Szukaj

Raporty zużycia paliwa Peugeot 607

on - zużycie paliwa dla silnika 2.2 HDi 133KM 98kW (w l/100km)
Średnie zużycie
8,1
Deklaracja producenta
6,8
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
6,6
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
7.5
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
10.3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
6.4

Lista raportów zużycia paliwa (66)

8,1
Peugeot 607
Sedan 2.2 HDi 133KM 98kW
Tu wielkie zaskoczenie. Pomijając ubezpieczenia oraz standardowe koszta eksploatacyjne (filtry, oleje, rozrząd, klocki, żarówki), przez cały okres użytkowania samochodu, musiałem nad programowo wyskoczyć z kapuchy na filtr cząstek stałych i nową turbinę (2300zł zusammen w zaprzyjaźnionym warsztacie). Co do kosztów zawieszenia, oprócz profilaktycznej wymiany klocków, nie włożyłem w nie ani złotówki !
5,9
Peugeot 607
Sedan 2.2 HDi 133KM 98kW
trasa 2054km, pelne obciazenie 4osoby plus pelen bagaznik - 4,9 wg tankowania - 5,1 wg komutera, jazda predkoscia do 140km stosujac eco driving polecam auto
8,4
Peugeot 607
Sedan 2.2 HDi 133KM 98kW
w mieście około 10l,jazda pozamiejska 6-8l
5,8
Peugeot 607
Sedan 2.2 HDi 133KM 98kW
Świetne auto! Polecam wszystkim co lubią wygodne i bezpieczne auta. Trzy lata jeżdżę i nic nie tknąłem. Do pracy dojeżdżam 120 km , jeszcze jakieś zakupy, własne sprawy, wyjazdy służbowe i 100 tysięcy przejechane. Razem przebieg 280 tys. Autem przemieszczam się w rejonie jeleniogórskim więc pod górę i z góry. Niesamowicie ekonomiczny jak bym nie kombinował to około 6L 0N. Jest tylko jedna sprawa na którą zwrócę uwagę. Skrzynia biegów jest manualna. W automacie o takim spalaniu można sobie poważyć. Za automatyczny komfort trzeba sobie doliczyć jakieś 2 litry.
9,6
Peugeot 607
Sedan 2.2 HDi 133KM 98kW
Ekonomiczne to to dziadostwo nie jest. Mercedes E klasy 2,2 pali dużo mniej
9,1
Peugeot 607
Sedan 2.2 HDi 133KM 98kW
Jeżdżąc głównie po mieście, prawie zawsze oszczędnie nie mogłem zejść mniej niż 9,3l.
8,2
Peugeot 607
Sedan 2.2 HDi 133KM 98kW
7,0
Peugeot 607
Sedan 2.2 HDi 133KM 98kW
Średnie minimalne spalanie to wynik spokojnej jazdy z oławy do Wrocławia(27km) w tym jazda po wrocławiu oraz droga powrotna. Natomiast średnie maksymalne spalanie to jazda z domu do pracy lub na zakupy czyli 100% cykl miejski. Minimalne spalanie przy oszczędnej jeździe to prędkość na autostradzie przy maksymalnej prędkości 70km/h. Nie zauważyłem różnicy w spalaniu między jazdą na tempomacie a bez oraz między jazdą na klimie i bez klimy. W mojej opinii samochód BARDZO oszczędny. Mocny, dynamiczny i ciężki a mimo to moje średnie spalanie wynosi od 7-8 litrów(cykl mieszany z przewagą miejskiego).
8,1
Peugeot 607
Sedan 2.2 HDi 133KM 98kW
7/9LTR
6,4
Peugeot 607
Sedan 2.2 HDi 133KM 98kW
Tutaj dochodzimy do sedna sprawy. Bo każde auto to skarbonka. Kwestią wyboru jest co dostajemy i za ile oraz fakt ile później musimy wrzucić do tej skarbonki. Jesli chodzi o zużycie paliwa to tak jak już wspominałem do momentu wymiany wtrysków spalanie jak na takie auto było bardzo dobre - w trasie 2500km przy ok 150km/h regularnie osiągałem spalanie w granicach 6.3-6.4 l/100km. W mieście wszystko zależy czy silnik jest zimny i jak bardzo go ciśniemy. Jesli mamy ciężką nogę to nawet i 12 litrów w mieście zje. Ale jeżdząc jak średnio rozgarnięty człowiek zapewne będzie to ok 9l/100km co przy tej wielkości auta i jego wadze jest moim zdaniem b/dbr wynikiem. Co do serwisu to sprawa wygląda gorzej i jest największą bolączką tego bardzo udanego modelu auta. Generalnie nie polecam ASO Peugeota. Przerobiłem kilka z nich w pd i środkowej polsce a także kilka poza granicami polski. Goście guzik wiedzą a kase biorą. Nie koniecznie większą niż inni mechanicy. Czasami w ASO robocizna jest nawet tańsza. Za to części w ASO mają bardzo drogie. Koło dwu masowe tej samej firmy możemy dostać dwa razy taniej niż w ASO. O FAPie czyli układzie emisji spalin nawet nie będę wspominał bo ceny tych elementów to już jakaś astronomia. Generalnie serwisując auto poza ASO to ceny są bardzo przystępne. Podstawowe elementy eksploatacyjne jak filtry, oleje itp są na tym samym poziomie co do niemieckich aut i wybór jest spory. Duzy wpływ na ceny części ma zastosowanie podobnych elementów jak w bardzo popularnym peugeocie 406. Tak ak 406 a nie 407. Co do silników to także są takie jak w innych modelach Peugeota lub Citroena czyli PSA i jesli tylko poszukamy to bez problemu znajdziemy je w przystepnych cenach.
Peugeot 607