Szukaj

Lista ocen Trabant 1.1 (70) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 71 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Wojtek - wbktrabi@wp.pl
Trabant 1.1
N 1.1 41KM 30kW
Napraw podejmowałem się tylko wtedy, gdy od tego zależało czy auto będzie jeździć dalej. Zaznaczam od 2000r. przejechałem aż 120tys, nie był nigdy garażowany. A więc: alternator, rozrusznik, uszczelnianie chłodnicy, wydech kompletny raz na półtora miesiący (przy LPG bardzo szybko się starzał...), wycieki oleju (uszczelniacze rozrządu, uszczelka głowicy), wymiana gaźnika, kopułka aparatu zapłonowego... W sumie auto się jednak często nie psuło a...
4,0
~Zombi
Trabant 1.1
N 1.1 41KM 30kW
po zakupie wykonałem kilkanascie drobnych napraw we własnym zakresie lub brat, najwiecej problemu z hamulcami było, ale teraz ok, w tym aucie prawie wszystko da się zrobić samemu) od tamtej pory (po ponad pół roku) -brak, nigdy mnie nie zawiódł, zawsze dojechałem tam gdzie chciałem, a robię dość długie trasy, po zakupie musiałem pospawać jaskółkę - przyszłym nabywcom polecam zwrócić na ten element baczną uwagę (koszt naprawy u mechanika może...
2,0
~bolid
Trabant 1.1
N 1.1 41KM 30kW
Jak pisałem jest to przełomowy rok. Wyrwane tylne lewe zawieszenie, wymiana amortyzatorów, wymiana tylnych i naprawa przednich hamulców, naprawa hamulca ręcznego. Poprzednie lata: wymiana tarczy sprzęgła, wymiana oleju skrzyni biegów, wymiana chłodnicy, pompy wodnej, pompy hamulcowej, układu wydechowego, kilka razy wymiana wytłuczonych szyb (wiadomo...) Instalacja elektryczna podatna na zawilgocenie.
3,0
~Martin
Trabant 1.1
Universal 1.1 41KM 30kW
jesli chodzi o wieksze zeczy to nie narzekam specjalnie nic sie nie psuje silnik wyprodukowany przez IFA na licencji Volkswagena jest calkiem mocny taki sam jak montowali w POLO w tym samym roczniku ale za to jak sie juz cos zepsuje uwaga czesci dorgie ciezko dostepne ale sa patenty na to zastepuje sie te czesci z innych aut na zasadzie mlotka i srubokreta daje rade ...
4,0
~bartek
Trabant 1.1
N 1.1 41KM 30kW
Nie robię dużych przebiegów, więc cieżko mi się wypowiedzieć. Największą (najdroższą) usterką, jak mnie spotkała, to była awaria rozrusznika, którego nie dało się już naprawić i trzeba było rozejrzeć się za innym. Poza tym, urwany wahacz (bardzo często się to zdarza w Trabantach). W poprzenim też miałem taki przypadek. Dwa razy urwał mi się linka sprzęgła.
3,0
~Trampek75@o2.pl
Trabant 1.1
Universal 1.1 41KM 30kW
W poprzednim egzemplarzu padła uszczelka pod głowicą moduł zapłonowy, a w tym mam do wymiany przegub półosi napędowej. Lubią pękać chłodnice, kiedys urwał mi się przerdzewiały tylny wachacz, ciekną amortyzatory, urywają się zawiasy tylnych drzwi w kombi i korozja wszystkich drzwi i podwozia.
1,0
~sawes1
Trabant 1.1
N 1.1 41KM 30kW
Po 80000 rozleciało się sprzęgło, urwało mocowanie tylnego amortyzatora, progi (mimo iż zabezpieczane antykorozyjnie po 2 latach) zniknęły. Ceny części zamiennych (w tamtych latach tj 1995: kpl amortyzatorów 1400, maglownica regenerowana 1000, klocki hamulcowe 70) Sprzedałem bez żalu w 1997 za 4500.
3,0
~Emilo
Trabant 1.1
N 1.1 41KM 30kW
Trabi stanął mi na drodze 3x Za 1 razem przetarł się przewodzik i prądu nie było, za 2 razem wskaźnik paliwa pokazywał, że jest pół zbiornika, a już nic nie było ( od tej pory jeżdżę patrząc na przejechane kilometry :D ) a za 3 razem pękła linka sprzęgła.
3,0
~Sławek
Trabant 1.1
Universal 1.1 41KM 30kW
W trasie zepsuł mi się raz, a zrobiłem nim 100 000km, padł uszczelniacz wału rozrządu.Wymieniłem też tarcze i szczęki hamulcowe, oraz uszczelkę pod głowicą. Mało żywotnym elementem są regenerowane amortyzatory (dziękujemy wam drogowcy).
4,0
~danolles
Trabant 1.1
N 1.3 58KM 43kW
Najpoważniejszy problem stanowi blacharka, poza nią problemem mogą być drobne przecieki wody do środka podczas opadów, ale po uszczelnieniu problem znika :) Jeśli masz garaz to masz zapewniony długi żywot Trabcia!
Trabant 1.1