Szukaj

Lista ocen Volkswagen Passat B8 Limousine Facelifting (11) - Silnik

Na liście zabraknie 9 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Mariusz
Volkswagen Passat B8
Limousine Facelifting 1.5 TSI EVO 150KM 110kW
Trochę się bałem tego 1,5, ale szczerze - daje radę :-). Dla normalnego kierowcy który chce komfortowo i szybko, ale zgodnie z przepisami jechać to idealna pojemność. Średnie spalanie od początku: 6,2 l /100 km jazda 25% miasto 25% drogi podmiejskie 50% autostrada/ekspresówka
5,0
~Mirasek
Volkswagen Passat B8
Limousine Facelifting 2.0 TSI 280KM 206kW
Może konkurować z autami sportowymi, szczególnie w przełożeniu "sport". Niestety producent w ramach akcji serwisowej usunął we wszystkich takich autach osłonę silnika i nic w zamian nie zaproponował. Po otwarciu maski - goły silnik.
3,0
~Igor
Volkswagen Passat B8
Limousine Facelifting 2.0 TDI 240KM 177kW
Bardzo warkotliwy z ogromną turbo dziura, jak dostanie obrotów to ciągnie jak wściekły. Trudno o komfortowy zakres pracy bo ciągle daje wrażenie że się męczy. Nieprzyjemny odgłos pracy jak że starych pompowtryskiwaczy.
3,0
~Zenon234
Volkswagen Passat B8
Limousine Facelifting 2.0 TSI 190KM 140kW
ECO - mało pali lag 3 s jazda niebezpieczna Normal - lag 2s Sport -brak laga wysokie spalanie ,osiągi w pełni wykorzystane . Osiągi silnika jak na 190 a tak naprawdę 210 KM słabe ( pomiar na kanale Autocentrum )
5,0
~Dawid M
Volkswagen Passat B8
Limousine Facelifting 1.5 TSI EVO 150KM 110kW
Bardzo dobry silnik TSI, bez problemów i bez awarii. Przyspieszenie w tej kategorii pojazdów nie powala, natomiast wynika to raczej z samego balansu KM/kg masy własnej.
2,0
~usterka
Volkswagen Passat B8
Limousine Facelifting 1.5 TSI EVO 150KM 110kW
Elastyczny jak na tą pojemność, spalanie też ok. Ogromny zbiornik paliwa pozwala na autostradowe przejechanie 800 km. Gdyby nie awarie, byłoby okej. A niby ten poprawiony.
4,0
~Srebrnymk6
Volkswagen Passat B8
Limousine Facelifting 1.5 TSI EVO 150KM 110kW
Silnik ok póki nowy. Dużo niepotrzebnych pierdół typu odłączanie cylindrów, start stop. Długa reakcja po wciśnięciu gazu do podłogi. Silnik na styk do tej budy. Czuć, że to nie 2.0
2,0
~VW Passat :(
Volkswagen Passat B8
Limousine Facelifting 1.5 TSI EVO 150KM 110kW
Na papierze wygląda względnie realnie jazda z rodziną jest mecząca bo auto się zaledwie toczy .
5,0
~tomi
Volkswagen Passat B8
Limousine Facelifting 1.5 TSI EVO 150KM 110kW
1.5 TSI to całkiem udany silnik, dynamiczny gdzieś od 1,5-1,6 tys.obrotów, do 3 tys. cichutenki

Volkswagen Passat B8 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~Mikołaj
Volkswagen Passat B8
Limousine Facelifting 2.0 TSI 190KM 140kW
dobre osiągi jak na 190km ciekawą funkcją jest procedura startu
Volkswagen Passat B8 Limousine Facelifting