Szukaj

Raporty zużycia paliwa Seat Alhambra II (7N)

Podsumowanie 30 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Seat Alhambra II (7N)
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
10,6
63,92 zł
3
11,2
67,54 zł
4
Silniki Diesla Seat Alhambra II (7N)
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,1
42,84 zł
9
7,2
43,92 zł
3
7,1
43,11 zł
1
6,8
41,28 zł
1
6,7
40,53 zł
8
9,1
55,25 zł
1
Pokaż więcej silników

Zużycie paliwa Seat Alhambra II (7N) – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (30)

10,0
Seat Alhambra II (7N)
Van Facelifting 1.4 TSI 150KM 110kW
Pali dużo. Nie ma opcji zejścia poniżej 10l
9,7
Seat Alhambra II (7N)
Van 2.0 TSI 220KM 162kW
9,1
Seat Alhambra II (7N)
Van 2.0 TDI 184KM 135kW
6,8
Seat Alhambra II (7N)
Van Facelifting 2.0 TDI 177KM 130kW
Jazda emerycka w cyklu mieszanym w proporcji 1/1 około 6 litrów. Normalnie bez Eco drivingu około 8. Najmniejsze w trasie 4,3 ale to bardziej toczenie na luzie przy każdej okazji i nie przekraczanie 80 km/h. Bez problemu można w trasie przy 90 km/h osiągnąć 5-5,5. Na autostradzie nie przekraczając 140 km/h można się zmieścić w 7,5
6,3
Seat Alhambra II (7N)
Van 2.0 TDI 140KM 103kW
6,3
Seat Alhambra II (7N)
Van 2.0 TDI 140KM 103kW
Dziennik kosztów dla Seat Alhambra II (7N)
Średni koszt przejechania 100 km
43,00 zł
8,4
l/100km
Zobacz dzienniki
7,5
Seat Alhambra II (7N)
Van 2.0 TDI 140KM 103kW
Nie szaleje ale poniżej 6 to nigdy nie zeszlo. Chyba że z gorki
7,0
Seat Alhambra II (7N)
Van 2.0 TDI 150KM 110kW
Witam, moj silnik jest na common rejlu i ma 150 KM, skrzynia DSG 6 biegow. Jezdze tylko autostrada A4 DE-PL, co tydzien 400 km, kupilem rocznego z 20 000 km przebiegiem, teraz mam 65 000. Wymiany oleju co 15 000, bo chce tym autem troszke pojezdzic. Kupilem z malym przebiegiem z salonu w PL, bo widze ze niemcy nie dbaja o swoje auta i wymieniaja oleje co 30 000 km , co w perspektywie czasu nie wplywa dobrze na silnik i osprzet. Mam kumpla niemieckiego mechanika, ktory mowi, ze wymiana oleju max co 15000 nie wiecej, niestety nie jest to w DE popularne. Acha i dodal, ze silniki TSI, czyli benzyny Vaga to totalny szrot, chodzi o jakosc materialow z jakich silniki sa zrobione. Dla tych co malo jezdza poleca japonskie benzyny - obiektywnie. Ku mojemu zdziwieniu fura ciagnie olej, tak 0,5 L na 15 000, tylko moze ja jezdze szybka, stad to, bo na A4 cisne po 147 km/h (tempomat ustawiony na 150). Spalanie przy tej predkosci to 7,4 l/100 i powiem ze to jakas rewelacja, bo nie widzialem, zeby jakis SUV (to jest MPV) tak malo polil. Do tej pory jezdzilem tylko benzynami na gaz, ale dojrzalem do diesla. Teraz przy 150 km/h mam 2500 obrotow i w miare cisze w aucie. Wczesniej mialem Smaxa 2010 i on jak i zadne benzynowe auto mi oleju nie bralo, a seat bierze, no ale niby tak ma byc. Wymiana oleju w DSG na 60 000 , ale teraz juz bede robil na 50 000. Niestety jest twarde, wczesniej moj s max byl bardzo przyjemny i plynal po drodze, niestety padla pompa CR. Od tego momentu dolewam olej 2T , tak literek co drugie tankowanie. Smaruje to pompe CR jak i membrany wtryskiwaczy. Tajemna wiedza od regeneratorow pompy :):) Ato godne polecenia. Nie wymagajace duzych wkladow finansowych, etc.
10,5
Seat Alhambra II (7N)
Van 2.0 TSI 220KM 162kW
Bardzo wygodne auto. Idealne do podróży. Z 220km dynamiczne. Zasięg około 850 km
11,8
Seat Alhambra II (7N)
Van 1.4 TSI 150KM 110kW
Auto napewno do oszczędnych nie należy. Przy normalnej jeździe mieszanej nigdy nie zszedłem poniżej 10l. 5 osób, box na dachu, klimatyzacja i jazda prędkością autostradową spalanie między 12 a 13 litrów.
Seat Alhambra II (7N)