Szukaj

Rewolucja na rynku Mini

Sprzedaż w Polsce samochodów segmentu Mini w roku 2011 była zdominowana przez firmę FIAT. Model Panda zakupiło 6133 klientów, co dało firmie 41% rynku. Drugie miejsce, ze sprzedażą 2098 (czyli ok. 14% rynku), zajął Hyundai i10. Trzecie przypadło Chevroletowi Spark (1363 modele i 9% udziału w rynku), a czwarte Kia Picanto (odpowiednio 1349 i 9%). Wszystko wskazuje na to, że rok 2012 przyniesie ogromne zmiany, gdyż wprowadzono na rynek aż cztery całkowicie nowe modele, a dodatkowo na rynku pojawiło się dwóch nowych graczy.

Dodano: 12 lat temu,
Zobacz również nasz wideotest
Czy to koniec szybkich 500-tek? Abarth 595 Pista
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Citroen C1