Szukaj

Informacje o Skoda Karoq Scout

Lata produkcji: 2019 – 2020
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowany od roku 2017 kompaktowy crossover SUV (segment I). W gamie czeskiego producenta Karoq zastąpił model Yeti. Tak jak jego większa siostra - Skoda Kodiaq, model pod względem stylistycznym bazuje na rozwiązaniach przedstawionych w prototypie z roku 2016 o nazwie Vision S Concept. Skoda Karoq powstała także na tej samej platformie podłogowej Volkswagen Group MQB Platform (podobnie jak m.in. Volkswagen Tiguan drugiej generacji oraz Seat Ateca). Nazwa auta wywodzi się z zespolenia słów „kaar’raq” (samochód) oraz „ruq” (strzała) w języku ludu zamieszkującego wyspę Kodiak położoną u wybrzeży Alaski.

 

czytaj więcej
Powagosław

Karoq wygląda poprawnie, jest logicznie skomponowany w środku i na zewnątrz. Nie ma oczywistych słabych punktów, które dyskwalifikowałyby go w podbiciu rynku kompaktowych i subkompaktowych crossoverów. W Polsce raczej na pewno będzie bestsellerem.

~Powagosław
Luzacjusz

Pomijając naprawdę absurdalną nazwę (następnego SUV-a proponuję nazwać Netopereq, będzie jakoś raźniej), Karoq jest ok. Nie straszy, ale też nie uwodzi. Może po prostu się przyzwyczailiśmy. W segmencie kompaktowych SUV-ów nie ma ani jednoznacznie pięknych, ani brzydkich samochodów. Więc co się liczy? Nie wiem, może cena?

~Luzacjusz

Skoda Karoq Scout – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,8 m
Promień skrętu 5,4 m
Długość 4399 mm
Szerokość 1841 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2025 mm
Wysokość 1626 mm
Rozstaw osi 2638 mm
Rozstaw kół - przód 1572 mm
Rozstaw kół - tył 1544 mm
Zwis przedni 894 mm
Zwis tylny 874 mm
Prześwit 183 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1058 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 993 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1486 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1449 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1630 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 521 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 1010 mm
Szerokość bagażnika 1233 mm
Kąt natarcia 18 stopnie
Kąt zejścia 19 stopnie
Ogólna ocena
3,8 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 50% / przeciw: 50%

Zalety

+ Skrzynia biegów + Widoczność + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Silnik - Stosunek jakość/cena
Średnie spalanie dla Skoda Karoq Scout
12,2
l/100 km
6,4 – 6,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

11,0
Skoda Karoq
Scout 1.5 TSI 150KM 110kW
Ten silnik bardzo lubi paliwo. Przy obecnych cenach paliw bezsensowne jest kupowanie tego samochodu z silnikiem 1.5 TSI. Najgorszy wybór. Auto ogólnie nie jest złe, chociaż tanie i brzydkie plastiki lubią trzeszczeć, silnik pracuje głośno. Z zewnątrz nie dali nawet żadnego chromu tylko plastikowe dokładki. Można powiedzieć że to plastikowy samochód z chińskimi bajerami. Po przejechaniu 50tys km turbina się poci. Silnik zaczął brać olej. Samochód sprzedałem i kupiłem Ford Kuga. W porównaniu ze skodą o niebo lepszy.
8,7
Skoda Karoq
Scout 1.5 TSI 150KM 110kW
W mieście poniżej 9,5 nie zejdzie. Na autostradzie 160-180 10-11 l / 100. Przy 140 to ok. 9-10. Jadąc maksymalnie eko po mieście (bez korków) można wyciągnąć 6/100. Średnie spalanie w tym samochodzie z 10 tyś km to 9,8 / 100 (60% miasto 40% trasa), przejechałem 25kkm. Samochód wygodny, dobrze przyspiesza, bardzo dobrze trzyma się drogi na zakrętach przy wysokich prędkościach. Przy rozkładaniu lusterka skrzypią. Skrzypią też drzwi. Po przesmarowaniu chwila poprawy, po tygodniu ponownie. Dobry lakier. Spory bagażnik. Siatki w bagażniku nie są trwałe (pękają). Bardzo wygodny zestaw multimedialny. Elektronika bez zarzutu. Świetne światła ledowe. Przednie czujniki parkowania uruchamiają się z opóźnieniem zwłaszcza jak przy parkowaniu. Długie światła - lux. Automatyczne przełączanie świateł bez zarzutu. Spoko. Silnik 150 KM 1.5 TSI DSG na takie auto daje radę. Skrzynia działa dobrze, aczkolwiek czasami może pojawić się kangur przy ruszaniu, zwłaszcza na zimnym silniku. Tempomat aktywny okej, raz mi nie zahamował w korku, ale zdążyłem wcisnąć hamulec.
13,7
Skoda Karoq
Scout 1.5 TSI 150KM 110kW
Mało miejsca, dużo pali, plastiki skrzypią, przednia szyba ogrzewana widać druty aż się żygać chce podczas jazdy. Popsuł mi się wzrok od tego o 0.5d w ciągu roku ! Odradzam . Sprzedałam i kupiłam hybrydę francuza o niebo lepiej się jeździ .

Usterki Skoda Karoq

Liczba wpisów: 5
Jednostajne stuki
  • Skoda Karoq Crossover 1.5 TSI ACT 150KM 110kW 2017-2021
  • inne
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 26
Nie 3
Mam dziwne głuche, nie metaliczne, jednostajne (rytm nie przyspiesza w zależności od obrotow - jest taki sam) pukanie na wolnych obrotach, tak do 1900 RPM, lub przy bardzo wolnej jeździe nie przekraczającej podanej wartości obrotów. Po przekroczeniu 2000 RPM i powrocie do niskich obrotów (800 RPM) przez chwilę dźwięk ustaje, ale zaraz wraca. Najbardziej słychać na chłodnym silniku, lecz po dłuższej jeździe też można usłyszeć bardzo delikatne pukanie. Zdaża się, że przy 800 RPM dźwięk samoczynnie ustanie na chwilę lecz zaraz powróci. Proszę o sugestie co to może być.
25 komentarzy
Po przejechaniu 112tys km zaczął występować wpierw mało słyszalny szum z okolic rozrządu po przejechaniu tysiąca km zawsze rano na ostygniętym silniku po odpaleniu szum już był słyszalny i po dodaniu gazu już było słychać metalowy pisk .po około 2minutach wszystko zanikało była normalna praca silnika z pełną kultura nic nie pokojacego .zdialem pasek z osprzętu i rano dalej był szum .Więc już dłużej nie czekałem tylko mechanik wymienił cały rozrzad i to był pewny traf pompa wody -głośny pisk chrobotanie suchego łożyska oraz rolka napinająca luz na łożysku i chrobotanie .Nagrałem filmik z uszkodzonymi czesciami
  • Skoda Karoq Crossover 1.6 TDI 115KM 85kW 2017-2020
  • nadwozie
  • 112 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
Samoistne pęknięcia kloszy przednich lamp w opcji ful led .w octavii z żarówkami tego nie bylo
niedopasowana klapa bagżnika
  • Skoda Karoq Crossover
  • części blacharskie
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 4
Nie 1
Różnica pomiędzy karoserią a klapą bagażnika (odstaje) wynosi ponad 5 mm strona prawa .Strona lewa prawie dobrze.
Skoda Karoq Scout