Szukaj

Lista ocen Volkswagen Golf VII Variant (47) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 36 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Bartek - Bill Cllinton
Volkswagen Golf VII
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion Technology 150KM 110kW
W pierwszej ocenie przy 8 tys pisałem, że ubywało mi płynu chłodzącego. Wymienili mi płyn w ramach gwarancji i problem więcej się nie pojawił. Niestety, chociaż myślałem przez moment że się z tym uporałem, pozostał problem stukającego od nowości tylnego zawieszenia. Wymieniali mi amortyzatory tylne w ASO ale jak stukało tak stuka. Ostatecznie trochę uspokoił mnie fakt, że jest to wada fabryczna tych aut, a nie mój indywidualny feler. Także w...
2,0
~Bartek
Volkswagen Golf VII
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion Technology 150KM 110kW
Absolutnie nie chodzi o to, że coś co trochę się psuje ale miałem bardzo nieprzyjemny początek w użytkowaniu tego autka. Już od wyjazdu z salonu coś stukało w tylnym zawieszeniu. Jeżdżąc regularnie co tydzień do serwisu uporali się z tym dopiero po 2 miesiącach. Jak się okazało oba tylne amortyzatory były wadliwe. Czytałem ostatnio tu w ocenach, że jednemu użytkownikowi też się przydarzyła taka przygoda. Poza tymi amortyzatorami po wymianie...
5,0
~Marcin Leszczuk
Volkswagen Golf VII
Variant 1.6 TDI CR DPF BlueMotion Technology 105KM 77kW
Przez rok użytkowania zauważyłem dwa drobiazgi, które umknęły mi przy zakupie. Na klamce nad fotelem pasażera pękła sprężynka przyciągająca, przez co klamka czasem opada i nie dźwiga się - zupełnie nieupierdliwy drobiazg. A przy okazji pierwszego serwisu olejowego mechanik zgłosił, że przy korku wlewu oleju brak uszczelki - stąd lekko zachlapany plastik na osłonie silnika - temat oczywiście za 3zł, zamknięty od razu. Spalonych żarówek,...
2,0
~bidżej
Volkswagen Golf VII
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion Technology 150KM 110kW
Z jakiegos powodu (ktorego VW nie potrafil wyjasnic), zawieszenie stracilo zbieznosc po 5kkm. Po regulacji wrocilo do normy - na kilkanascie tysiecy km, po ktorych znowu nalezalo ja poprawic. I tak w kolko. Kilka razy przytrafily sie dziwne bledy pochodzace z tempomatu, znikajace po ponownym rozruchu. Infotainment potrafil sie totalnie wylaczyc bez przyczyny, ale sprawe zalatwilo ponowne jego wgranie. Regularne komunikaty o koniecznosci...
3,0
~Bill Cllinton
Volkswagen Golf VII
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion Technology 150KM 110kW
Na początku wymieniono mi tylne amortyzatory jeszcze na gwarancji. Z tyłu auta stuka klapka od dyszy łączącej środek auta z zewnętrzem i za nic do niej się nie można dostać. (przez tę dyszę w momencie kiedy zamykamy drzwi w samochodzie uchodzi powietrze tak żebyśmy w ogóle mogli je zamknąć inaczej powstające nadciśnienie w aucie nie pozwoliłoby na ich zamknięcie)
3,0
~uish
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 140KM 103kW
W okresie gwarancyjnym było: - przestało działać część podświetlenia wewnątrz auta - przeciekało tylne światło stop, woda lała się do środka po gwarancji - padło sprzęgło i to bolało 3500zł porażka zwłaszcza że nie chodziło o tarczę a mocowanie na klinie, które się rozpadło i wyrządziło pewne spustoszenia. dla mnie jest to błąd montażu.
3,0
~pjakubiak
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 140KM 103kW
Chroboczący nierównomiernie wentylator nawiewu, wieszanie się wyświetlacza przy większej wilgotności, niechlujnie założone uszczelki boczne na tylnych drzwiach - od dołu wystają na zewnątrz poza bryłę auta skrzypiące zawieszenie podczas pokonywania garbów spowalniających
4,0
~Bogusław
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 150KM 110kW
Wspomniane stukające amortyzatory tylnie, oprócz tego jako usterkę mogę również wymienić zaparowane i lekko zawilgocone po ostatnich silnych ulewach światła przeciwmgłowe, czego nie omieszkam zgłosić podczas przeglądu. Generalnie jednak nie ma się do czego przyczepić.
4,0
~Namor
Volkswagen Golf VII
Variant 1.4 TSI BlueMotion Technology 140KM 103kW
Zaraz po zakupie zaczął wyskakiwać komunikat błędu kluczyka. Nie chciał otwierać samochodu bez naciśnięcia przycisku w kluczyku. Uszkodzona antena w klamce. Wymiana na gwarancji i do tej pory bez problemu. Trzeszczy zawieszenie z przodu na większych dziurach lub spowalniaczach.

Volkswagen Golf VII – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

4,0
~sHpAaKu
Volkswagen Golf VII
Variant 2.0 TDI CR DPF BlueMotion Technology 150KM 110kW
- cieknie woda (klapa, szyby w drzwiach, głośniki, lampy tylne) - trzeba pilnować wymiany oleju bo ucierpi turbo, DPF i EGRy - do diagnozy vcds jest obowiązkową pozycją
Volkswagen Golf VII Variant