Szukaj

Lista ocen Volkswagen Passat B3 (318) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 395 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~EaserVW
Volkswagen Passat B3
Sedan 1.9 TD 75KM 55kW
Wiele passatów- z czego zdaję sobie sprawę - jest wyeksploatowanych i technicznie niesprawnych. Mój passat przed wymiana zawieszenia zachowywał się na drodze niepewnie, niestabilnie, kołysał sie i przy wiekszych prędkosciach zwyczajnie był niebezpieczny. Po wymianie amortyzatorów(komplet), wahaczy, łożysk, silentblocków i innych prowadzi sie znakomicie, "szarpanki " pozwoliły wyeliminowac wszystkie błędy w układzie jezdnym. Jako konstrukcja ,...
4,0
~Kabee
Volkswagen Passat B3
Kombi 1.8 90KM 66kW
Zawieszenie dość twarde, dzięki czemu auto na oponach z niskim profilem (195/50R15) prowadzi się na dobrej drodze rewelacyjnie. Na dziurawych drogach osoby posiadające plomby w zębach muszą trzymać zamknięte usta aby ich nie zgubić :) . Dość duży rozstaw osi sprawia że po nierównych nawierzchniach jeździ się dość dobrze mimo twardego zawieszenia. Na oponach zimowych (185/70R14) komfort podróżowania jest dużo wyższy, ale kosztem trzymania się...
4,0
~Janek P.
Volkswagen Passat B3
Kombi 1.6 75KM 55kW
Dwa razy wymieniałem amortyzatory, wachacze, osłony, i inne elementy zawieszenia, ale koszt napraw był znikomy. Samochód prowadzi sie bardzo dobrze, lubię szybko jeżdzić, prędkość przy 150 km. na godz. nie stanowi Zadnego problemu, auto doskonale trzyma się drogi, pewnie wchodzi w zakręty. Jeszcze teraz na gazie wyciągam 165 km/godz. (najbardziej przyjemnie jedzie się jednak przy prędkości ok. 140 km/godz.). Nic nie stuka, nie puka, nie...
4,0
~czys
Volkswagen Passat B3
Sedan 1.8 75KM 55kW
Bez rewelacji (prosty system: macperson z przodu, belka skrętna tył). Po założeniu gazowych amorków sachsa jest duża zmiana na plus. Przy jeździe bez szaleństw pewne prowadzenie. Da się przeżyć bez wspomagania. Umiarkowane ceny części (dobrej i b. dobrej jakości zamienników), co przy stanie naszych dróg ma spore znaczenie. Hamulce (tarcze przód niewentylowane, bębny tył) wystarczające do mocy silnika i masy, chociaż bez rewelacji, mało podatne...
5,0
~Don_Suchy
Volkswagen Passat B3
Sedan 1.9 D 68KM 50kW
Otóż mój Pastor (bo tak go nazywam) trzyma się jezdni jak wściekły. Co prawda jest niższy od wszystkich jakie spotykam na drogach, ale to zapewne zasługa sprężyn i Diaxa użytego przez poprzedniego właściciela w celu ich skrócenia. Jeździłem przez 2 lata właściwie jako zawodowy kierowca i na podstawie moich doświadczeń z różnymi autami jestem w stanie stwierdzić, że trzyma się naprawdę świetnie jak na tak stare auto, z tak słabym silnikiem.
3,0
~cygan2009
Volkswagen Passat B3
Sedan 1.6 TD 80KM 59kW
Tu pojawia sie problem jakości zamienników. Swego czasu sworznie wymieniałem co ok 8tys km(optimal). Obecnie pokusiłem sie na sworznie Lemforder, oraz tulejej i silentblocki TRW..jak długo pojeżdże czas pokaże. Mimo wymiany prawie calego zawieszenia problemy z drganiem kierownicy pozostał. Przeguby wytrzymuja oko 20 tys km. Gumy znacznie mniej. Warto dodac ze zawieszenie pracuje dośc hałasliwie
4,0
~www
Volkswagen Passat B3
Kombi 2.0 115KM 85kW
Jeżdziłem lepszymi autami ale nie będe wymieniał marek bo to bez porównania, w tej klasie i wielkosci nie przypominam sobie lepszego konkurenta , zawieszenie wygodne , dość trwałe, choć części śmiesznie tanie nawet z tych najdroższych renomowanych producentów jak ja kupuje.Końcówki 27 zł sworzeń kulowy 35zł ...mam dalej wymieniać.?..wystarczy popatrzeć po sklepach
4,0
~Wilczyński Paweł Starachowice
Volkswagen Passat B3
Kombi 1.8 90KM 66kW
AutoWspaniale trzyma się na ostrych zakrętach. Gorsze zachowanie ma samochód na jezdni mokrej, wtedy bardzo zdradliwy jest tył pojazdu. To jeśki chodzi o passaty w kombi. Jak dla mnie to układ jezdny jest super.Zaleta jeśli ktoś lubi szybko pokonywać ostre zakręty , wada jeśli ktoś nie lubi twardych samochodów.Uważam , że takie auta jak francuskie , muszą się wiele nauczyć.
4,0
~Piotr
Volkswagen Passat B3
Kombi 1.8 90KM 66kW
Posiadam to auto od 3 miesiecy i spawnosc amortyzatorow to przód: 67-68%, tył 68% i 6%!!!!!... i mimo braku praktycznie jednego amortyzatora jeżdzi sie pewnie ale tylkona prostej i idealnej nawierzchni bez zakrętów... nie moge doczekać sie wymiany amortyzatorów...bo w tym punkcie przez te \"6%\" nexia z wynikiem ok. 78% sprawności amortyzatorów górą.
Dziennik kosztów dla Volkswagen Passat B3
Średni koszt przejechania 100 km
29,00 zł
7,4
l/100km
9,0
l/100km
9,5
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Herbu
Volkswagen Passat B3
Kombi 1.8 90KM 66kW
Samochód świetnie trzyma się drogi, pokonywanie zakrętów z większą prędkością nie jest problemem. Przy szybkiej jeździe po autostradzie wykonywanie manewrów również należy do przyjemności. Do tego idealnie pracujące wspomaganie i niewielki jak na takie auto promień skrętu. W środku żadnych stuków, puków, nic z zewnątrz nie jest przenoszone do środka.
Volkswagen Passat B3