Szukaj

Warsztat Firmowy Auto-Gaz Centrum (warsztat patronacki ogólnopolskiej sieci Ekspert LPG)

Informację kontaktowe
Adres: ul. Chorzowska 11a, Radom
Województwo: mazowieckie
Oceny klientów
Czy warsztat jest polecany?
Tak
na podstawie 80 ocen ocen
Jakość montażu
4,9
Kultura obsługi
4,9
Poziom cenowy
4,9
Polecany warsztat
4,9
Średnia ocena
4,9
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
77 opinii
Powyżej 20%
3 opinie
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
75 opinii
2-3 razy rocznie
5 opinii
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
79 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
1 opinia
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
78 opinii
Przeciętnie
1 opinia
Źle
1 opinia
Mapa

Oceny instalacji LPG (80)

5,0
Audi A4 B8
Avant 1.8 TFSI 160KM 118kW
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG ZENIT PRO DIRECT
przebieg: 82 tys. km
użytkowana przez: 36 tys. km
Jednak sie zdecydowałem na montaz do bezposredniego wtrysku. choc wahalem sie dlugo. finalnie jestem zadowolony z instalacji: zenitpro direct, kme gold, hana. zbiornik 48/600. niedowiarkom, którzy nie sa przekonani czy decydowac sie na instalacje do bezposredniego wtrysku paliwa mowie, ze jednak warto.
5,0
Honda Accord VIII
Sedan 2.4 VTEC 201KM 148kW
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG Centrum Zenit PRO
przebieg: 39 tys. km
użytkowana przez: 47 tys. km
Na instalacjach się nie znałem, panowie na warsztacie mnie przekonali do montażu. Pokazywałem na jednym forum montaż i bardzo pochlebnie się wypowiadali. Jeździ auto bez zarzutu. I teraz faktycznie honda jeździ szybciej niż wygląda. Spadku mocy nie ma zauważalnego, jakieś 2 konie jeśli dobrze pamiętam - po montażu miałem hamowane auto.
5,0
Honda Accord VIII
Sedan 2.4 VTEC 201KM 148kW
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG Centrum Zenit PRO
przebieg: 17 tys. km
użytkowana przez: 38 tys. km
Na instalacjach się nie znałem, panowie na warsztacie mnie przekonali do montażu. Pokazywałem na jednym forum montaż i bardzo pochlebnie się wypowiadali. Jeździ auto bez zarzutu. I teraz faktycznie honda jeździ szybciej niż wygląda. Spadku mocy nie ma zauważalnego, jakieś 2 konie jeśli dobrze pamiętam - po montażu miałem hamowane auto.
5,0
Audi A4 B5
Avant 1.8 20V 125KM 92kW
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG SIROCCO
przebieg: 349 tys. km
użytkowana przez: 301 tys. km
Instalacje mam 11 lat i dopiero po 10 latach sławne i wadliwe valteki zostały wymienione po przebiegu blisko 300 tys. Wcześniej już dawały oznaki zużycia (~220kk) ale postanowiłem zobaczyć kiedy wysiądą całkowicie. Do samego końca dało się jeździć, czasem "świrowały" obroty falując na biegu jałowym i podszarpywały lekko. Poza tym w instalacji wymieniono raz reduktor a raz...
5,0
Peugeot 307 II
Hatchback 2.0 16V 177KM 130kW
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG Centrum Zenit PRO OBD
przebieg: 119 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Silnik pracuje równo, minimalnie ciszej niż na benzynie. Brak odczuwalnej różnicy BP/LPG a różnica w spalaniu to przy łagodnej jeździe do 1L natomiast przy agresywnej do 2-3L w zależności (różnice mogą wydawać się duże ale piszę tutaj na poziomie spalania 9L/12L w odniesieniu do tego co napisałem więc nie przekraczają 20%.
4,5
Mazda CX-5 I
SUV 2.0 SKYACTIV-G 160KM 118kW
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG ZENIT PRO DIRECT
przebieg: 32 tys. km
użytkowana przez: 15 tys. km
Spalanie Pb w całości spalania to ok. 25%. Na to byłym przygotowany. Z instalacji jestem zadowolony. Mam instalację IV generacji czyli dotrysk pb do dawkowanego gazu. zenit pro direct. jest ok.
5,0
Audi A4 B7
Avant 1.8 T 163KM 120kW
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG Centrum Blue Box
przebieg: 10 tys. km
użytkowana przez: 89 tys. km
Można gazować nowe auta. moje audi tak na pb jak i na lpg jeździ. oszczędności od montażu duże. jeżdżę jako ph po Polsce. w portfelu zostawiłem różnice ceny między pb a lpg. czy montaż instalacji lpg ma sens? oczywiście, liczby mówią same za siebie. wystarczy to policzyć. moja instalacja jest klasą premium - nie zaczynajcie oszczędzać przed montażem, a po montażu.
5,0
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 1.0 VVT-i 69KM 51kW
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG Centrum Blue Box
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 25 tys. km
Można gazować nowe auta. moja yariska tak na pb jak i na lpg jeździ. oszczędności od montażu duże. jeżdżę jako ph po Polsce. w portfelu zostawiłem różnice ceny między pb a lpg za 25000 km. czy montaż instalacji lpg ma sens? oczywiście, liczby mówią same za siebie. wystarczy to policzyć.
5,0
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 1.0 VVT-i 69KM 51kW
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG Centrum Blue Box
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 25 tys. km
Można gazować nowe auta. moja yariska tak na pb jak i na lpg jeździ. oszczędności od montażu duże. jeżdżę jako ph po Polsce. w portfelu zostawiłem różnice ceny między pb a lpg za 25000 km. czy montaż instalacji lpg ma sens? oczywiście, liczby mówią same za siebie. wystarczy to policzyć.
5,0
Toyota Yaris III
Hatchback 5d Facelifting 1.0 VVT-i 69KM 51kW
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG Centrum Blue Box
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 25 tys. km
Można gazować nowe auta. moja yariska tak na pb jak i na lpg jeździ. oszczędności od montażu duże. jeżdżę jako ph po Polsce. w portfelu zostawiłem różnice ceny między pb a lpg za 25000 km. czy montaż instalacji lpg ma sens? oczywiście, liczby mówią same za siebie. wystarczy to policzyć.