Szukaj

Informacje o Ssangyong Rexton III D20DTR 155KM 114kW 2012-2016

Lata produkcji: 2012 – 2016
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowana w latach 2012-2016, trzecia generacja Rextona (nazywana także Rexton W) została drobiazgowo na nowo wystylizowana (przy czym odmieniono zarówno nadwozie jak i wnętrze auta), a jego design opracował Giorgetto Giugiaro. SsangYong Rexton III jest pierwszym modelem tej koreańskiej marki stworzonym pod nadzorem indyjskiej firmy Mahindra & Mahindra, która przejęła SsangYonga w roku 2010. Konstrukcyjnie model trzeciej generacji był blisko powiązany z poprzednikiem – powstał na tej samej platformie podłogowej. Litera W, która pojawiła się w nazwie stanowi skrót od angielskiego „work” („praca”) i ma lepiej oddawać charakter tego SsangYonga.
czytaj więcej
Powagosław

Zaskakująco dobrze wyglądający SUV – z ładnym przodem, nie najgorszym tyłem i bardzo amerykańskim wnętrzem (sam nie wiem, czy to komplement). Niszowość auta i marki to pewnie wada, choć będą i tacy, którzy podejdą do tego problemu dokładnie odwrotnie.

~Powagosław
Luzacjusz

Po pierwsze – nareszcie. Rexton W nareszcie nie sili się na Cadillaka, jak jego poprzednik. To było dość ordynarne. Co poza tym? No, nie urywa czterech liter, ale potrafię wymienić co najmniej pięć SUV-ów, na widok których reaguję bardziej plastycznym grymasem swojego oblicza.

~Luzacjusz
Produkowany od 2012 do 2016 roku
Pojemność skokowa 1998 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 155 KM (114 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 360 Nm przy 1500-2800 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 17,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 86,2 x 85,6 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 5
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki)
Ssangyong Rexton III