Szukaj

Raporty zużycia paliwa Rover 45 Sedan

Podsumowanie 79 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Rover 45 Sedan
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,3
47,91 zł
2
7,4
48,85 zł
21
7,6
50,01 zł
10
8,6
56,44 zł
1
Silniki Benzynowe Rover 45 Sedan
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,5
22,77 zł
1
8,3
22,33 zł
3
13,0
34,83 zł
1
Silniki Diesla Rover 45 Sedan
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
5,8
37,33 zł
36
6,0
39,11 zł
4

Lista raportów zużycia paliwa (79)

8,3
Rover 45
Sedan 1.6 i 16V 109KM 80kW
6,4
Rover 45
Sedan 2.0 TD 101KM 74kW
Spalanie ok, autko generalnie jest w porząku. Model 2005 po lifcie. Jeździ się na prawdę super. Mam od 3 lat, nic nie trzeba robić (poza normalnymi rzeczami jak olej, hamulce itp). Nic się nie psuje ;)
7,8
Rover 45
Sedan 1.8 i 16V 117KM 86kW
Ciężko uwierzyć znajomym ale przy mojej ciężkiej nodze i jeździe dynamicznej na wysokich obrotach regularnie spala mi 10 litrów gazu na 100 kilometrów.Silnik jak dotąd bezawaryjny,oleju nie bierze.Bardzo wygodne fotele.Zadbany egzemplarz prezentuje się jak zgrabna limuzyna.Łatwo się zakochać w tym aucie :) Jedynymi wadami są: -bieg wsteczny (cięzko wchodzi) -1,2,3 bieg nawiewu (chyba każdemu się spaliły) ale już 4 i 5 jest na chodzie, a więc tragedii nie ma :) -wyciszenie :( niestety dźwięk silnika jest dość mocno słyszalny Ogólnie mówiąc za tą cenę warto się pokusić , ponieważ samochód jest jej wart :)
5,7
Rover 45
Sedan 2.0 TD 101KM 74kW
Jest dobrze.
6,3
Rover 45
Sedan 2.0 TD 101KM 74kW
Auto idealne na trasy, ale w mieście też daje radę. Mój styl jazdy: (czekam - smaruję, nie pałuję jak zimny. Nie przekraczam granic nawet jak rozgrzany, a chłodzę po trasie z rosądkiem w każdym bądź razie) - wszystko opisane na końcu z tych bardzo istotnych lecz podstawowych procedur. Jak jadę to w miarę dynamicznie: do 2100obr/min i zmiana biegu - przy zimnym/do 2500obr/min jak ciepły. Gdy trzymam się stałej prędkości np. ~60km/hto 1900-2000 obr/min jakbyście zwrócili uwagę na dane samochodu to maksymalny moment obrotowy uzyskujemy przy 2000obr/min. Uważam, że podczas dłuższego rozpędzania auto spali więcej niż wyższego chwilowego spalania przez krótszą chwile, a w tym wszystkim pomaga nam turbina. Spalanie: na trasie odcinek 35 km i z powrotem po kilku godzinnym przestoju - 5,2L/100km w mieście wypada troszeczkę gorzej i to jest zależne od warunków czy zima i mrozy czy lato i upały rzecz jasna ;) Tak więc: zima: miasto krótkie odcinki gdzie silnik się prawie nie nagrzewa to wynosiło mnie 8L/100km, a zdarzyło się nawet 9L/100km. Warto zaznaczyć, że 3,5 km trasy i tak codziennie w te i zpowrotem. W trasie pali normalnie dalej te 5,2L/100km no do 5,5L/100km, ale zachowując prędkość na poziomie kreseczki 120km/h. Ogólnie rzecz ujmując diesel po odpaleniu na mrozach czyli w zimie zużywa dużo, dużo więcej ropy. Dopiero po kilku kilometrach spalanie spada i normuje się, akurat wtedy byłem na miejscu, a nawet nie - wybacz Roverku. Lato: miasto wypija mi na 100km tak 6-7L jeżeli mówimy tu tulko o samym mieście i nie pełnym nagrzaniu się silnika bo jak ciepły to nie weźmie więcej niż 6 literków czyli tyle, a nawet mniej co niektórzy łykają przez upalny weekend browarków ;) na trasie dalej zostajemy 120km/h (~2700obr/min) i 5,2L/100km. Osobiście uważam, że jakby jechać w okolicy 2200obr/min (nie wiem jaka prędkość wychodzi) to wtedy zmieściłby się w 5L. Ja to jeszcze sprawdzę i dam znać. Szukajcie po nicku za parę miesięcy bo ropa po brzegi w baku tak szybko się nie kończy jak LPG czy PB! Jeszcze jedna uwaga. Pamiętajcie, że nasze silniki diesla z turbosprężarkami nie lubią "pałowania" kiedy zimne. Przyjmuję też zasadę, że nie należy odpalać i jechać lecz chwilę zaczekać ~15-40s, aż olej się porozprowadza po silniku i TURBINIE. Kiedy już wskazówka temperatury prawie poziomo i jest rozgrzany to można przyciskać mocniej w mieście i na trasie, a także spod świateł, pamiętając o tym, że zawsze rozsądnie. Nikt poza nami nie zna tak dobrze (pod wieloma względami) naszej wspaniałej maszyny! Po gorącej trasie nawet takiej spokojnej jak moja 120km/h po zatrzymaniu NIE GAŚCIE silnika odrazu, lecz zaczekajcie te ~50-80s, aż olej ostudzi i dosmaruje używaną zapewne przez dłuższy czas i na wyższych obrotach turbinę, która jest nam cenna i daje przewagę!
8,3
Rover 45
Sedan 1.6 i 16V 109KM 80kW
13,0
Rover 45
Sedan 2.0 i V6 24V 150KM 110kW
5,5
Rover 45
Sedan 2.0 TD 113KM 83kW
Samochód oszczędny jak na tą masę i pojemność. 6.3 (VERWY) spalił mi zimą w jeździe mieszanej. W trasie przy prędkości do 130 k 5.0. Części w normalnych cenach, dostępność dobra (przynajmniej w Wa-wie). Polecam.
7,5
Rover 45
Sedan 1.8 i 16V 117KM 86kW
5,9
Rover 45
Sedan 2.0 TD 101KM 74kW
Minimalne spalanie na trasie - droga krajowa,średnio 70-90 km/h - 4,1 l Trasa 90-110 km/h 4,8-5,0 l Trasa 120-130 km/h 5,5 l Miasto na krótkich odcinkach (dojazdy do pracy ok. 6 km) 7,5-8,0 l Trochę denerwuje krótka skrzynia biegów, ale może to kwestia przyzwyczajenia (to mój pierwszy diesel), ale ogólnie jeździ się przyjemnie. Na trasę brakuje trochę 6-go biegu, w mieście mógłby palić mniej, ale w końcu to 2.0 TD....Za te pieniądze polecam, choć do miasta IMO lepszy LPG.
Rover 45 Sedan