Szukaj

Raporty zużycia paliwa Peugeot 406 Kombi

pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V 110KM 81kW (w l/100km)
Średnie zużycie
8,9
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
8.7
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
10.6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
7.4
lpg - zużycie paliwa dla silnika 1.8 16V 110KM 81kW (w l/100km)
Średnie zużycie
9,6
Deklaracja producenta
zobacz więcej
Średnia z dzienników kosztów
zobacz więcej
Minimalne średnie zużycie paliwa:
9.1
Maksymalne średnie zużycie paliwa:
11.7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe:
8.0

Lista raportów zużycia paliwa (13)

7,8
Peugeot 406
Kombi 1.8 16V 110KM 81kW
9,7
Peugeot 406
Kombi 1.8 16V 110KM 81kW
Stałe zużycie na poziomie około 10l LPG. Ani nie udało się nigdy zejść poniżej 9, ani tez nie wziął więcej niż 11, bez względu na prędkość, ilość osób, klime czy warunki jazdy. Od tankotania do tankowania stabilnie poniżej 10l, dodać litr oleju na 2tys. km ;] Auto bardzo wygodne, za to silnik za słaby do tej masy i lpg.
10,8
Peugeot 406
Kombi 1.8 16V 110KM 81kW
U mnie świetnie. Na LPG w mieście ok 12 l. Ale poza udało się zejść poniżej 8 l. Samochodem nie da się ścigać więc jazda ekonomiczna jest w pewien sposób wymuszona. Tak powyżej 10 km/h niż mówią przepisy i średnia wypada 9 l/100 (autostrada 130 jak kodeks przewiduję). Oleje normalnie. Części - dużo zamienników ale i markowe z promocji znajdą się w dobrej cenie (np. amortyzatory tył Monroe - 200 za kpl.). Łatwość wymiany części. Mechanicy nie narzekali. Samemu też można dużo zrobić zwłaszcza że silnik jest mało skomplikowany. W komorze silnika naprawdę dużo miejsca. Jest gdzie machać wkrętakiem i kluczem. Czasami się zastanawiałem czy do tego samochodu jest mechanik potrzebny. Trochę czasu, narzędzi i minimalne doświadczenie przy rozkręcaniu czegokolwiek wystarczą. A i dodałem dwa razy ceramizer do silników (koniecznie oryginalny). Efekt natychmiastowy.
7,5
Peugeot 406
Kombi 1.8 16V 110KM 81kW
maisto 12 trasa 9
9,8
Peugeot 406
Kombi 1.8 16V 110KM 81kW
Instalacja Vialle montowana fabrycznie w Holandii. Wtrysk gazu w fazie CIEKŁEJ!
9,3
Peugeot 406
Kombi 1.8 16V 110KM 81kW
Ceny przeglądów - wszędzie takie same na stacjach diagno. Naprawy średnio drogie, ale jak cię stać na krowę to i na łańcuch cię stać. Trzeba liczyć jeśli naprawiamy parami L+P strona to w setkach, nie w dziesiątkach zł. Jednak NIE JEST ŹLE. Nic dziwnego się w nim nie psuje- na naszych drogach leci to co w każdym innym. Ekonomika jazdy zależy od nogi gazu mi pali 10-12 w mieście na trasie 8/10 nawet przy jeździe 80/150 km/h. Ale instalacja takiego Vialle jak ja mam wynosi 8000zł w kilku mijescach w PL. A moje auto kupiłem za 8000:) Gdzie sens gdzie logika:)
9,7
Peugeot 406
Kombi 1.8 16V 110KM 81kW
W miarę dobrze jak na duże gabaryty samochodu.
10,5
Peugeot 406
Kombi 1.8 16V 110KM 81kW
troche duze spalanie ratuje instalacja gazowa
9,7
Peugeot 406
Kombi 1.8 16V 110KM 81kW
Wszystko zależy od prędkości z jaką się poruszam. Przy jeździe niezbyt ekonomicznej i do tego z prędkością 100 km/h - spalanie ok 10,7 litra LPG. Przy jeździe 110-130 km/h spalanie 12,7 LPG, przy 70-80 km/s ekonomicznym spalanie spada aż do 8 LPG. Instalacja z pełnym wtryskiem - III Generacji.
8,4
Peugeot 406
Kombi 1.8 16V 110KM 81kW
Jeżeli jeżdzi się tak jak powinno się jeździć dużym kombi, czyli sprawnie i szybko ale bez sportowych wymagań, to pali niewiele , np. w czasie 5000 km wakacyjnej podróży w 90% z klimatyzacją , z dużym obciążeniem, 30% w górach, 70 % autostrada, 20% szosy
Peugeot 406 Kombi