Szukaj

Zużycie paliwa Suzuki Vitara – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze raporty Suzuki Vitara

5,8
Suzuki Vitara III
SUV 1.6 VVT 120KM 88kW
Długo nie zamienię na inny :). Psuć się nie ma co, obsługa to tylko lanie paliwa. Spalanie śr. 5,8l /100km ( liczone z kilometrów przy tankowaniu pod korek), zimą czasem 6,2, przy jeździe 50/50 (miasto/trasa). Ścigacz to nie jest, ale marudy nie denerwują ;). Autko jako całość - stosunek - cena/jakość/utrzymanie oceniam na 5-. Mały minus to pojemność bagażnika - trochę mała oraz dość wysoki próg ,choć u mnie może to wynikać z tego że poprzedni samochód takiego nie miał. Generalnie polecam z tym silnikiem.
6,7
Suzuki Vitara III
SUV Facelifting 1.5 Strong Hybrid 116KM 85kW
Dane dla sezonu zimowego na oponach zimowych. 80% drogi ekspresowe i autostrady, 20% miasto. Wyniki w porządku jak na mały wolnossący silnik i napęd na 4 koła. Przy prędkościach autostradowych na tempomacie polecam przestawienie skrzyni w tryb manualny, wtedy nie ma zbędnych redukcji biegu, zauważyłem, że pozytywnie przekłada się na spalanie.
5,8
Suzuki Vitara III
SUV 1.6 VVT 120KM 88kW
Mam auto od tygodnia, dzisiaj druga wizyta na stacji i tu przyjemne zaskoczenie. Od tankowania do tankowania przejechałem 386 km w jeździe mieszanej. Komputer pokazał średnie zużycie 5.1 l. Do baku weszło 22,4 litra za 145 zł. Zużycie 5,8 litra/100 koszt 38 zł. Jest ok. Przyznam że jeździłem raczej płynnie
5,4
Suzuki Vitara III
SUV Facelifting 1.5 Strong Hybrid 116KM 85kW
Od hybrydy spodziewałem się większych oszczędności. 6.5 po mieście. Na trasie w okolicy 5. Mieszany cykl 5,5 do 5,8. Rozumiem że to 4x4 napęd i trochę może być podwyższone spalanie. Ale mam jeszcze corolle w hybrydzie 1.8 i tam w cyklu mieszanym jest wynik 4l na 100km. To jest jakiś wynik
5,9
Suzuki Vitara III
SUV 1.6 DDiS 120KM 88kW
Aytko mam 2,5 miesiąca, dane rzeczywiste z tankowania i co dziwne nie odbiegają od wskazań komputera. Jazda dość spokojna ale do zuzycia sredniego doszło wypalanie w trasie DPF-u, co znacznie zwiększa zuzycie paliwa w tym czasie.
5,6
Suzuki Vitara III
SUV Facelifting 1.4 BoosterJet 48V SHVS 140KM 103kW
dwie osoby plus bagaż wakacyjny trasa 700km plus powrót to samo z czego ok 1200km autostrad tempomat na 125km/h plus wyprzedzanie prawie połowa trasy w deszczu i wietrze ok 1,5h korków spalanie liczone z tankowań wyszło 6,0/100
Dziennik kosztów dla Suzuki Vitara
Średni koszt przejechania 100 km
29,00 zł
7,1
l/100km
7,5
l/100km
Zobacz dzienniki
5,3
Suzuki Vitara III
SUV Facelifting 1.4 BoosterJet 48V SHVS 140KM 103kW
Zimą z klimą, droga krajowa. Wynik 4,4l/100km przy jeździe przepisowej i ekonomicznej. Jazda dynamiczna 5,5 l/100km w trasie. Auto dynamiczne i oszczędne. 4 cylindry i dobra cena w porównaniu do konkurencji z podobnym wyposażeniem i silnikiem. Polecam.
6,2
Suzuki Vitara III
SUV Facelifting 1.4 BoosterJet 48V SHVS 140KM 103kW
Auto kupione jako nowe. Samochód bardzo ekonomiczny, średnia ze wszystkich tankowań od nowości do przebiegu około 5 tys km to 6,59 liczone na podstawie tankowań. Jeżdżę dość dynamicznie ale spokojnie gdy silnik jest zimny, do przebiegu około 4 tys zanim się silnik nie ułożył jazda trochę bardziej spokojna. Spalanie miasto: od 6,5-7,2 (7,2 zimą) Spalanie trasa : od 5,5-6,2 (w zależności od warunków) Autstrada: około 6,5-7,0 (przy około 130-140 km/h).
5,0
Liczba komentarzy: 1
Suzuki Vitara III
SUV Facelifting 1.4 BoosterJet 48V SHVS 140KM 103kW
Mistrzostwo świata przy takich gabarytach. Uwaga! Jeżdżę bardzo oszczędnie, większość w mieście. Wynik 5,6 miałem jak jechałem ze śląska do Zakopanego i nie oszczędzałem. Błędem jest podawana w serwisie moc silnika ponieważ silnik 1,4 ma 129 KM a te 140 miał silnik 1.0 produkowany do 2019 roku.
7,5
Suzuki Vitara III
SUV Facelifting 1.4 BoosterJet 140KM 103kW
Auto jak dotąd bez wad. Narzekać można przede wszystkim na wykończenie wnętrza. Jest twardo. Nagłośnienie mogło by być trochę lepsze (przy wysokich basach lubi głośnik zatrzeszczeć). Za to bardzo przyjemnie przyspiesza. Od strony silnika nie można powiedzieć nic złego.
Suzuki Vitara