Szukaj

Lista ocen Trabant 1.1 (78) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 63 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Martin
Trabant 1.1
Universal 1.1 41KM 30kW
no to to moze pozostawie bez komentarz... albo nie!!! przestrzege niedowiarkow. to auto wogole nie trzyma sie drogi trzeba bardzo uwarzac zeby nie przesadzic z predkoscia w zakrecie szczegolnie jak jedziemy sami bez dodatkowego ciezaru tyl robi co chce auto jest bardzo lekkie moze nie az tak ale stara komstrukcja i lekkosc zgrabnego tyłeczka trabiego robi swoje 70km/h to bylo max z piskiem opon czasami wiecej sam sie balem bo bywalo roznie...
2,0
~michal8522@vp.pl
Trabant 1.1
N 1.1 41KM 30kW
Układ jezdny pozostawia wiele do rzyczenia, jak kogoś poniesie fantazja to kara spotka go błyskawicznie. Auto jest podsterowne oraz nadsterowne, więc piszę kolejny raz to auto miejskie nie WRC, koniecznie trzeba mieć bardzo dobre opony, ułatwiają sterowanie oraz hamowanie tego super bolidu. Nie polecam testu łosia można zaliczyć wywrotkę.
4,0
~lukaskac@o2.pl
Trabant 1.1
Universal 1.1 41KM 30kW
Hmm... jak toś lubi szybką jazdę po krętych drogach to nie polecam, tylna oś pierwsza traci przyczepność, bardzo nie lubi poprzecznych nierówności, układ kierowniczy trochę "gumowaty" ale nie jest najgorzej, jak ktoś chce szybko pojeździć i zna ten samochodzik to da rade:-)
2,0
~michal8522@vp.pl
Trabant 1.1
Universal 1.3 58KM 43kW
Układ jezdny pozostawia wiele do życzenia, jak kogoś poniesie fantazja to kara spotka go błyskawicznie. Auto jest podsterowne oraz nadsterowne, więc piszę kolejny raz to auto miejskie nie WRC, koniecznie trzeba mieć olej w głowie i bardzo dobre opony.
4,0
~motofranek@wp.pl
Trabant 1.1
N 1.1 41KM 30kW
Zawieszenie wytrzymałe.Trzeba zwrócić uwagę na tylne amortyzatory.Moim zdaniem ma zbyt lekki tył dlatego tylne amory muszą być sprawne.Brak wspomagania ale nie jest to aż tak bardzo uciążliwe.Po małym pokombinowaniu pasuje wspomaganie od fiata punto.
3,0
~Emilo
Trabant 1.1
N 1.1 41KM 30kW
Ojoj z tyłu to na polskich dziurach uderzają głową o dach :P Za lekki przód 2 razy pod górkę przy załadunku 4 osób i bagażu podniósł się do góry. Jeżeli chodzi o przyczepność to czasem przy lewo skręcie nie zamierzony drift :P
3,0
~Sławek
Trabant 1.1
Universal 1.1 41KM 30kW
Sztywno zestrojone i całkiem dobrze zachowuje się w zakrętach, Niestety mały rozstaw osi powoduje problemy przy szybkościach bliskich maksymalnym, szczególnie w koleinach, kiepsko jest też przy pełnym (za pełnym) obciążeniu
3,0
~Trampek75@o2.pl
Trabant 1.1
Universal 1.1 41KM 30kW
Nie ma rewelacji, ale to nie auto z górnej półki. Oryginalne amortyzatory lubią cieknąć nawet po wymianie uszczelniaczy i oleju oczywiście. Mały rozstaw osi nie służy szybkiej jeżdzie szczególnie w koleinach.
4,0
~XXXTimonXXX
Trabant 1.1
N 1.1 41KM 30kW
w poprzedniku chodzila elegancko niestety w tym jakos ciezko - drogi trzyma sie dobrze nawet przy max (uwaga!) 160km/h. Tyle jechalem maksymalnie. w kazdym badz razie bardzo skretny a przez to dobry do miasta
4,0
~Wojtek - wbktrabi@wp.pl
Trabant 1.1
N 1.1 41KM 30kW
Nienajgorszy - okazał się dość odporny na polskie drogi. Jedynie raz regenerowałem amortyzatory. Czasem w zawieszeniu coś puknie, stuknie, jednak bez większych konsekwencji dla działania elementów podwozia.
Trabant 1.1