Szukaj

Raporty zużycia paliwa Nissan Leaf I

Podsumowanie 7 raportów Filtruj
Silnik Elektryczny Nissan Leaf I Elektryczny 109KM 80kW
Nadwozie
Średni zasięg (km)
Liczba raportów
Dodaj raport

Lista raportów zużycia paliwa (7)

107
Nissan Leaf I
Hatchback 5d Elektryczny 109KM 80kW
140
Nissan Leaf I
Hatchback 5d Facelifting Elektryczny 109KM 80kW
Minimalny zasięg to zima, maksymalny lato. Prędkość w trasie koło 90-100 km/h. Super auto do miasta, nie polecam na trasy. Podane szybkie ładowanie w zakresie 10-90%.
137
Nissan Leaf I
Hatchback 5d Elektryczny 109KM 80kW
Zużycie ok 11.5 KW/100 km. Niech każdy policzy ile to wynosi. Bateria 11/12 kresek. Można polecić na miasto i krótka drogę poza miasto
127
Nissan Leaf I
Hatchback 5d Elektryczny 109KM 80kW
127
Nissan Leaf I
Hatchback 5d Elektryczny 109KM 80kW
130
Nissan Leaf I
Hatchback 5d Elektryczny 109KM 80kW
207
Nissan Leaf I
Hatchback 5d Elektryczny 109KM 80kW
Średni minimalny zasięg to trasa równo 170km z miasta przez kręte drogi wiejskie do miejsca docelowego i z powrotem, zimą przy dużych różnicach wysokości i odczuwalnym wietrze czołowym. Po trasie komputer wskazywał 5 mil pozostałego, orientacyjnego zasięgu. Średni maksymalny zasięg 220km to trasa kilkukrotnie pokonywana w przeciągu roku w różnych warunkach pogodowych wyjazd z miasta, podróż autostradą, ładowanie w punkcie przy drodze. Komputer wskazuje 10 mil pozostałego zasięgu. Maksymalny zasięg 230km to ta sama trasa, co w średnim maksymalnym, ale inny punkt ładowania. Samochód z w pełni naładowaną baterią bez dodatkowego bagażu, pasażerów dotarł do punktu ładowania z pozostałym zasięgiem 2 mil. Na czas ładowania duży wpływ ma temperatura baterii, aktualny stan załadowania i poziom, do którego chcemy załadować baterię. Optymalnie czasowo to ładować baterię z okolic 20% do 80% (specjalna funkcja ładowania) ze zwykłych garażowych gniazdek.
Nissan Leaf I