Szukaj

Opinie o instalacjach LPG Ford Escort VII Kombi

Podsumowanie 13 opinii Filtruj
  • 1995
  • 1996
  • 1997
  • 1998
  • 1999
  • 2000
  • 1995
  • 1996
  • 1997
  • 1998
  • 1999
  • 2000
Średnia ocena
4,5
Jak spalanie na LPG różni się od spalania na benzynie?
Do 20%
11 opinii
Powyżej 20%
2 opinie
Czy często musisz serwisować instalację gazową?
Raz na rok lub rzadziej
11 opinii
2-3 razy rocznie
1 opinia
Częściej niż 3 razy rocznie
1 opinia
Czy nastąpił spadek mocy na gazie?
Nie odczuwam różnicy (do 10%)
10 opinii
Różnica jest odczuwalna (powyżej 10%)
3 opinie
Czy silnik pracuje poprawnie na gazie?
Bardzo dobrze
8 opinii
Dobrze
4 opinie
Bardzo źle
1 opinia

Opinie lpg Ford Escort VII Kombi – wybierz silnik

Oceny instalacji LPG (13)

3,0
Ford Escort VII
Kombi 1.6 i 16V 90KM 66kW
instalacja: LANDIRENZO
przebieg: 220 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Od poczatku z tym zakladem byl problem. Jedyny plus to to ze tanio, ale w efekcie i tak wyszlo dwa razy drozej. Gdy odebralem auto po zainstalowaniu LPG wydawalo sie wszystko dobrze. Na przegladzie pan poprosil mnie o homologacje, okazalo sie ze nie mam. W ogole mi jej nie dali, znowu musialem do nich dwa razy jechac i po tygodniu w koncu dostalem ta homologacje. Po jakims...
4,5
Ford Escort VII
Kombi 1.6 i 16V 90KM 66kW
homologacja: "NAGAZ" STEFANOWSKI. S.J.
przebieg: 170 tys. km
użytkowana przez: 70 tys. km
3,8
Ford Escort VII
Kombi 1.6 i 16V 90KM 66kW
homologacja: "PALACAR"
instalacja: AC STAG 300
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 50 tys. km
Wtryskiwacze Valtek 1ohm wymagają częstej kalibracji i regeneracji - nie polecam.
5,0
Ford Escort VII
Kombi 1.6 i 16V 90KM 66kW
instalacja: AG ZENIT
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
4,5
Ford Escort VII
Kombi 1.6 i 16V 90KM 66kW
instalacja: AUTRONIC AL-700
przebieg: 0 tys. km
użytkowana przez: 0 tys. km
5,0
Ford Escort VII
Kombi 1.6 i 16V 90KM 66kW
homologacja: P.H. ALEX, Tadeusz Ożarowski, Brzozowo Antonie
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 90 tys. km
użytkowana przez: 130 tys. km
5,0
Ford Escort VII
Kombi 1.6 i 16V 90KM 66kW
homologacja: ANLERO-POLSKA, S.J. Małgorzata Mościcka & Marzena Mościcka
instalacja: BIGAS SGIS
przebieg: 170 tys. km
użytkowana przez: 130 tys. km
Regularne wymiany filtrów. Naprawy: wymiana czujnika ciśnienia (po ok. 50 tys km). Jak na okres eksploatacji (130 tys km i przebiegu 300 tys km) instalację uważam za bezawaryjną. Nota bene, silnik to chyba jedyny podzespół nie wymagający napraw w tym samochodzie.
5,0
Ford Escort VII
Kombi 1.6 i 16V 90KM 66kW
instalacja: LOVATO
przebieg: 100 tys. km
użytkowana przez: 250 tys. km
Poza częstszą wymianą przewodów zapłonowych i świec, oraz koniecznością wymiany emulatora (po ok 200 000) nie ma żadnych minusów. Warunek: gaz dobrej jakości. Plusy? Obliczyłem, że moje oszczędności od zainstalowania gazu vs koszt benzyny wyniosły od 2003 V 2009 ok. 30 tysięcy PLN. I wciąż rosną !
4,8
Ford Escort VII
Kombi 1.6 i 16V 90KM 66kW
homologacja: "ELPIGAZ" G. Jarzyński i Spółka Sp.J.
przebieg: 70 tys. km
użytkowana przez: 120 tys. km
praca silnika wrażliwa na stan świec zapłonowych
5,0
Ford Escort VII
Kombi 1.6 i 16V 90KM 66kW
homologacja: A. "MAX" A. I A. KRZEWSCY SP. J .
instalacja: AC STAG 200
przebieg: 70 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Miałem dwa pojazdy z instalacją 1 i 2 generacji miałem trochę problemów ale ta jest rewelacją moje wizyty to wymiana filtra fazy lotnej co 10000 Polecam
Ford Escort VII Kombi