Szukaj

Informacje o Opel Rekord E Sedan

Lata produkcji: 1977 – 1986
Segment: Klasa średnia
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Długość 4652 mm
Szerokość 1726 mm
Wysokość 1420 mm
Rozstaw osi 2668 mm
Rozstaw kół - przód 1475 mm
Rozstaw kół - tył 1461 mm
Prześwit 132 mm
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Stosunek jakość/cena + Widoczność

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,7
~huck, huckrosenberg@interia.pl
Opel Rekord E
Sedan 2.3 TD 86KM 63kW
To absolutnie doskonały samochód! Oferuje wygodę, wielką, (powtarzam WIELKĄ) ekonomię, i niezawodność, dosyć niezłą dynamikę, ogromną przestrzeń. Jest to samochód klasy średniej z lat osiemdziesiątych i jest pod wieloma względami znacznie lepszy niż niejeden samochód klasy średniej z roku 2011. Spalanie ma niższe niż samochody współczesne o takim samym silniku-może dlatego że mają one duże szerokie koła i są dosyć wysokie oraz nasycone elektroniką. Komfortem ani osiągami wcale nie ustępuje współczesnym Passatom czy Mondeo i ogólnie trudno powiedzieć, żeby był w czymś wyraźnie gorszy. Nie mogę się nadziwić jak to się dzieje, że ludzie kupują nowe auta za powiedzmy 120 tysięcy twierdząc, że chcą niezawodność i ekonomię, wydają tysiące złotych na przeglady gwarancyjne w ASO, płacą za drogie części a wcale nie jeżdżą ani bardziej niezawodnym, ani bardziej ekonomicznym ani wygodniejszym, ani szybszym samochodem jak taki Opel. Naprawdę rynek samochodowy jest nastawiony na wyciaganie olbrzymich ilości pieniędzy od ludzi, którzy płacą słono za nie wartujące tego pojazdy. Uważam, że technika samochodowa poza nasyceniem aut elektroniką nie zrobiła od lat osiemdziesiatych absolutnie żadnych postepów ani w zakresie ekonomii ani w zakresie trwałości samochodów, ale to jest tak dlatego, że wcale nie chodzi o to, aby produkować niezawodne, ekonomiczne i trwałe samochody, gdyż rynek szybko nasyciłby się nimi na długie lata, a musi się przecież biznes kręcić. Uznam wyzszość nowoczesnej techniki, jak samochód z silnikiem 2.2 diesel spali 3 czy 4 litry na 100 km, jak dotąd, żaden nie może nawet o tym pomarzyć, a wiekszość pali więcej niż mój Opel. Jak się o niego dba, to może dostarczyć duuuużo satysfakcji ! :-). Bardzo możliwe, że wziąwszy pod uwagę cenę, jazdę, ekonomię, wygodę i niezawodność to najlepszy sedan świata do normalnej codziennej jazdy:-).
3,8
~mocarny knur
Opel Rekord E
Sedan 2.0 N 90KM 66kW
zalety - duży,wygodny,w miarę bezpieczny,wady - duże spalanie.Ja mojego opelka kupiłem w 91 roku (od 97 roku mam gaz),już wtedy miał przejechane ok. 200 tyś km,ja średnio robię ok. 40 tyś km rocznie,mam go prawie 14 lat...ale przez 3 lata jeździłem samochodem służbowym.Idealny samochód żeby wpakować się na autostradę i jechać te powiedzmy 90-100 km/h,mój opelek już jest trochę słaby no ale cóż więcej mogę wymagać od samochodu o przebiegu min. 450 tyś km (i tak się super trzyma jak na ten wiek i zużcie)
4,8
~Rekordziak
Opel Rekord E
Sedan 2.0 S 100KM 74kW
Samochód sobie chwalę , jest niezawodny , bardzo ładny , mało ich wiec wyróżnia się w tłumie. Bardzo o niego dbam temu też mam go tak długo i tyle nim przejeździłem . Teraz jeżdżę Astrą , a Rekordziak stoi w garażu i odpoczywa. Czasem jeszcze nim wyjeżdżam.
Średnie spalanie dla Opel Rekord E Sedan
8,9 – 11,3
l/100 km
6,6 – 9,2
l/100 km
9,7 – 14,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,7
Opel Rekord E
Sedan 2.3 TD 86KM 63kW
Absolutne mistrzostwo jeśli chodzi o spalanie! Samochód wyprodukowany w 1984 roku spala mi w 2011 roku 5.3 litra na 100km przy bardzo oszczędnej jeździe. Które z nowoczesnych aut z nasyconym elektronika dieslem ponad 2 litry to potrafi? Bardzo ekonomiczny, części ciągle dostępne i tanie! Tłumik można dostać za kilkadziesiąt złotych. Pompę paliwa kupiłem za 94 zł. Tarcze hamulcowe firmowe za 120 zł. Drążek środkowy za 150zł. To sa wszystkie grubsze rzeczy które trzebqa by wymieniać. Powiem krótko: Przemysł samochodowy dawno by zbankrutował, gdyby produkował nadal tak doskonałe pojazdy jak ten OPEL.
11,2
Opel Rekord E
Sedan 2.0 S 100KM 74kW
jak sam naprawiasz to tanio,ja kozystam z usług mechanika tylko w celu ustawienia geometri.Na trasie duża różnica w zuzyciu benzyny/gazu n.p w niemczech na autostradzie przy 130-150 km/h gaz-10.5,benzyna-7.8[mniej niż przereklamowane FSI,GDI i inne ´zakażenia´]
13,2
Opel Rekord E
Sedan 2.2 E 115KM 85kW
na trasie 10 l gazu,jak na takie wielkie kombii ok. ale w mieście chleje mi 20!!! i nie wiem kurde co jest. silnik 2.2 na pełnym wtysku. jak ktoś wie co może być to prosze o podpowiedź. bermud@wp.pl a tak poza tym to fajna wygodna i bezpieczna fura:)
Opel Rekord E Sedan