Szukaj

Raporty zużycia paliwa Toyota Auris II Hatchback 5d Facelifting

pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 Hybrid 136KM 100kW (w l/100km)
Średnie zużycie
5,0
Deklaracja producenta
3,8
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
5,9
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
4.6
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
6.4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
4.0

Lista raportów zużycia paliwa (32)

3,8
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
3,7
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
4,0
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
To auto to pod wzgledem spalania absolutne mistrzostwo swiata!!! Jestem mega zadowolony i ciagle nie moge wyjsc z podziwu!
5,3
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
5,6
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Bardzo dobry samochód do miasta. Gorszy na autostradę, tu lepiej sprawi się diesel. Ja jednak przebiegi mam w 80% miejskie wiec pasuje mi idealnie. Prawie zupełnie nie wrażliwy na korki i użycie klimatyzacji. Styl mam umiarkowanie dynamiczny, ale staram wytracac prędkość maksymalnie odzyskując energię czyli tak aby wskazówka odzyskiwania nie dochodziła do końca skali bo wtedy do akcji wkraczają hamulce tarczowe. Spalania podaje obliczone podczas takowania pod korek bo komputer oszukuje i to różnie o jakieś 0,2-0,6l/100km mieście pali mi średnio 5l/100km w lecie i 6l/100km w zimie. Rekord na 13 kilometrowym dystansie w poważnym korku (jechałem 45min) to 3.7 wg komputera czyli prawdopodobnie 4l/100km. Najgorsze na autostradzie Warszawa-Wrocław 140km/h licznikowe (też oszukuje) tempomat, zima -20 7.3l/100km, najlepsze poza miastem Warszawa-Radom, lato, 90-110km/h 4.7/100km. Mam dopiero rok, trudno coś powiedzieć o psuciu oczywiście żadnych awari nie było ale przegląd po 15k kosztował 800 pln włączając wymianę filtru klimy na węglowy. Generalnie samochód trochę dla takich co mówią: ...ech kiedyś do były samochody myśłąc o merolu W123. Czyli mechanicznie banalnie prosty i nie do zdarcia, ale trochę lama, jak na dzisiejsze czasy oczywiście bo dla W123 to byłby znikający punkt.
6,1
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
W zimie pali dużo więcej tak około 1 litr , a po roku zaczęła spalać więcej jakieś 0,3 l więcej niż wcześniej a jazda taka sama huba poprzez to ze akumulatory nie ładują się już do końca .
Dziennik kosztów dla Toyota Auris II Hatchback 5d Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Średni koszt przejechania 100 km
23,50 zł
5,9
l/100km
6,7
l/100km
Zobacz dzienniki
5,6
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Po 3 miesiącach jazdy w dalszym ciągu uczę się tym samochodem jeździć, aby spalał najmniej. Moja technika to ruszam na elektryku (stopniowo płynnie), przyśpieszam do przepisowej (na benz), noga z gazu i po chwili na elektryku z stałym dociskiem (nie pompuję). Polecam tryb Eco w mieście najlepszy.
6,0
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Srednio 5,5-6 przy normalnej, spokojnej jeździe. Jeśli ktoś ma cięższą nogę to i do 7,5 potrafi wzrosnąć.
4,9
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Przegląd 700 PLN, spalanie w cyklu mieszanym średnio 4,5 l przy spokojnej jeździe, przy dynamicznej około 5,9 l, ubezpieczenie OC, AC i dodatki około 3000 PLN (z pełnymi zniżkami)
6,1
Toyota Auris II
Hatchback 5d Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Najmniejsze spalanie 5.5 - 4.8 l w miescie (im większy korek, tym niższe spalanie). Na autostradzie korzyść z hybrydy jest najmniejsza - przy 140km/h ok. 7.5 l. Średnio w Warszawie (mix b. szybkich i b. wolnych tras) ok. 6.0 l lekką zimą przy 0°C. Styl jazdy: umiarkowanie dynamiczny. Wyniki spalania z realnych obliczeń przy tankowaniu. Spalanie dot. okresu zimowego + silnik na dotarciu (przebieg auta: 8.500 km) + piękne, lecz nieco zwiększające spalanie (i promień skrętu) koła wersji "Style" 225/45/R17. Podsumowując: 1) hybryda najlepiej sprawdza się w mieście; 2) zimno znacząco zwiększa zużycie paliwa (samochód jest przede wszystkim niskoemisyjny, a dopiero potem oszczędny, tzn. że zimą hybryda najpierw silnikiem spalinowym rozgrzewa akumulatory do temp. roboczej oraz generalnie włącza dużo częściej silnik spalinowy np. w celu ogrzania kabiny pojazdu) - latem wyniki powinny być niższe o ok. 0.3 - 0.7 litra.
Toyota Auris II Hatchback 5d Facelifting