Szukaj

Toyota Corolla X Sedan Facelifting 1.6 Valvematic 132KM 2014 Toyota Corolla 1.6 Valve Matic,bardzo zadbana!

51 900 PLN
Toyota
Corolla
2014
benzynowy
132 KM
+48
Tarnów (woj. małopolskie)
Rocznik 2014
Przebieg 96 101 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 132 KM
Pojemność silnika 1 598 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia sedan
Kolor Zielony
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Asystent parkowania, Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Tapicerka ciemna, Tapicerka tekstylna, Wielofunkcyjna kierownica, Bluetooth, CD, Gniazdo USB, Radio fabryczne, Alufelgi, Centralny zamek, Komputer pokładowy, Tempomat

Informacje o samochodzie

TOYOTA COROLLA

Rok produkcji: 2014

Silnik: 1.6 VALVE MATIC (132 KM) benzyna

Przebieg: 96 101 km

Skrzynia manualna 6 biegowa

I rejestracja: 10.2014

Wyposażenie:

- komputer pokładowy w języku polskim

- nawigacja

- klimatyzacja automatyczna dwustrefowa (climatronic)

- wspomaganie kierownicy

- poduszka powietrzna kierowcy i pasażera

- boczne poduszki powietrzne /kurtyny/

- ABS /elektroniczny rozdział siły hamowania/

- ESP /system stabilizacji toru jazdy/

- TRC / system kontroli trakcji/

- Asystent samoczynnego parkowania

- czujniki parkowania /przód,tył/ z wizualizacją

- kamera cofania

- tempomat

- światła do jazdy dziennej LED

- reflektory przeciwmgielne

- centralny zamek

- immobiliser

- elektrycznie sterowane szyby /przód, tył/

- elektrycznie sterowane i składane lusterka

- elektryczna regulacja wysokości reflektorów

- oryginalny radioodtwarzacz z dotykowym kolorowym wyświetlaczem

- instalacja telefoniczna Bluetooth

- multifunkcyjna skórzana kierownica

- wskaźnik temperatury zewnętrznej

- czujniki ciśnienia w oponach

- podłokietnik /przód, tył/

- ISOFIX zaczepy do mocowania fotelików dziecięcych

- Alu felgi 16 cali

- lakier metalik

CENA: 51 900

Tel.kontaktowy: 604 577 612

Ogłoszenie ma charakter informacyjny i stanowi zaproszenie do zawarcia umowy (art. 71 Kodeksu cywilnego); nie stanowi natomiast oferty handlowej w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu cywilnego. W celu sprawdzenia zgodności oferty oraz uzyskania wszelkich informacji prosimy kontaktować się z handlowcem d.s. samochodów używanych.

Identyfikator:AKL182HWA

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
200 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,0 s
Średnie spalanie
5,2 l/100 km
Długość
4 540 mm
Szerokość
1 760 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,2
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
100% 0%
7,3
Toyota Corolla X
Sedan Facelifting 1.6 Valvematic 132KM 97kW
Auto mam od stycznia 2017, zakupilem go od drugiego wlasciciela przy przebiegu okolo 125k km, obecny przebieg to okolo 170k km. Auto do mojego zakupu bylo serwisowane w ASO. Z wad które sa popularne i ktore warto sprawdzic przed zakupem: - uzywalem rozdzielacza gniazda zapalniczki - doszło najwidoczniej do zwarcia i popsul mi sie akumulator, rozrusznik i alternator, koszt nowego akumulatora i regeneracji pozostalych czesci i roboty mechanika - 500 zł, akumulator Boscha, najwidoczniej te auta są czułe na tego typu rzeczy bo kuzynka miała identyczna awarie w Aurisie 1.4 D4-D z podobnego rocznika, - sprzeglo wymienial poprzedni własciciel przy przebiegu 120k km (podobno lubi sie popsuc w zakresie 100-170k km ale nie u wszystkich) - koszt rzedu 2000 w ASO, 1200-2500 robiac uzywajac innych czesci, - podobno na potege sypie sie blacharka w podwoziu a zwlaszcza tyl, u mnie na poprzednim przegladzie zwracal mi na to uwage diagnosta, ale jeszcze z braku kasy nic z tym nie robilem, - lubia sie psuc czujniki zamkniecia drzwi - problem z wlaczaniem lampek wewnetrznych/problem z domykaniem centralnego zamka o tym moze swiadczyc, uzywke mozna kupic za 10 zł, - spalanie mnie nie zaskakuje, jak na ta moc i wielkosc auta oraz to ze jest to silnik wolnossacy to spalanie rzedu kolo 7,5 srednio jest akceptowalne, wybieralem pomiedzy honda a toyota, nie wybralem hondy ze wzgledu na wysokie spalanie - poza tym incydentami, wymieniam tylko klocki, tarcze, oleje, serwisuje klime, auto jest praktycznie bezobslugowe, raz na jakis czas cos stuknie w zawieszeniu ale to na prawde po sporych przebiegach i ze wzgledu na to, ze wybralem bardzo niski profil kol (moj blad) Podsumowując, auto moze demonem predkosci nie jest ale do spokojnej bezawaryjnej jazdy jest w sam raz. Ciężko mi się z nim rozstać ze względu na to, że praktycznie mnie nic nie kosztuje poza paliwem.
8,6
Toyota Corolla X
Sedan Facelifting 1.6 Valvematic 132KM 97kW
Na razie tylko tankowania ale ekonomiczność do kitu ! Wbrew zapewnieniom Toyoty i jej sprzedawców, a nawet tegoż forum, spalanie przy normalnej jeździe w mieście (Warszawa) masakryczne jak na silnik poniżej 2 litrów :( Z własnych obserwacji/wyliczeń oraz z rozmów z innymi użytkownikami średnie spalanie tych silników w miesicie to 9-10 l/100. Uważam że to dużo jak na 1.6 ! (niemiłe rozczarowanie po zasugerowaniu się danymi z tego portalu). Podawane śr. spalanie 7,5 to chyba miasto + trasy w proporcjach 50/50 % :( jeżdżąc normalnie po Wawie mam 9.0-9.5, jak się mocno "spinam" to czasem udaje mi się zejść w Wawie na 8 ale wówczas to nie jazda tylko blokowanie ruchu i udręka dla mnie jako kierowcy :(( Wyniki typu 7.5 miasto (czy mniej) to albo bezczelna ściema albo jazda "w miesicie" ale pomiędzy 2 a 4 w nocy - bez ruchu innych pojazdów i przy wyłączonej sygnalizacji świetlnej :>
6,2
Liczba komentarzy: 1
Toyota Corolla X
Sedan Facelifting 1.6 Valvematic 132KM 97kW
Auto jest dość ekonomiczne, przy czym ekonomiczna jazda wymaga jednak od kierowcy zaangażowania. Zbyt częste i gwałtowne ruchy gazem trzeba będzie okupić wyższym zużyciem paliwa, przy czym też nie będą to jakieś makabryczne wartości. W długiej i nie za szybkiej trasie z lekkim wiatrem (zazwyczaj w plecy) udało mi się zejść ze średnim spalaniem do 5,5 l/100. Przy dynamicznej jeździe i swobodnym traktowaniu ograniczeń prędkości,komputer wyświetlił średnie spalanie 8,3 l/100. Update z 7. maja 2012 r. - po przekroczeniu 10 tys. przebiegu, samochód pali ewidentnie mniej benzyny. Średnie zużycie z włączoną klimatyzacją w trybie 70% autostrada (120-140 km/h) + 30% Berlin w godzinach szczytu - 6,6 - 6,7 l/100 km. Wcześniej ta sama trasa w dobrych warunkach atmosferycznych rzadko dawała wynik lepszy niż 7,2 - 7,4.

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wentylacja i ogrzewanie + Skrzynia biegów

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (drobiazgi)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Toyota przeprowadzone przez Euro NCAP.
Toyota Corolla