Szukaj

Zużycie paliwa Cadillac Escalade – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze raporty Cadillac Escalade

15,4
Cadillac Escalade II
SUV 6.0 i V8 AWD ESV 345KM 254kW
Auto klasy premium pod kazdym wzgledem. Co do spalania potrafi byc bardzo ekonomiczny na trasie, mnie udalo sie zejsc ponizej 8 L / 100 km - trasa 800km z srednia predkoscia utrzymywana w okolicach 110-140 km w wiekszosci autostrada. W duzym miescie z licznymi korkami nie ma co liczyc na cuda i zadko auto zadowoli sie mniejsza iloscia paliwa jak 18 L. Warunek oczywiscie to serwisowanie na czas i 100% sprawnosc auta. Dla przykladu powiem ze wlasnie 10 dni temu padla mi sonda lambda i srednie zuzycie skoczylo odrazu o 5 L w gore ;)
13,2
Cadillac Escalade II
SUV 6.0 i V8 AWD ESV 345KM 254kW
Jak już wiele osób zaznaczyło auto bardzo ekonomiczne jak na takiego kolosa. Trasa Gdynia - Kraków 7,6L - jazda ekonomiczna ok 130 km/h najbardziej ekonomiczna prędkość. Auto bardzo dobrze przyspiesza i na starcie zostawia z łatwością większość aut (dane producenta jak w przypadku większości amerykańskich aut są znacznie lepsze gdyż odwrotnie niż w europie, producent zobowiązany jest do podania danych przy pełnym dopuszczalnym obciążeniu). Osoby którym to auto pali duże ilości paliwa mają coś nie tak, trzeba autko naprawić... Nie udało mi się przekroczyć 20 L w mieście mimo korków, choć zapewne jest to możliwe. Średnie spalanie na trasie nigdy nie przekroczyło 10L.
13,9
Cadillac Escalade III
SUV 6.2 V8 409KM 301kW
Wartosci podane dotycza spalania LPG. Nowoczesna konstrukcja silnka V8 typu Small Block, skrzynia automatyczna 6-biegowa, i niecale 2000 obrotow przy 120km/h czynia ten samochód niezwykle ekonomiczy (wiem co mowie-jezdzilem Mercedesem ML AMG 5.5, Lincolnem Navigatorem 5.4 i Cayennem 4.5 i zaden nawet nie zblizyl sie do spalania Escalade). Samochód przede wszystkim bezpieczny, podrózuje się nim dostojnie, jest obszerny i ciężki, mimo to na światłach połyka wszelkiego rodzaju Audiki, Beemki i inne popierdółki. Cayenny zostaja w tyle, to samo z wszelkiego rodzaju, X5, Lexusami czy innymi pudelkami. Komplet klockow na przod 110zl, filtr skrzyni 150zl, filtr paliwa 45zl. Ceny jak za taki samochod sa smiesznie niskie. Auto idealnie wpolgra z sekwencyjna instalacja gazowa. Goraco polecam.
21,0
Cadillac Escalade II
SUV 6.0 i V8 AWD 345KM 254kW
Super auto mające wszystkie inne pod sobą,spalanie w trasie z kompletem pasażerów 18l LPG przy predkosciach 90-120 km/h,mieszkam w Warszawie więc korki są wszech obecne,i tak przy oszczednej jeździe bez wyścigów itp. CADDI lyka od 21- 25 LPG.Jestem w tym aucie zakochany,chciałem kupić nowszy model ten z motorem 6,2 ale jazda starym jest nie do porównania,równolegle testowalem oba na raz tzn.30 minut jazdy modelem z silnikiem 6,0 i potem zamiana na model z motorem 6,2 i bez dwóch zdań stary w którego posiadaniu jestem okazał się pod każdym względem lepszy-znam wiele przypadków z amerykańskich forów internetowych ze ludzie po zakupie nowego modelu chcieli wrócić do poprzedniej wersji
15,5
Cadillac Escalade III
SUV 6.2 V8 409KM 301kW
Zużycie paliwa w tym samochodzie dla mnie nie jest najważniejsze ,miałem poprzedni model i sporo palił ale w zamian daje wielka frajdę z jazdy i jest praktycznie bezawaryjny , części tanie jak do Fiata , serwis znośny . W trasie jadąc do 130 km/h pali około 13L , jadąc do 100 km/h spokojnie mieści się w 12L samemu trudno mi w to uwierzyć , ale jak się przyciśnie (nie mam blokady) 180-220 km/h spokojnie dochodzi do 20L . Miasto około 18L , mam ten samochód dwa lata średnia z ostatnich 10 tys. km 15.7 L , biorąc pod uwagę tani serwis ,bardzo tanie części i bezawaryjność jazda tym autem na pewno nie jest droższa od podobnych wielkością np. Mercedesa GL diesel .Wiem co piszę jeżdziłem rok GL-em często się psuł (dwa razy otwieranie klapy bagażnika itd.) GMC YUKON oczywiście ekonomicznym samochodem
16,7
Cadillac Escalade II
SUV 6.0 i V8 AWD ESV 345KM 254kW
Zależy jak patrzeć.Według mnie w normie. Jak na silnik 6 litrów, masę własną 2.6 tony i napęd 4x4 spalanie spoko. Natomiast jak ktoś jeździł tylko małymi dieslami bedzie płakał. Escalade jak każdy porządny samochód amerykański kocha paliwo. U mnie komputer pokazuje średnio 18 L, co nie jest złym wynikiem jak na taki czołg (miasto 20 trasa 14-16).W dużym mieście spalanie wyższe czasem o kilka litrów z racji godzin spędzonych w korkach. Ceny części renomowanych producentów lub oryginały są niższe niż odpowiedników europejskich (Mercedes GL) lub japońskich typu największe Lexusy. Daję ocena przeciętnie, bo dla nieprzyzwyczajonych do takich aut spalanie jest kosmiczne. Ale jak pisałem, uważam, że na taką masę OK.
21,2
Cadillac Escalade III
SUV 6.2 V8 409KM 301kW
Jak ktoś jest centusiem i woli jeżdzić Pandą, która mu spali 4-5 L ropy to proszę. To auto jest luksusowe. Pali jak autobus, tylko że benzyny. Naprawdę solidnie skręcone, uciągnie wszystko a komfort z jazdy niesamowity. Nie polecam osobom, które załamią się gdy po przejechaniu 100 km auto spali ponad 20 L benzyny. Tak jest (czasem to dobry wynik) i jeżeli tego nie rozumiesz nie kupuj go. Nie myśl, że teksty o hybrydzie coś tu zmieniają. Owszem najnowszy ma zainstalowane wyłączanie połowy garów przy spokojnej jeździe ale to niewiele zmienia. Ja tam rozmyślam nad zainstalowaniem gazu (spala z tego co czytam około 22L). Myślę, że dzięki takiej możliwości w 35zł/setkę się uda zmieścić. Może to przyciągnie więcej klientów!
16,5
Cadillac Escalade II
SUV 6.0 i V8 AWD ESV 345KM 254kW
Średnia z 20.000 km 16,5 l/100 km. Przy długich trasach z prędkością do 130/140 km/h spalanie na poziomie ok 14 l. Przy wolnej jeździe - do 110 km/h - z bardzo umiarkowanym przyspieszaniem (trasa ok 200 km) i odpuszczaniem gazu na długo przed zakrętami, żeby niepotrzebnie nie zwalniać i nie przyspieszać, rekordowo nieskie spalanie 11.9 l. Taka jazda nie jest jednak możłiwa na dłuższą metę. Przy dość szybkiej jeździe w trasie - do 150 km/h, trzeba się liczyć ze spalaniem w okolicy 16-17 l. Miasto (szczególnie duże), to zupełnie inna bajka. Krótkie trasy, duże korki, ciągłe światła i przyspieszanie. Przy spokojenj jeździe trzeba się liczyć z ok. 20 l na 100. Przy dynamicznej, sprawiajacej frajdę i bez zbytniego myślenia ile spali wychodzi ok 25 l na 100. Ogólnie swoje pali, ale daje bardzo dużo przyjemności. Dość droga zabawka.
22,8
Cadillac Escalade III
SUV 6.2 V8 409KM 301kW
Prawdziwy pożeracz kilometrów. Średnie spalanie jeżdżąc normalnie po większym mieście do 80 km/h to lekko ponad 20 litrów (20,5 - 21,5). Załadowany po dach przy szybkiej jeździe niemiecką autostradą (160-200km/h) potrafi przejechać 300km na 100 litrowym baku. Wartości mniejszych niż 18 litrów nie widywaliśmy, ale rekompensuje to świetny dźwięk jednostki v8.
15,7
Cadillac Escalade II
SUV 6.0 i V8 AWD ESV 345KM 254kW
autem jeździłem w tym roku po Islandii, zrobiłem ok 4 tyś. km. opony nieco większe niż fabrycznie, dodatkowo z oponą terenową. jazdy w mieście mało ale za to sporo dróg gruntowych lub terenowych. prędkości maksymalnie 100 km/h, ale często mniej i na tempomacie. przy takich stałych prędkościach na trasie nie przekraczał 16l/100 km. całkiem nieźle jak na taki prom :)
Cadillac Escalade