Szukaj

Opinie o instalacjach LPG Saab 9-3 II

Podsumowanie 16 opinii Filtruj
  • 2002
  • 2003
  • 2004
  • 2005
  • 2006
  • 2007
  • 2008
  • 2009
  • 2010
  • 2011
  • 2012
  • 2013
  • 2014
  • 2002
  • 2003
  • 2004
  • 2005
  • 2006
  • 2007
  • 2008
  • 2009
  • 2010
  • 2011
  • 2012
  • 2013
  • 2014
Średnia ocena
4,7
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
15 opinii
Powyżej 20%
1 opinia
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
10 opinii
2-3 razy rocznie
6 opinii
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
15 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
1 opinia
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
15 opinii
Źle
1 opinia

Opinie lpg Saab 9-3 II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny instalacji LPG (16)

5,0
Saab 9-3 II
SportSedan 2.0 Turbo 210KM 154kW
homologacja: "NAGAZ" STEFANOWSKI. S.J.
instalacja: AC STAG 2L
przebieg: 900 tys. km
użytkowana przez: 1000 tys. km
Instalacja została wykonana w AutoMix w Skrzszowie. Jeżdże dwa lata bez naumniejszych problemow. Serdecznie polecam wykonanie i stalachi właśnie tam :)
5,0
Saab 9-3 II
SportSedan 1.8 122KM 90kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 82 tys. km
użytkowana przez: 48 tys. km
Instalacja zamontowana Kit Alba od Brc, moim zdaniem bezawaryjna. Na lpg zrobiłem już około 50tys km, jedyne o czym pamiętam to serwis. Silnik pracuje ekonomicznie!
5,0
Saab 9-3 II
SportSedan 2.0 Turbo 210KM 154kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 18 tys. km
użytkowana przez: 6 tys. km
Brak odczuwalnej różnicy przy jeździe na gazie.
5,0
Saab 9-3 II
SportSedan 1.8t 150KM 110kW
homologacja: LANDI RENZO POLSKA SP. z o.o.
instalacja: BRC SEQUENT 24
przebieg: 13 tys. km
użytkowana przez: 25 tys. km
Jakość usług na wysokim poziomie,zero problemów z instalacją brc,polecam każdemu poszukującemu niezawodności i oszczędności
4,5
Saab 9-3 II
SportSedan 2.0 Turbo 210KM 154kW
homologacja: "A.MAX" A. I A. KRZEWSCY SP. J
instalacja: AC
przebieg: 172 tys. km
użytkowana przez: 27 tys. km
5,0
Saab 9-3 II
SportKombi 1.8 122KM 90kW
homologacja: AUTO GAZ HOLANDIA
instalacja: VIALLE
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 198 tys. km
silnik pracuje lepiej na gazie niż na benzynie. Instalacja praktycznie bezobsługowa natomiast koszty napraw eksploatacyjnych potrafią być duże. Dla przykładu - regeneracja pompy w warsztacie ok 1000 zł , wtryskiwacze gazu - ok 340 zł za 1 szt
4,5
Saab 9-3 II
SportSedan 1.8t 150KM 110kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 127 tys. km
użytkowana przez: 46 tys. km
Jestem z Łodzi ale zdecydowałem sie nie korzystać z lokalnego fachowca:)bo Saab jest dla mnie 'ważny' Poczytałem na forum Saaba i skoczyłem do Warsztatu, który zdaniem moich kolegów jest najlepszy do gazowania LPG. Ja się z nikim później użerać nie chciałem i dziś mam święty spokój. Polecam Energy Gaz Polska z ul. Ostrobramskiej w Warszawie. Minus że musiałem wziąć urlop...
4,5
Saab 9-3 II
SportKombi 1.8 122KM 90kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQENT 24.11
przebieg: 110 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
4,5
Saab 9-3 II
SportKombi 2.0 Turbo 210KM 154kW
homologacja: "PALACAR"
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 120 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Bardzo polecam. Estetycznie wykonana instalacja sprawująca się bez żadnych problemów. POLECAM
3,3
Saab 9-3 II
SportSedan 2.0t 175KM 129kW
homologacja: "ELPIGAZ" G. Jarzyński i Spółka Sp.J.
instalacja: AC STAG 200
przebieg: 230 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Problem jest z odpalaniem po nocy. Auto rzęzi przez kilka sekund aby odpalić. Gdy gaz jest wypalony do zera auto po nocy odpala na dotyk więc wydaje się, że jest jakaś nieszczelność ale nie udało się póki co niczego znaleźć.. Druga usterka to zbiornik paliwa który miał zbyt małą pojemność. Generalnie mam mieszane uczucia o tym zakładzie bo po okresowej wymianie filtrów w...
Saab 9-3 II