Szukaj

Zużycie paliwa Rover 200 – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze raporty Rover 200

7,3
Rover 200 III
Hatchback 2.0 SDi 105KM 77kW
Naprawy nie są drogie, choć często zdarzają się drobne, upierdliwe usterki. Części zamienne kosztują grosze, można kupić na szrocie, filtry etc tanie. Olej 10W40 też tani. W Łodzi, w 95% jazda miejska do i z baaardzo zakorkowanego centrum (ciągle remonty) pali około 6.9-7.2l, więc całkiem nieźle. Lekka noga, nie gazuję go, cały czas hamuję silnikiem, ale sporo krótkich dystansów na zimnym silniku. Nie wiem jak da się w mieście zrobić katalogowe 6l. Chyba, że mówimy o takim mieście, gdzie jedyne postoje mamy wtedy, gdy rolnik przeprowadza krowy przez drogę ;-) Zimę spalanie rośnie 0,5-1l. W trasie podobno da się skopcić około 5l. Nie sprawdzałem
10,3
Rover 200 II
Coupe 2.0 Turbo 200KM 147kW
Jak już pisałem przy ocenie silnika, nie mam najmniejszych zastrzeżeń do spalania tego auta - w mieście pali między 10,3-10,5 przy normalnej jeździe do 12-12,5 przy ostrzejszym traktowaniu.przy katowaniu na torze spalił 20l/100kmh, co też uważam za niezły wynik, biorąc pod uwagę fakt,że jeździł 6 godzin z pedałem w podłodze,2 bieg do odcięcia,3 bieg do odcięcia,hamowanie i od nowa:)Ceny części wbrew obiegowej opinii bardzo przystępne - klocki 120 zł, tarcze 170zł,wahacz(sworznie niewymienne niestety) koło 100zł, komplet do rozrządu to ok 150zł(nie jest wymagana wymiana pompy wody),gumki w zawieszeniu po kilkadziesiąt złotych,także bardzo przystępnie.amortyzatorów jeszcze nie wymieniałem,nie mam pojęcia ile kosztują, ale nie spodziewam się dramatu:)Problemem jest zaufany mechanik - mój obecny stopniowo naprawia błędy poprzednich.nie każdy to auto zna(w zasadzie niewielu) nie każdy to auto chce serwisować.pomijając już rzeszę zwyczajnych partaczy, na których trafić w Polsce nie trudno.
8,2
Rover 200 III
Hatchback 1.4 Si 103KM 76kW
Zużycie paliwa oczywiście zależy od tego jak kto depta. Przy spokojnej jeździe w mieście jest to 8l/100km. Przy większej potrafi 'połknąć' dużo więcej. Trasa nie ma się co martwic. 150 km jechanych autostradą, na liczniku 150-160 mniej więcej cały czas. Samochód spalił niedużo ponad 6 litrów! :) Co do napraw i przeglądów. Podstawowe rzeczy jak klocki, tarcze, filtry nie jest źle. Klocki z Boscha - 120 zł. Więc widzimy, że źle nie jest. Gorzej jest z wymianą zawieszenia np. amortyzatorów, gdzie ceny kształtują się od 250 zł w zwyż za jeden. Trzeba oszczędzac zawieszenie! :)
8,0
Rover 200 III
Hatchback 1.4 Si 103KM 76kW
Moje pierwsze auto zakupione zaraz po zrobieniu prawa jazdy. Przez dwa lata zrobiłem nim 48tys. km. Więc myślę, że nie mało. Auto dynamiczne i jednocześnie w czasie gdy go posiadałem również ekonomiczne, dzięki ówczesnym ceną LPG. No i też dzięki świetnej holenderskiej instalacji LPG. Jeździłem codziennie do pracy(50km łącznie), co dwa tygodnie na uczelni(tak ze w jeden weekend robiłem ponad 300km), i dodatkowo sporo wyjeżdżałem tak po prostu gdzie droga poniosła. Auto jak na wiek i klasę zapewniało dobry komfort, fajnie się trzymało drogi(na lato opony 185 szerokości). Jeśli chodzi o naprawy, to amortyzatory(wszystkie 4), zaraz po zakupie wymiana rozrządu, i po upływie roku nowe tarcze, klocki. I jeszcze kompletny układ wydechowy. Największy plus tego auta to mała popularność, dlatego go kupiłem. Jeśli ktoś nie boi się troszeczkę wyższych kosztów utrzymania niż w przypadku aut z zachodniej europy to polecam. Ale kupujcie tylko po kompleksowym sprawdzeniu, najlepiej przez mechanika jeśli się ktoś słabo zna. Ostatecznie poszedł do żyda po awarii silnika, tak zwane HGF, znawcy wiedzą o co chodzi. W razie pytań można napisać, kuba-turbo@wp.pl. Pozdrawiam
8,2
Rover 200 III
Hatchback 1.6 Si 112KM 82kW
Kupując każde auto należy wziąć pod uwagę do czego będzie nam ono potrzebne. Jeżeli szukamy samochodu do przemieszczania się z miasta do miasta i na zakupy proponuję kupić jednostkę poniżej 1.6. Jeżeli decydujemy się już na jakieś lepsze osiągi to silnik 112KM jest już w sam raz. Spalanie w granicach 7.5 - 9l na 100km. Cena przeglądu nie odbiega od standardów jako, że jest to silnik Hondo podobny łatwo potwierdzić to co mówię. Auto o które się dba przechodzi przegląd bez najmniejszych problemów. Naprawy nie są kosztowne.
7,4
Rover 200 III
Hatchback 1.4 Si 103KM 76kW
Autko mam od niedawna na trasie przy mega ekonomicznej jeździe t.j 90km/h spalił mi ok 5 litrów ale jak ostatnim razem jechalem w trase plus troche cyklu miejskiego to spalil mi ok 9 litrów w każdym razie na to spalanie daje wielką frajdę z jazdy ładnie przyspiesza a przy tym ładny dźwięk silnika:) Co do kosztów części to zrobienie zawieszenia z przodu plus nowe tarcze i klocki i wymiana pierscieni i uszczelki pod głowicą plus rozrząd wyszło mnie 2660 zł
5,8
Rover 200 III
Hatchback 2.0 SDi 105KM 77kW
Jestem bardzo zadowolony ze spalania auta. Przeważnie jeżdżę po mieście, gdzie nie spalił mi nigdy więcej niż 6 litrów. Na trasie po typowej polskiej drodze (nie przekraczałem 100km/h) spalił mi 4,8l. Niestety auto nie jest stworzone do bardzo szybkiej jazdy, na autostradzie potrafi nawet 7l żłopać.
7,8
Rover 200 III
Hatchback 1.4 Si 103KM 76kW
Samochód całkiem żwawy i potrafi zaskoczyć niejedną limuzynkę swoimi osiągami ale niestety pomimo ponad 100KM bardzo mizerna prędkość maksymalna. Spalanie moim zdaniem o 0,5-1 litra za duże i bardzo wrażliwe na chwilowe przyśpieszanie. Bardzo nietrafiona konstrukcja silnika, w którym trudno znaleźć dobrego mechanika, który za rozsądne pieniądze podejmie się wymiany uszczelki pod głowicą, której wymianę producent przewiduje co 60-100tys. km.
5,6
Rover 200 III
Hatchback 2.0 SD 86KM 63kW
300kilometrow do wroclawia i powrot(3 osoby na pokladzie). predkosci 120-160km/h ,przewaznie 140km/h spalanie wyszło na poziomie 5,1 l/100km (dodam ze przy uchylonych szybach) bo nie posiada klimy . Najwieksze spalanie w lato przy ostrej jezdzie to okolo 7 litrow, natomiast jadac w miasto/trasa z predkoscia do 100km/h mozna zejsc ponizej 5 litrow.Ogolnie wymiana oleju i filtrow.
9,2
Rover 200 II
Hatchback 1.4 GSi/Si 103KM 76kW
Spalanie było przyzwoite (choć z biegiem lat zwiększyło się do poziomu opisanego poniżej), koszty części porównywalne do innych marek (choć jakieś rzadkie elementy niestety trudniej dostępne i odpowiednio droższe - na szczęście auto praktycznie bezawaryjne, więc wydatki były małe). Ten kanciak to bliźniaczy model z hondą concerto - różnią się tylko znaczkiem, więc nadal można dostać sporo zamienników.
Rover 200