Szukaj

Lista ocen Volvo XC60 II Crossover (41) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 19 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~jtgs
Volvo XC60 II
Crossover T6 310KM 228kW
Układ jezdny na 4-kę - czuć, że pomimo bardzo dobrego przyspieszenia, poruszamy się 2-tonowym kolosem, który wprawdzie w trybie Dynamic nawet jakoś skręca (chociaż nie ma co przechwalać), z hamowaniem jest już tak sobie. W standardowym trybie Comfort samochód niestety trochę traci na sztywności poprzecznej, ale wybieranie nierówności jest bardzo dobre. Moim zdaniem, jeśli ktoś ma trochę zbędnej gotówki, to warto jest zainwestować w...
5,0
~Krzysztof
Volvo XC60 II
Crossover T6 310KM 228kW
Nad podziw miękko zestrojone zawieszenie, mam sporo dróg słabej jakości i stwierdzam, że nawet wydaje się zbyt miękko i komfortowo jak na moc 310 koni, czytałem że na laczkach 21" to nie ma komfortu ale to chyba pisał jakiś szczególnie wyczulony człowiek. nie wiem jak będzie się driftowało zimą bo lubię po ośnieżonym lotnisku poszaleć ale jak na letni sezon i sporo przejechanych kilometrów to ani razu nie zawiodło. ani nie dało poczucia że nie...
5,0
~Maruda
Volvo XC60 II
Crossover D5 235KM 173kW
W porządku - bardzo duży zapas do tzw. granicy gdzie auto zaczyna tracić przyczepność.Stabilność i komfort w przypadku standardowego zawieszenia na dobrym, a nawet bardzo dobrym poziomie. Nie zdecydowałem się na tzw. pneumatyczne ze względu na dziwne hałasy w testówce na nierównościach poprzecznych. Testowane w Velarze jest o niebo lepsze jak w Volvo. Trochę gorsza precyzja i lekkość prowadzenia jak w Stelvio.
5,0
~Boss
Volvo XC60 II
Crossover T5 250KM 184kW
Pneumatyczny. Układ kierowniczy lekko działający, ale precyzyjny - idealny dla ludzi lubiących ten styl. Bardzo komfortowy. W prowadzeniu stabilny, pewny i przewidywalny. Jednakże agresywna jazda na zakrętach to nie jest jego świat i stanowczo nam to pokazuje, pozostając jednak cały czas pod kontrolą ( pomagają systemy bezpieczeństwa).
5,0
~MotofanTom
Volvo XC60 II
Crossover D5 235KM 173kW
W wersji R-Design na 19-calowych kołach fenomenalne połączenie genialnych właściwości jezdnych z komfortem. Co ciekawe, mimo bardzo dobrego komfortu i świetnego odizolowania od drogi, czuje się świetne zespolenie z autem i ma się poczucie pełnej kontroli nad nim. Rzecz zupełnie niespotykana w marce Volvo w poprzednich latach!
5,0
~Miły.
Volvo XC60 II
Crossover 2.0 B4 Benzynowy Mild Hybrid 211KM 155kW
Standardowe zawieszenie komfortowe (opony 18 cali), nie specjalnie buja na zakrętach, jak ktoś ceni sobie komfort to polecam zostać na 18tkach, krawężniki nie straszne. Kierownica mocno wspomagana, można to sobie zmienić, ja tego nie robiłem. Samochód nie jest typem sportowca. Tutaj liczy się komfort jazdy.
5,0
~MarianP
Volvo XC60 II
Crossover D4 190KM 140kW
To dość ciężki SUV, więc nie będzie prowadził się jak samochód sportowy, ale wyczucie kierownicy jest bardzo dobre. W wersji R-Design można zmienić nastawy silnika i kierownicy i w przeciwieństwie do wielu samochodów wyposażonych w podobne rozwiązanie w Volvo jest to odczuwalne.
4,0
~Pan_Buka
Volvo XC60 II
Crossover T6 310KM 228kW
Bardzo precyzyjny układ kierowniczy, twardość kierownicy można zresztą ustawiać w profilach jazdy. Jak na wysoki SUV przechyły nadwozia w zakrętach są praktycznie nieistotne. Irytujący jest natomiast układ hamulcowy, ale o tym pisałem powyżej.
5,0
~syd69
Volvo XC60 II
Crossover D4 190KM 140kW
Dla mnie zbyt duża siła wspomagania we wszystkich zakresach prędkości. Precyzja prowadzenia mimo dobra. Wybieranie nierówności bardzo dobre choć pewnie najwięcej zależy od dużego profilu opony i standardowych felg 18. Na zakrętach duże przechylenie nadwozia.
Dziennik kosztów dla Volvo XC60 II Crossover
Średni koszt przejechania 100 km
63,00 zł
9,8
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Andrzej
Volvo XC60 II
Crossover 2.0 B4 Diesel Mild Hybrid 211KM 155kW
Pewne zachowanie, sprawiające wrażenie bezpiecznego. Zawieszenie bywa dość głośne i niestety czuć bardzo dobrze nawet małe dziury na drodze. Trochę za mocne wspomaganie kierownicy przy szybszej jeździe.
Volvo XC60 II Crossover