Szukaj

Raporty zużycia paliwa Jeep Renegade

Podsumowanie 158 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Jeep Renegade
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
7,2
47,42 zł
20
8,1
53,21 zł
14
11,3
74,00 zł
4
8,1
53,16 zł
33
8,6
56,44 zł
6
8,0
52,80 zł
38
Pokaż więcej silników
Silniki Benzynowe Jeep Renegade
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
Silniki Diesla Jeep Renegade
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,5
41,92 zł
14
7,0
45,66 zł
9
7,2
46,74 zł
1
7,0
45,54 zł
7
Pokaż więcej silników
Silniki Hybrydowe Jeep Renegade
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
6,5
42,92 zł
5
Silniki Hybrydowe Plug-in Jeep Renegade
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów

Zużycie paliwa Jeep Renegade – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (158)

6,5
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.0 GSE T3 Turbo 120KM 88kW
8,5
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.3 GSE T4 Turbo 150KM 110kW
11,0
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.3 GSE T4 Turbo 180KM 132kW
Konfiguracja skrzyni biegów i silnika pozostawia wiele do życzenia. Od 1 do 4 biegu silnik wykręca się na obroty przy spokojnym przyśpieszaniu, a hamowanie silnikiem na manualu z góry do 5 jest ok, a na 4 obroty w górę i to już nie jest hamowanie silnikiem.
9,7
Jeep Renegade
SUV 1.4 MultiAir 140KM 103kW
6,8
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.0 GSE T3 Turbo 120KM 88kW
8,3
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.3 GSE T4 Turbo 150KM 110kW
Dziennik kosztów dla Jeep Renegade
Średni koszt przejechania 100 km
38,33 zł
7,1
l/100km
8,2
l/100km
10,2
l/100km
Zobacz dzienniki
8,3
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.0 GSE T3 Turbo 120KM 88kW
W mieście przy krótkich trasach (do 10 km) ok. 10l/100 km , w trasie przy 130 km/h 11l/100km, w trasie przy 90 km/h 6,5l/100km
7,7
Jeep Renegade
SUV Facelifting 1.3 GSE T4 Turbo 150KM 110kW
13,3
Jeep Renegade
SUV 2.4 MultiAir 2 Tigershark 185KM 136kW
Jestem zadowolony. Użytkuję wersje LIMITED z USA. Założyłem jedyną dobrą instalacje BRC do tego silnika. Nie jest najtansza ale spisuje sie znakomicie. Spalanie podane na założonych kołach 18 cali. Auto dosc dynamiczne, ciekawie spisuje sie 9 biehowy automat. Amerykanska wygoda za rozsadna cenę. Wrazenia z jazdy autem bezcenne, odczucie w srodku jakbysmy prowadzili 3x wiekszego suva z usa. Silnik o dosx dużej pojemności, bez turbo wiec niewysilony i nie ma sie co psuc. Dzieki duzej pojemności, praca automatu jest tez gladka, fajny moment obrotowy i sporo koni. Jak na amerykanskie auto przystalo reakcja na gaz jest nieco dłuższa niz w europejskich Ecoboostach. Auto najlepiej sprawdza sie przy codzidnnym spokojnym i dostojnym cruisingu po ulicach miasta. Ilosc miejsca w srodku jest ok. Bagażnik moglby byc wiekszy. Jednak moim wczesniejszym autem byla skoda superb combi - stad prawdopodobnie ciezko mi teraz dogodzic pod wzgledem bagaznika. Styl prowadzenia i poczucie za kierownica bez porownania do europejskich nudnych passatów, octavii czy innych renault. Auto ma.charakter
7,7
Jeep Renegade
SUV 1.4 MultiAir 140KM 103kW
miasto i drogi lokalne
Jeep Renegade