Szukaj

Lista ocen Volvo S60 I 2.4 D5 163KM 120kW 2000-2007 (59) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 36 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Paweł
Volvo S60 I
Sedan 2.4 D5 163KM 120kW
Jak dla mnie idealny kompromis między komfortem a precyzją prowadzenia. Właśnie taki kompromis jest idealny do zarówno do codziennego użytkowania auta, wyjazdów wakacyjnych, a czasem do szybszego dojechania na spóźnione spotkanie. Trwałość zawieszenia oceniam bardzo dobrze, nawet biorąc pod uwagę stan dróg w naszym kraju. Wymieniałem tylko raz do roku tuleje w wahaczach z przodu (koszt około 130zł za dwa wahacze na stronę + koszty wymiany,...
5,0
~HeXoda
Volvo S60 I
Sedan 2.4 D5 163KM 120kW
żadnych hałasów i wibracji. Trzeba zwracać uwagę na odpowiednie ciśnienie w oponach. Jest na to bardzo wyczulony i w razie różnic zaczyna delikatnie ściągać. To samo dotyczy tarcz hamulcowych.Gdy go kupiłem jedna tarcza była nieco skorodowana i ze sporymi wgłębieniami.Przy hamowaniu znosiło go na jedną stronę.Po wymianie tarcz i klocków wszystko działa znakomicie. Podobno jego największą wadą jest bardzo duży promień skrętu. Otóż wynika to z...
5,0
~Bogdan Owalalski
Volvo S60 I
Sedan 2.4 D5 163KM 120kW
Dla mnie super dobrze trzyma się drogi, na łukach też nie ma tragedii ale nie czujmy się Hołowczycem wszystko w granicach rozsądku, proste zawieszenie możliwość wymiany poszczególnych tuleii oraz poszczególnych elementów niskim.kosztem nie to co niemiecki wieswagen, byy myy wyy, czy ałdi gdzie zawieszenie kosztuje wuuur pieniedzy a miałem wszystkie vaginiarze z lat produkcji 95-2005 i za żadne skarby nie kupię przereklamowanych zajezdzonych...
4,0
~Krzysztof*VOLVOFAN
Volvo S60 I
Sedan 2.4 D5 163KM 120kW
Jezdze na 17 calowych alusach opony 225/45/17 i nie mam zadnych zastrzezen co do zawieszenia.Wymienialem tuleje i sworznie na wachaczach ,zastosowalem zamienniki{sa tansze i niegorsze od oryginalnych},jednak przy ustawianiu zbieznosci kol radze ustawic na \"laserowce\".S60 dobrze trzyma w zakretach i zawieszenie dobrze wybiera nierownosci
5,0
~Zenek
Volvo S60 I
Sedan 2.4 D5 163KM 120kW
Super, pięknie tzyma się drogi - system STC działa fajnie. Idealnie się jeździ na dobrych, prostych drogach, ale i na zakrętach nie ma wrażenia podsterowności. Niestety układ bardzo wrażliwy na dziury w drodze i ogólnie daje odczuć po sobie niezadowolenie z mocno byle jakich nawierzchni.
4,0
~banan
Volvo S60 I
Sedan 2.4 D5 163KM 120kW
Ludzie się skarżą na zawieszenie. Poprzednio miałem passata w którym zawieszenie było niedość, że wadliwe to i bardzo głośne, no i odczuwało się doły. W S60 oczywiście czuć jak się jedzie po dołach ale są to ciche stuki, auto jest bardzo stabilne. Jedyna wada to mały promień skrętu.
5,0
~WS
Volvo S60 I
Sedan 2.4 D5 163KM 120kW
Super się prowadzi, dość miękki chociarz opon niskoprofilowych nie polecam bo podbija na naszych \"europejskich\" drogach. wszyscy mówią o dużym skręcie. Nie jest taki zły wprawdzie większy niż nap w Vectrze ale idzie się przyzwyczaić.
4,0
~Rafał
Volvo S60 I
Sedan 2.4 D5 163KM 120kW
Dobry naprawdę dobry. Nieco stopowy a jednak mięciutki gdy trzeba niewiem jak to zrobili. Jazda bardzo miła daje poczucie panować nad wozem nie pływa w zakrętach nie myszkuje przy 200km/h poprostu jedzie prosto jak po szynach.
5,0
~Przemek
Volvo S60 I
Sedan 2.4 D5 163KM 120kW
To również bardzo mocny punkt volvo. Samochód prowadzi się pewnie nawet przy prędkościach przekraczających 200 km/h Na zakrętach auto również świetnie się trzyma drogi, a układ DSTC nie pozwala na żaden poślizg.
3,0
~RobertS60
Volvo S60 I
Sedan 2.4 D5 163KM 120kW
Trzymanie w zakrętach jest zadowalające jak na tak nieskomplikowaną konstrukcje, niestety układ kierowniczy jest strasznie gumowy. Co do zawieszenia jest okropnie sztywne na drobne nierówności
Volvo S60 I