Szukaj

Lista ocen Volvo S60 II (60) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 40 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~luka
Volvo S60 II
Sedan 2.4 D5 215KM 158kW
Ponieważ wcześniej jezdzilem C5, więc lekka zmiana komfortu, na nieco bardziej twarde zawieszenie. Auto bardzo dobrze trzyma sie drogi, nawet przy duzych prędkościach. Jest sztywne i twarde, ale i tak na tle innych aut, ktore bralem pod uwage przed zakupem, dla mnie najlepszy wybor. Chcialem kupic kolejne C5, ale podejście sprzedawcow u Syguly i Kubiaka w Lodzi mnie konkretnie zniechęciło.
5,0
~Bartłomiej
Volvo S60 II
Sedan Facelifting 2.0 T4 DRIVE-E 190KM 140kW
Z jednej strony miękko - jak na limuzynę klasy premium przystało. Z drugiej strony dość sztywno, żeby nie bać się większych prędkości w zakrętach. Moim zdaniem Szwedzi zdali egzamin. Auto świetnie wybiera nierówności, bez uciążliwego tłuczenia. Płynie wręcz po drodze! Przy większej prędkości, nie ma uczucia pod ani nadsterowności.
5,0
~Impress
Volvo S60 II
Sedan 2.0 T5 240KM 177kW
W wersji R-Design bardzo sztywny. Niestety na 18 calowych felgach robi się czasem nieprzyjemnie na polskich drogach, ale jak to mówią "coś za coś". Prowadzenie jest bardzo precyzyjne, układu stabilizacji toru jazdy (DSTC) nie można całkowicie wyłączyć. Utrata kontroli nad tym autem jest praktycznie niemożliwa.
5,0
~Wojtek
Volvo S60 II
Sedan 2.0 D3 163KM 120kW
Komfortowy układ jezdny. trzyma się drogi jak przyklejony. Doskonale wybiera nierówności. Nawet podczas przejazdu przez poprzeczne nierówności kompletna cisza w kabinie. Podsterowność niezauważalna nawet przy wysokich prędkościach. Układ kierowniczy bardzo precyzyjny a jego czułość można dopasować sobie w ustawieniach pojazdu.
4,0
~patiomkinA
Volvo S60 II
Sedan 1.6 T3 150KM 110kW
Mam zawieszenie komfortowe.Dosyć dobrze wybiera nierówności, aczkolwiek na naszych dziurawych drogach czasami tylne zawieszenie potrafi dosyć głośno dobić.Układ kierowniczy jest przyjemny i nawet przy większych prędkościach dobrze trzyma się drogi na zakrętach .
4,0
~tomsa
Volvo S60 II
Sedan 2.0 T 203KM 149kW
Bardzo komfortowy lub bardzo sportowy w zależności od wyboru. Niestety nie można zamówić napędu na 4 koła wraz z silnikiem 2.0T a szkoda. W stosunku do poprzedniego S60 jest za bardzo dopracowane - na pewno się popsuje, bo już coś słyszę w prawym przednim zawieszeniu.
4,0
~Marcin N.
Volvo S60 II
Sedan 2.5 T5 254KM 187kW
Wcześniej jeździłem Hondami, Honda według mnie bardziej sztywna i pewniejsza w prowadzeniu ale volvo też nie jest zle, mam model z USA a tam drogi są jakie są więc pewnie dlatego jest miękkie zawieszenie, sprężyny itp ale idzie się do tego przyzwyczaić
5,0
~adamdor
Volvo S60 II
Sedan Facelifting 2.0 D4 DRIVE-E 181KM 133kW
systemy bardzo kulturalnie wspomagają, nie narzucają się, a potrafią wyciągnąć z niejednej opresji, w stosunku do hondy to system jest wspaniały, resorowanie 1 klasa, może nie to co w citroenie (pneumatyku) ale bardziej komfi jak w bmw5 z 2010
5,0
~Piotr
Volvo S60 II
Cross Country 2.0 T5 245KM 180kW
Poprzednio jeździłem S60 R-design i czuję, że cross country nie jest aż tak "przyklejony" do asfaltu ale w sumie na co dzień wygodniejszy i na pewno bardziej uniwersalny, prześwit większy niż w większości SUV'ów
Dziennik kosztów dla Volvo S60 II
Średni koszt przejechania 100 km
42,00 zł
7,0
l/100km
8,7
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Mart
Volvo S60 II
Sedan 2.0 D3 163KM 120kW
Brakuje AWD, już nastepne Volvo będzie 4x4. Jak trochę popada to trzeba uważać na zakrętach , przód auta trochę znosi, trzeba do tego się przyzwyczaić. Bardzo dobre warunki jazdy po śniegu.
Volvo S60 II