Szukaj

Zużycie paliwa Lexus LS – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze raporty Lexus LS

10,6
Lexus LS IV
Sedan 460 380KM 279kW
Spalanie rewelacyjne. Samochód w zasadzie bezawaryjny - podzespoły eksploatacyjne wytrzymują bardzo długo. Polecam osobom doceniającym jakość i bezawaryjność. Żałuję że dopiero od kilku lat zwróciłem uwagę na tą markę. Wcześniej głównie Audi Merc - głowa mi osiwiała od kosztów, itd... Najistotniejsze by znać co kiedy było wymieniane, np. zawieszenie pneumatyczne w ASO to koszt ponad 20tyś zł. Ja zakupiłem samochód który był serwisowany w PL ASO i było wymienione na nowe - tak wiec spokój na kolejne 200-300tyś km. Tak więc gdy chce się pojeździć, to polecam samochód może z większym przebiegiem lecz znaną historią, można w ten sposób wyeliminować przykre niespodzianki.
10,4
Lexus LS IV
Sedan 460 380KM 279kW
Polecam, bardzo komfortowy i bezawaryjny samochód. Mam go od prawie 10 lat. Jazda nim to poezja. Spala bardzo mało w stosunku do mocy i osiągów. Samochód na kusi wariowania, butowania. Lecz jeśli jest potrzeba po wciśnięciu gazu wybija go jak z procy. Zużycie paliwa przy normalnej jeździe. Gdy się chce można spalić więcej, lecz nie bardzo się chce i jest gdzie (mandaty, punkty itd). Polecam samochody z znaną historią, samochód może mieć ponad 500tyś i wyglądać jak inne auta po przebiegu 100tyś - tak więc można się naciąć. Gdy samochód w środku ma popękane poprzecierane skóry nie może mieć 200, 300 tyś. Obstawiał bym 500, 600tyś i w górę.
10,5
Lexus LS IV
Sedan 460 380KM 279kW
Super samochód, ma go od 6 lat. Zrobiłem nim prawie 80 tyś. km, głównie trasy. Nigdy nie miałem wcześniej tak komfortowego i bezawaryjnego samochodu. Najmilej mnie zaskoczyła oprócz niskiego spalania, bezawaryjność tego samochodu. Dosłownie zero awarii. Tylko eksploatacyjne materiały, które są bardzo tanie - komplet zamienników filtrów można kupić poniżej 100zł. Oleje, i inne płyny jak do wszystkich aut. Już nigdy nie wrócę do niemieckich aut premium - w porównaniu do Lexa - porażka. Najważniejsze by kupić samochód z pewną przeszłością, udokumentowaną, najlepiej ASO Polska. Ja taki samochód kupiłem od firmy która zakupiła go nowego w Polskim salonie Lexusa, był do końca serwisowany tylko w ASO, i to mi się wróciło z zawiązką. Odradzam samochody z innych krajów gdzie wiadomo nadal kwitnie proceder cudownego odmłodzenia po przekroczeniu granicy. A największe miny to samochody z USA (dla nie znających tematu, w prawie wszystkich stanach nie ma czegoś takiego jak badania techniczne - nikt na to nie zwraca uwagi). Tak więc polecam, jak dla mnie super, i mimo przebiegu dochodzącego do 300tyś km - samochód wygląda i jeździ jak nowy.
12,7
Lexus LS IV
Sedan 600h 445KM 327kW
Bardzo komfortowo. Zawieszenie rewelacja po dziurawych drogach płynie , bajka. Mocy pod dostatkiem , spalanie do 160 na tempomacie 12l w trasie , powyżej tej prędkości znacznie wzrasta spalanie , vmax 280km/h, pali średnio 13,5l , miałem auto 2 lata . Zero napraw bieżących , bolączką były przednie amortyzatory , zakupiłem auto z już uszkodzonymi , regenerowalem je w Gdańsku , zrobili źle , stały się za twarde , jeden wybiło po 10tys km . Inna przypadłość to hamulce , auto bardzo ciężkie , z duzej prędkości ciężko wychamowac , opony piszczą a on sunie , ale to kwestia kto jak ciśnie. Wcześniej był GS300 i było bezporównania lepiej. Tak na marginesie GS 300 2006r to chyba najlepsze auto starszej generacji jakim jeździłem jeśli chodzi o zawieszenie , skrzynie , komfort i ciszę w kabinie .
11,8
Lexus LS II
400 UCF20 4.0 294KM 216kW
Bardzo przyjemny samochodzik. Ekonomiczny, bezawaryjny! Miałem różne samochody lecz z Lexusa jestem najbardziej zadowolony. W przeciągu 3 lat zrobiłem 115 tyś km. LPG STAG 300. Najlepsze wyniki osiąga na trasie, np. Chorwacja 3 tyś km w obie strony na klimie z 4 osobami na pokładzie średnia 9,9l/100km LPG. Niesamowity komfort ? pneumatyczne zawieszenia. Ciężko doszukiwać się minusów w tym samochodzie. Praktycznie ten samochód się nie psuje, stosunkowo mało pali ? nic tylko jeździć. Jedynym minusem są ceny tych samochodów, i ilość ofert (na Allegro czy mobile.de ? raptem kilka egzemplarzy). Gdy pojawi się coś rozsądnego znika po kilku dniach.
16,5
Lexus LS II
400 UCF20 4.0 294KM 216kW
Pojazd mam od roku, przejechane około 15 tyś. Próbowałem wszelkie kombinacje i w moim przypadku spalanie ma się następująco: średnie spalanie 16-17l/100km (w zależności od pory roku) ? jazda mieszana bez wariactw i bez zamulania. Trasa, spokojna jazd Polskimi drogami minimalna 12,9l/100km (nie wiem jak innym może spalić mniej ? najnowsza instalka STAG). Mimo że na komputerku pokazuje 9,5l/100km. To zalewam do pełna i wychodzi inaczej. Gdy jeździ się bardzo dynamicznie to zejść poniżej 20l/100km graniczy z cudem.
12,7
Lexus LS III
430 UCF30 Facelifting 4.3 i V8 32V 282KM 207kW
Tutaj wg mnie jest nieżle. Auto w ogóle się nie psuje i pali niewiele jak na swoje osiągi i klasę. Dodając dobrą instalację LPG koszty paliwa są na poziomie przeciętnego diesla. Spalanie mam od 10,5LPG przy spokojnej trasie do 14,5LPG w mieście. Jeżdząc aktywnie, ale do ok 150km/h spalanie kształtuje się na poziomie 12,5-13LPG/100km. Na benzynie spokojnie schodzę poniżej 10Pb, a próby ekodrivingu kończą się w okolicach 7,8Pb/100km. Średnią z całej eksploatacji mam 12,8LPG (70%trasy). Wielka zaleta auta!
16,2
Lexus LS I
400 UCF10 4.0 245KM 180kW
Na wstępie chciałbym zaznaczyć, że auto kupiłem za cenę sekwencji do V8 i 1.8 tony złomu, czy jakoś tak. Więc przekonałem się, ile kosztują elementy eksploatacyjne do Lexusa LS400, spodziewając się tego w momencie podejmowania decyzji. Tragedii nie ma drodzy Państwo, poza tym nie kupowałem nigdy aut na pół roku, tylko na dłużej, więc i tak wymiany rozrządu, płynów, filtrów itp robiłem po zakupie. Tu trzeba było "trochę" więcej, ale tarcze i klocki - relatywnie niedrogie. Co do spalania - jeżdżę na LPG, więc koszt przejechania stu kilometrów jest znośny. Z ostatnich kilku tysięcy spalanie średnie waha się między 16 a 17 litrów, jak dla mnie wynik bardzo dobry. Demonem prędkości nie jestem, ale zwykłem jeździć dynamicznie, choć w Poznaniu jest to bez mała niewykonalne, w tymi miejscu pozdrawiam jeżdżących Hetmańską lewym pasem 50 km/h.
12,3
Lexus LS IV
Sedan 460 380KM 279kW
Jeżeli ktoś pyta ile to auto pali znaczy to że nie będzie stać go na utrzymanie ls 460 , jednak jeżeli wziąć pod uwagę ile ten silnik musi napędzić silniczków, komputerów, niezliczonej ilości mechanizmów, wyświetlaczy, świateł w którą wypakowano tę 2 tonową naszpikowaną elektroniką maszyne to spalanie na poziomie 15 litrów jest bardzo dobrym wynikiem. Jadą po autostradzie z średnią prędkością kolo 100 km/h można osiągnąć spalanie jakie deklaruje producent czyli koło 9 litrów!! To się nazywa japońska technologia
9,9
Lexus LS IV
Sedan 460 380KM 279kW
Spalanie moze bardzo milo zaskoczyc przy rozsadnej jezdzie, osoby robiace przebiegi glownie na autostradach i ekspresowkach moga byc spokojne o swoja kieszen na stacji benzynowej. komputer potrafi pokazac 7-8 litrow przy predkosciach 130-140 i przeklada sie to na realne koszty na stacji.przy dynamicznej jezdzie na trasie nie powinno to przkroczyc 10-11. miasto to juz 14-15 przy plynnym przemieszczaniu sie. ceny przegladow niestety mnie dotknely, nigdy wczesniej nie serwisowalem auta w ASO i dlatego bylo to dla mnie tak odczowalne, tym razem bylem do tego zmuszony, dlatego,ze w okolicy nie ma prywatnego warsztatu specjalizujacego sie w tego typu autach.
Lexus LS