Szukaj

Opinie o instalacjach LPG

Podsumowanie 38 opinii
Średnia ocena
4,4
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
32 opinie
Powyżej 20%
4 opinie
2 opinie
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
22 opinie
2-3 razy rocznie
10 opinii
Częściej niż 3 razy rocznie
4 opinie
2 opinie
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
32 opinie
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
4 opinie
2 opinie
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
29 opinii
Dobrze
7 opinii
Przeciętnie
1 opinia
Źle
1 opinia
4,5
Audi A6 C5
Avant 2.4 V6 170KM 125kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 56
przebieg: 239 tys. km
użytkowana przez: 90 tys. km
Borykałem się długo z problemami LPG. Po wymianie kabli wn na Beru ,świec irydowych na inne (czeskie). kompletu katalizatorów i sond - jest tak jak powinno być.Wymieniłem jeszcze cewki i przepływomierz.
5,0
Audi A6 C5
Avant 2.4 V6 170KM 125kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 56
przebieg: 200 tys. km
użytkowana przez: 66 tys. km
Bardzo zadowolony jestem tanie jeżdżenie polecam
4,5
BMW Seria 5 E60
Sedan 2.2 520i 170KM 125kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 56
przebieg: 165 tys. km
użytkowana przez: 43 tys. km
Instalacja bardzo dobrze współgra z silnikiem 2.0. Przez cały okres użytkowania nie miałem z nią problemów. Jestem zdania że BRC ma bardzo wytrzymałe podzespoły. Solidny włoski wyrób polecam.
4,3
Audi A6 C5
Sedan 2.4 quattro 170KM 125kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 56
przebieg: 108 tys. km
użytkowana przez: 53 tys. km
Ogólnie dobrze, ale mam przedmuch między kolektorem a rurą wydechową i trochę ciężko ustawić właściwie instalację. Trudny dostęp, żeby wymienić uszczelkę.
4,8
Seat Altea
Standard 1.6 Mpi 102KM 75kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 56
przebieg: 193 tys. km
użytkowana przez: 11 tys. km
4,5
Volvo V70 II
Kombi 2.4 170KM 125kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 56
przebieg: 173 tys. km
użytkowana przez: 73 tys. km
Silnik pracuje równomiernie . Moc prawie bez zmian. Instalacja serwisowana co 10000km co polecam gdyż miałem przypadek kiedy po 14000km był pęknięty filtr fazy lotnej.
4,3
Ford Fiesta VI
Hatchback 1.3 58KM 43kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: BRC SEQUENT 56
przebieg: 80 tys. km
użytkowana przez: 5 tys. km
Jak już się ruszy - jedzie się dobrze. Jednak, gdy cofamy czasem potrafi zgasnąć bez żadnego powodu. Ruszanie do przodu oznacza dodanie mocy (sporo).
5,0
Audi A4 B6
Sedan 2.4 V6 170KM 125kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 56
przebieg: 203 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Świetna instalacja, nie odczuwam dużych spadków na mocy, spalanie mogłoby być jeszcze ciut mniejsze ale i tak jestem zadowolony z decyzji założenia gazu.
4,8
Citroen C5 I
Kombi 1.8i 16V 116KM 85kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 56
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 33 tys. km
Jeśli chodzi o instalacje BRC to nie mam zastrzeżeń co do pracy silnika gdyż nigdy nie zauważyłem nic nie pokojącego, jednak nie daje maksymalnej oceny gdyż cena instalacji jest zdecydowanie za wysoka. To bardzo boli gdy do auta za 5 tysięcy trzeba dołożyć 500 zł za reduktor. Nie wpominając o montażu, ja akurat zamontowałem sam więc koszty mniejsze.
5,0
Chrysler Town & Country IV
Van 3.3 i V6 180KM 132kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT 56
przebieg: 123 tys. km
użytkowana przez: 184 tys. km
Doskonale, problem jest już z samą instalacją 2xwymiana reduktora, i teraz kłopoty z wiązką elektryczną sterownika.