Szukaj

Lista ocen Volkswagen Golf IV Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW 1997-2003 (114) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 176 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Krzysztof
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
Każdemu dobrze znany system McPhersona z przodu. 4 tuleje, 2 sworznie, do tego łączniki i gumy stabilizatora. Trwałość w porządku. Cały zestaw markowych zamienników można kupić za 300zł, więc nikt nie będzie narzekał. Z tyłu klasyczna belka, gdzie zużyciu mogą ulec jedynie 2 tuleje belki. Cena za parę 100zł, więc znowu super. Amortyzatory itp. również bardzo tanie, a wymiana nieskomplikowana. Samochód prowadzi się naprawdę dobrze, mimo...
3,0
~Wojt
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
W porównaniu z konkurencja ( Astra) prowadzi się lepiej, ale nie można tego nazwać prowadzeniem dobrym. Auto stworzone do jazdy prosto, skręca bardzo niechętnie. Producent wyposażył Golfa w monstrualnie wysokie opony (175/80 R14), co sprawia że trzeba mieć nerwy ze stali podczas jazdy w zakręcie. Zaletą tych opon jest dobre wybieranie nierówności, oraz to że trudno uszkodzić felgę. Podzespoły zawieszenia nie na polskie drogi. Szybko się...
3,0
~Maniek
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
Średnio, jak dla mnie trochę za miękki, niby komfortowy, ale podmuchy boczne wiatru jak wyjeżdżasz zza lasu strasznie buja samochodem i przy przejeżdżaniu przez studzienki tył strasznie pływa, myślałem może jakieś gumy z tyłu były mocno zużyte ale nie widać żadnych śladów zużycia, może to wina dość wysokich opon? nie wiem, na początku było to dość irytujące, ale teraz człowiek jakoś się przyzwyczaił.
4,0
~Robson
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
za twarde zwieszenie na polskie drogi wtmieniałem tulejki stabilizatora 3 razy raz wymnieniłem nawet obejmy razem z tulejkami na nowy typ bo oryginalnych tulejek starego typu juz nie ma w każdym raize wydatek około 100 zł dwa razy wymian atulejek nieoryginalnych bo jedne skrzypiały latem tak nie do zniesienia drugie sie wybiły ok 30 zło tydwie i raz oryginalne z obewjmami około 120 zł
5,0
~speed.romek@wp.pl
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
bardzo stabilne auto na zakrętach. W moim nie wiem czemu volf dał koła 14 cali i opone o wysokości 80. Przy raptownych strętach i jak troche za mało powietrza to łapie przekosy i jest niestabilne. Wszystkie dziury sie czuje ale jak na 90 tys. które przejechałem to wymieniłem tylko 2 x gumku stabilizatora przedniego i jedna końcówkę kierownicza prawą.
4,0
~mich
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
Układ jezdny bardzo przyjemny, auto stabilnie siedzi na drodze, Bardzo przyjemnie się prowadzi ten samochód. Zawieszenie jest wporządku u mnie 2 razy wybiły się gumy stabilizatora (strasznie głośno stukało zawieszenie na nierównościach) ale łatwo i tanio to można naprawić więc nie ma tragedii. Bardzo dobre hamulce
5,0
~karol wożniak
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
Bardzo wydajne hamulce - dopiero po 80 tys . km. wymieniłem w golfiku klocki z przodu i z tyłu z orginalnych ATE na RH, są b. przyzwoite . Zawieszenie jest przyjemnie sprężyste, a jednocześnie komfortowe i trwałe .Wymieniłem 2 razy tulejki gumowe stabilizatora( łączniki są jeszcze orginalne)- po 13 latach .
1,0
~white-star
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
ZAWIESZENIE I JESZCZE RAZ ZAWIESZENIE. Wysiada juz po kilku tysiacach kilometrow, a nawet szybciej. Samochod calkowicie nie na polskie drogi. Do tego zawieszenie z przeswitem cale kilka centymetrow gwarantuje nie zapomniane dobicia do jezdni na kazdym wyboju i czeste naprawy miski olejowej ...
5,0
~BIALUTKI
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
Golf IV posiada świetny układ jezdny pozwalający na dynamiczną jazdę i pokonywanie zakrętów z większymi prędkościami. Dobrze radzi sobie z naszymi polskimi drogami i ogólnie zawieszenie jest bardzo trwałe, pod warunkiem ,że wymieniamy części w miarę ich zużycia
5,0
~nicollo
Volkswagen Golf IV
Hatchback 1.4 16V 75KM 55kW
Bardzo dobrze, na oponach 195/65 R15 bardzo dobrze trzyma się na zakrętach nigdzie nie ściąga nie ucieka. Nieco gorzej na zimówkach, ale te są 175/80 R14. W zawieszeniu czasami padają gumy na stabilizatorze, no cóż drogi mamy jakie mamy :(
Volkswagen Golf IV Hatchback