Szukaj

Lista ocen Toyota Yaris IV Hatchback (16) - Silnik

Na liście zabraknie 6 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Nocturne
Toyota Yaris IV
Hatchback 1.5 Hybrid Dynamic Force 116KM 85kW
Silnik ma 3 cylindry i czasem to słychać, zwłaszcza podczas przyspieszania. Nie jest to dźwięk przyjemny, ale też nie jest natarczywy. Hybrydowy napęd dobrze radzi sobie z rozpędzaniem auta. Dodatkowy silnik elektryczny nie ma dużo mocy ale sprawia, że reakcja na gaz jest natychmiastowa. Pomaga to w czasie, gdy silnik spalinowy jest wyłączony i dodamy gazu. Przyspieszenie do setki jest zadowalające - poniżej 10 sekund. Prędkość maksymalna...
4,0
~Nocturne
Toyota Yaris IV
Hatchback 1.5 Hybrid Dynamic Force 116KM 85kW
Hybrydowe połączenie silnika 1.5 z elektrycznym sprawia, że auto bardzo płynnie rusza i bezszelestnie jeździ w miejskich warunkach. Niestety przyspieszaniu towarzyszy jednostajny hałas choć jest tu duża poprawa do poprzedniej wersji. Autko wydaje się być wolniejsze, niż moc sugeruje, ale i tak daje radę. Jestem pod wrażeniem szybkości, z jaką silnik załącza się przy wciśnięciu mocniej gazu.
4,0
~Nocturne
Toyota Yaris IV
Hatchback 1.5 Hybrid Dynamic Force 116KM 85kW
Hybrydowe połączenie silnika 1.5 z elektrycznym sprawia, że auto bardzo płynnie rusza i bezszelestnie jeździ w miejskich warunkach. Niestety przyspieszaniu towarzyszy jednostajny hałas choć jest tu duża poprawa do poprzedniej wersji. Autko wydaje się być wolniejsze, niż moc sugeruje, ale i tak daje radę. Jestem pod wrażeniem szybkości, z jaką silnik załącza się przy wciśnięciu mocniej gazu.
4,0
~Jarek W
Toyota Yaris IV
Hatchback 1.5 Hybrid Dynamic Force 116KM 85kW
Ukłąd napędowy jest genialny! Toyota jest królową układów hybrydowych, wszytsko pracuje idealnie. Nie tak cicho jak w lexusach, ale to tylko małe miejscke jeździdełko - jeśli nie masz nieracjonalnie ustawionych wymagań - będziesz zadowolony. Jedną gwiazdkę odjąłem, bo przy zimnym silniku, i rozgrzewaniu ukłądu nie podoba mi się hałas generowany przez układ napędowy.
4,0
~logo
Toyota Yaris IV
Hatchback 1.5 Hybrid Dynamic Force 116KM 85kW
Silnik oszczędny w mieście to jego atut. Poza miastem na trasie jedzie tylko na spalinowym co jest normalne ale do oszczędności mu zdecydowanie daleko. Różnica w zasięgu lato/zima zdecydowanie nie do zaakceptowania. Latem zasięg blisko 850km zimą przy minusowej temperaturze zasięg wynosi maksymalnie 600km różnica 250km
5,0
~olek
Toyota Yaris IV
Hatchback 1.5 Hybrid Dynamic Force 116KM 85kW
Spalinowy półtora litra pojemności to gwarancja niezawodności, nawet jeśli to ma trzy cylindry to wychodzi po 500 cm3 na tłok, elektryczny też kapitalnie zrobiony bardzo wydajny żwawy i prosty w konstrukcji i bezobsługowy
5,0
~Magda
Toyota Yaris IV
Hatchback 1.5 Dynamic Force 125KM 92kW
Żwawy, fajnie się zbiera. Szczególnie na 4 można pocisnąć. No i spalanie - jestem bardzo zadowolona. Tryb mieszany (miasto + drogi o podwyższonej szybkości) średnia zimowa 5,5, średnia letnia 4,9 a bywa i mniej z pojedynczych tras.
5,0
~Maciek
Toyota Yaris IV
Hatchback 1.5 Hybrid Dynamic Force 116KM 85kW
Silnik benzynowy trochę burczy, ale w połączeniu z elektrykiem daje niesamowite wrażenie przyśpieszenia. Szczególnie od startu do 50-60 km/h przy ciśnięciu pedała do podłogi.
1,0
~white
Toyota Yaris IV
Hatchback 1.5 Hybrid Dynamic Force 116KM 85kW
ma moc ale doładowanie akumulatora w tym modelu jest idiotyczne
Dziennik kosztów dla Toyota Yaris IV Hatchback
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
5,6
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~damzac
Toyota Yaris IV
Hatchback 1.5 Hybrid Dynamic Force 116KM 85kW
Odpowiednio mocny i elastyczny jedyny i najmocniejszy punkt
Toyota Yaris IV Hatchback