Szukaj

Informacje o Peugeot 407 Sedan 2.0 16V 140KM 103kW 2005-2011

Lata produkcji: 2005 – 2011
Segment: Klasa średnia
Model należący do klasy Å›redniej (segment D) produkowany w latach 2004-2010. ZastÄ…piÅ‚ popularnego Peugeota 406 i podobnie jak on, bardzo szybko zdobyÅ‚ silnÄ… pozycjÄ™ na rynku, stajÄ…c siÄ™ jednym z najchÄ™tniej kupowanych aut w swojej klasie w Europie. Model zdobyÅ‚ też wiele nagród (m. in. w plebiscytach Am&S oraz „Auto Bild”). Pierwowzorem „407-ki” byÅ‚ prototyp o nazwie 407 Elixir przedstawiony w 2003 roku. W 2008 roku samochód zostaÅ‚ poddany face-liftingowi. W 2011 roku zostaÅ‚ zastÄ…piony przez model 508.
czytaj więcej
Powagosław
Wizualnie bez zarzutów, sylwetka wrÄ™cz modelowa. Komfort i bezpieczeÅ„stwo jazdy – również na piÄ…tkÄ™. Modelem 407 Peugeot wysoko zawiesiÅ‚ poprzeczkÄ™ w klasie Å›redniej. ~PowagosÅ‚aw
Luzacjusz
Wersja przed faceliftingiem byÅ‚a za… zasadniczo kapitalna. Nowy 407 też byÅ‚by w peÅ‚ni ok, gdyby nie te Å›wiatÅ‚a przypominajÄ…ce oczy wÅ›ciekÅ‚ego sprzedawcy sajgonek. WyjÄ…tkowo wybaczam, ale Peugeot, why? ~Luzacjusz
Produkowany od 2005 do 2011 roku
Pojemność skokowa 1997 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 140 KM (103 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 200 Nm przy 4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 85 x 88 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 5
Ogólna ocena
4,3 /5 Åšrednia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(93%)

Zalety

+ Układ jezdny + Ergonomia + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Skrzynia biegów - Widoczność

Wybrane oceny

3,3
~RuinPL
Peugeot 407
Sedan 2.0 16V 140KM 103kW
Ten samochód był moim pierwszym autem i jeździłem nim przez 6 lat, nie mam więc odniesienia i możliwości porównania. To, czego nie można odmówić temu autu, to komfort - jazda nim, to czysta przyjemność (jak wszystko działa). Nie rozumiem też wypowiedzi inny, że jest to auto bez charakteru czy co tam. Moim zdaniem Peugeot 407 jest jednym z bardziej charakterystycznych aut z uwagi na ten jego rekini przód - nie pomylę go z żadnym innym autem. Jakość wykończenia wnętrza, również jest moim zdaniem na bardzo wysokim poziomie. Jak się wsiada do innego samochodu w tym segmencie cenowym, to witają nas tandetne, szare, trzeszczące plastiki. Tutaj natomiast wszystko jest w stonowanej czerni (w standardzie) ze srebrnymi elementami. Nic nie trzeszczy, wszystko jest miłe w dotyku. Użytkowanie tego auta, to już inna bajka. Ciężko mi powiedzieć, na ile to była kwestia mojego egzemplarza a na ile każda 407ka tak ma, ale tutaj wiecznie coś się psuło. Każda naprawa średnio 300 zł. Nie będę się tutaj rozpisywał o usterkach bo było tego tyle, że dnia by nie starczyło :/
2,9
~Dawid
Peugeot 407
Sedan 2.0 16V 140KM 103kW
Podobał mi się od zawsze,uwielbiałem film taxi, spełniłem marzenie i kupiłem 407 2.0 z LPG 140 km. Od pierwszego właściciela, przez to było super, po kupnie starter czyli rozrząd,filtry,oleje i pierdoły które nie działały bo nie przeszkadzało to poprzedniemu właścicielowi czyli rozmywający się wyświetlacz w ciepłe dni, komunikat o spalonych żarówkach przez wypaloną masę w tylnych lampach itp. przez rok było ok, a później się zaczęło, co miesiąc coś, reduktor LPG, pęknięta sprężyna zawieszenia przód, wyciek z półosi prawej, łożysko podpory półosi zaczęło wyć, chłodnica, pękł przewód zasilający nagrzewnicę zalewając cały silnik, termostat dwa razy, jeden się nie otwierał, drugi nie zamykał,czujnik hamulca powodował wyskakiwanie błędu ESP/ASR, zaczął gasnąć podczas jazdy wywalając różne głupie błędy, dopiero trzeci mechanik znalazł przyczynę-czujnik położenia wału, awaria przepustnicy, wchodził w tryb awaryjny, nie pomagało czyszczenie, nowa 600 zł, padł akumulator, przestalo działać ogrzewanie po stronie pasażera przez uszkodzoną przekładnie w silniku sterującym klapą mieszalnika, komunikat o złej mieszance paliwa przez padnięte wtryski gazu, później znów jechał a jak mu odbiło to gasł, odpalał i gasł, bez błędów w komputerze, po czym znów jeździł z miesiąc bez problemów, do tego zaczęły pojawiać się pęcherze pod lakierem, blacharz twierdzi że korozją od środka i faktycznie zaczął gnić od środka, nadkola tył, progi tył, błotniki przód na styku że zderzakiem, kupiłem go za 16.000 , włożyłem licząc opony, części, i oleje jakieś 6.000 i sprzedałem za 9.000 dziękując Bogu że ktoś go chciał, przez dwa miesiące na OLX jeden telefon, osiwialem przy nim i wrzodów na żołądku dostałem, ulga kiedy odjechał z pod domu
4,1
~maciej z
Peugeot 407
Sedan 2.0 16V 140KM 103kW
Auto zakupiłem miesiąc temu. Do wydania miałem ok. 45 tys zł. Stałem przed dylematem: diesel, czy benzyna z późniejszym LPG. Nowych diesli się boję: dpf, wtryski,duże przebiegi. Postawiłem na benzynę no i tak pewnego razu znalazłem na allegro swoje auto, sprzedawane przez sieć Peugeot Polska, jako samochód z drógiej ręki pozostawiony przez klienta. Auto z przebiegiem 28 tys. km, w środku jak nowe, pozostawił go Pan marynarz i kupił sobie 508. Cena była dosyć wysoka 40 tys. Kupiłem wstawiłem LPG za 3 tys i jeżdżę. Na początku nie mogłem się przestawić z diesla na benzynę. Chodzi o charakterystykę silnika, elastyczność. Jednak teraz po 3 tys. przejechanych km jestem bardzo zadowolony. Auto, aż chcę si wsiadać. Bardzo wygodny,w miarę cichy, narazie ekstra.
Åšrednie spalanie dla Peugeot 407 Sedan 2.0 16V 140KM 103kW 2005-2011
9,1
l/100 km
9,9
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,5
Peugeot 407
Sedan 2.0 16V 140KM 103kW
Jak na 2.0 Benzyna to spalanie bardzo przyzwoite. Jeżdżę po Warszawie 90% przebiegu (90tys. km) i spalanie na początku było około 11-11,5 jak stałem więcej w korkach. Zmieniłem miejsce pracy i jeżdżę więcej w ciągu dnia i spala około 9,5-10 l/100km. Zawsze mi się śpieszy, więc ci wyluzowaniu powinni spalić mniej ;) Trasa to niewiele mniejsze spalanie, 6,5L udało mi się osiągnąć przy prędkości 80-90 km/h (traumatyczne przeżycie) na trasie. Norma to 7,5-8L/100km bez znaczenia czy jadę 110 czy 140 - średnio tak wychodzi. Reasumując: bez tragedii, poprzednie diesle 2.0 TDI paliły mi podobnie.
11,3
Peugeot 407
Sedan 2.0 16V 140KM 103kW
Wnioski po przejechanych 15000km na gazie: spalanie gazu ~20% wyższe od spalania paliwa; Osiągi troszę spadają na gazie (może to kwestia typu instalacji i regulacji); W zawiązku z tym, że średnie spalanie paliwa jest dość wysokie, polecam instalację gazową do tego silnika.
9,2
Peugeot 407
Sedan 2.0 16V 140KM 103kW
Bardzo dobra - 2 litrowy silnik na trasie przy normalnej jeździe potrafi być super oszczędny - trasa do Portugalii, powrót i jazda turystyczna na miejscu (ok. 8 tyś km) przy średnim spalaniu 7,4l/100km. Inne trasy kończyłem ze spalaniem 7,2l/100km, jadą normalnie, również autostradowo.

Usterki Peugeot 407

Liczba wpisów: 36
Działająca się kontrolka check engine
  • Peugeot 407 Sedan 2.0 16V 136KM 100kW 2004-2006
  • silnik
  • 420 tys. km
Witam. Po wejściu do samochodu po nocy na zimnym silniku odpalam go a samochód dziwnie się telepie i po chwili zaświeca się kontrolka check engine( usterka silnika konieczna naprawa). Za każdym razem gdy go odpalam zaświeca się. Już sprawdzałem czy to może być egr zapchany czy też katalizator nawet wtryski każdy z osobna był oczyszczony tak dla pewności i nadal nie pomogło A druga przyczyna jest też to że od czasu do czasu dostaje dziwnych skoków obrotów co powoduje że jazda staje się uciążliwa ponieważ podczas ruszania na sprzegle gdy obroty skaczą gaśnie też nie wiem co to może być liczę na jakieś konkretne odpowiedzi.
Problem rozwiÄ…zany
4 komentarze
407 2.0 hdi 136km
  • Peugeot 407 Sedan 2.0 HDi FAP 140KM 103kW 2009-2011
  • silnik
  • 290 tys. km
Witam. Mam problem z peugeotem 407 2.0 hdi 136km 2005 r.Mianowicie niedawno samochód padł mi na mieście. Po prostu zgasł kontrolka check engine i nie mógł już odpalić. U mechanika pojawiły się dwa błędy: zawór regulatora ciśnienia pompy paliwa i zawór EGR. Po wymianie zaworu regulatora pompy było wszystko ok samochód przejechał ok. 150km. Następnie znów gdy jechałem nagle stracił moc kaszlał na obrotach i gasł. Odpalil, po 5km znów zgasł i kontrolka check engine. Więc u mechanika wyskoczył tylko błąd EGR. Po kosztownej wymianie EGR, przejechał 50km i znów to samo. Auto ma wymienione rozrząd, filtry, EGR i został przeczyszczony FAP. Nie ma żadnych błędów na komputerze i świeci się kontrolka engine. Odpala i po kilku km gaśnie.poza tym faluje delikatnie na obrotach gdy stoi. Co to może być? Czy to czujnik wału?? Proszę o pomoc.
Problem rozwiÄ…zany
4 komentarze
Klapy mieszalnika powietrza
  • Peugeot 407 Coupe 2.7 V6 24V HDi FAP 204KM 150kW 2005-2009
  • ukÅ‚ad chÅ‚odzenia
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 29
Nie 6
Typowa usterka występująca we wszystkich Peugeotach 407. W nagrzewnicy występują klapy które w zależności jak są ustawione dają do kabiny ciepłe lub zimne powietrze. Niestety po latach tracą one smarowanie i zaczynają cięzej chodzić co powoduje złamanie ich na osi. Po tej awarii tracimy możliwość regulowania temperaturą. Na szczęscie jest w tej chwili wiele serwisów które usuwają tą awarie - koszt 500zł. Warto sprawdzić lub zapytać sprzedającego o te awarie przed kupnem samochodu czy już taka u niego wystąpiła.
5 komentarzy
Peugeot 407 Sedan