigam się w mieście a na autostradzie.... jazda z prędkościami 140-160 to dla niego nie problem . Nie jest to wyścigówka to nie Subaru WRC :). Kabina jest naprawdę przestronna, obsługa łatwa, jakość materiałów więcej niż przyzwoita, sporo miejsca na tylnych siedzeniach. Dla mnie jako kierowcy największy luksus to jakość prowadzenia, stabilność, przewidywalność i precyzja prowadzenia. W żadnym z dotychczasowych aut nie czułem się tak pewnie za kierownicą jak w tym a jeżdżę już prawie 30 lat :). Jeździłem fiatami, fordami, toyotami, lanciami, nissanami, mitsubishi, żeby wymienić niektóre z nich. Jestem naprawdę zadowolony.
Subaru XV II Crossover