Szukaj

Raporty zużycia paliwa Mazda 6 II

Podsumowanie 44 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silnik Benzynowy Mazda 6 II 2.5 MZR 170KM 125kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
10,2
65,96 zł
16
8,7
56,11 zł
5
9,7
63,06 zł
6
8,9
57,66 zł
2
9,3
60,25 zł
8
Pokaż więcej silników
Silnik Benzynowy Mazda 6 II 2.5 MZR 170KM 125kW
Nadwozie
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
11,5
30,75 zł
3
11,4
30,40 zł
1
10,0
26,66 zł
3

Lista raportów zużycia paliwa (44)

8,8
Mazda 6 II
Sedan 2.5 MZR 170KM 125kW
9,4
Mazda 6 II
Hatchback 2.5 MZR 170KM 125kW
9,2
Mazda 6 II
Kombi 2.5 MZR 170KM 125kW
10,9
Mazda 6 II
Hatchback 2.5 MZR 170KM 125kW
W poprzednim raporcie spalania podawałem wartości dla PB. Aktualnie auto jest z instalacją LPG Prins VSI 2.0 - przejechane już ponad 11 tysięcy kilometrów. Instalacja droga ale totalnie bezproblemowa. Spalanie LPG różni się jednak od tego co podają w broszurach (spalanie 26% więcej LPG z własnych wyliczeń vs to co było w reklamówkach czyli 10-15%) co jest następstwem komputera tej instalacji którą steruje komputer benzynowy. Także na dawkę nic nie można poradzić ale przynajmniej wiem że dawka gazu jest odpowiednia na każdym z cylindrów. Dane średniego maksymalnego spalania podałem tak na oko ponieważ nigdy nie jeździłem typowo po mieście. Jednakże co do minimum osiągniętego spalania w trasie to będzie jakieś 8,8-9L ale to raczej emerycki styl jazdy. Co do minimalnego mieszanego stylu jazdy chciałbym zaznaczyć że samochód cały czas śmiga na włączonej klimatyzacji. Poprzednio pisałem że w terenie górzystym spalanie PB wynosi 8.5L (15km w jedną stronę do pracy plus kilka świateł i zakupy w sklepie, powrót do domu kolejne 15km) spalanie LPG przy tej samej trasie to 10,8-11,5L zależnie czy mamy włączoną klimatyzację i ile niespodzianek w postaci traktorów i ciężarówkach spotykam na swojej drodze. Ktoś pewnie zapyta czy jest jakaś różnica w mocy na LPG - odpowiadam - tak jest odczuwalny. LPG jednak trochę ten silnik kastruje - może to wina tego oprogramowania MasterSlave. Byłem nawet na sprawdzeniu gwarancyjnym i wszystkie parametry idealnie dostrojone do czasów otwarcia wtryskiwaczy benzynowych - nie ma żadnych anomalii i dawka LPG jest bardzo dobra. Gazownik jednak podpowiedział że to też może być wina gazu (tankuję zawsze na jednej stacji obok domu. W Niemczech nie ma ich wiele i trzeba specjalnie szukać). Na różnych stacjach jakość gazu i skład procentowy może się od siebie różnić. Skład gazu może mieć wpływ na finalną kaloryczność a wtedy komputer powinien korygować dawkowanie i finalnie obniżyć spalanie. Jak sprawdzę tą tezę i LPG na innych stacjach to dam znać :D Puki co Prins VSI 2.0 bezproblemowy tylko jednak to spalanie :P Człowiek jednak zawsze chciałby mieć lepiej i taniej
8,1
Mazda 6 II
Hatchback Facelifting 2.5 MZR 170KM 125kW
8,8
Mazda 6 II
Sedan 2.5 MZR 170KM 125kW
Spalanie jak na tą moc wydaje mi się że jest ok :)
9,5
Mazda 6 II
Sedan 2.5 MZR 170KM 125kW
Bardzo ekonomiczny silnik przy spokojnej jezdzie
9,7
Mazda 6 II
Kombi 2.5 MZR 170KM 125kW
9,0
Mazda 6 II
Sedan 2.5 MZR 170KM 125kW
Instalacja BRC seq 32 z dotryskiem paliwa, ostatnio robiona trasa Zielona Góra - Łódź (1000 km w dwie strony) tempomat 130 km (trasa autostrada i S-ka), wynik 8 L/100 km plus 5 litrów benzyny. Normalnie żona jeździ 20/80 miasto/półtrasa (wioskowe drogi) spala jej około 9-10 litrów gazu
7,9
Mazda 6 II
Hatchback 2.5 MZR 170KM 125kW
Autostrada z prędkością 120km/h to 7L 130km/h to 8L Mieszkam w terenie górzystym i przy odcinkach 15km w jedną stronę auto spala średnio 8,5L Ile pali w mieście nie wiem :)
Mazda 6 II