Szukaj

Lista ocen Toyota Corolla IX (E12) Kombi 1.4 D-4D 90KM 66kW 2004-2009 (41) - Silnik

Na liście zabraknie 9 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Wojtek
Toyota Corolla IX (E12)
Kombi 1.4 D-4D 90KM 66kW
Silnik jest mocną stroną tego samochodu, większość ludzi którym podczas jazdy mówiłem że jest to diesel nie dowierzali mi. Gdy mówiłem że to w dodatku 1,4 byli całkiem zdumieni. Sprawia wrażenie bardzo dynamicznego. Jego wadą jest, że trzeba mocno wciskać gaz. Zdarza się że przy dodaniu gazu przy obrotach poniżej 1800 skutkuje przydławieniem jazdy (tak jakby ktoś nacisnął hamulec) ale jak się wkręci na obroty to rozpędza się szybko.
3,0
~chomik
Toyota Corolla IX (E12)
Kombi 1.4 D-4D 90KM 66kW
od strony silnika na postoju dochodzą stuki jakby ktos młotem uderzał, serwis chodzeń bezradny, silnik poza głośną pracą powyżej 120km/h pracuje bardzo ładnie, ale jest za słaby do tego samochodu, spalanie bardzo duże jak na oczekiwania od diesla i pojemności 1,4. Yaris sprawuję się dużo lepiej chociaż ma nowocześniejsszy silnik, w porównaniu chociażby ze Skodą Toyota corolla czy yaris przegrywa silnikowo
5,0
~Piotr
Toyota Corolla IX (E12)
Kombi 1.4 D-4D 90KM 66kW
Jak na 90 KM z 1,4 litra jest super. Oczywiście mocy przydałoby się więcej, ale do normalnej jazdy w mieście, pod miastem i na polskich ekspresówkach/atostradach (do 140 km/godz) w zupełności wystarcza. Jeśli ktoś chce jeździć 160 - 200 km/godz to oczywiście ten silnik nie pociągnie. Mniejsza moc i moment oczywiście okupiony jest częstymi zmianami biegów, ale nie ma tragedii.
4,0
~Stefan
Toyota Corolla IX (E12)
Kombi 1.4 D-4D 90KM 66kW
Jak na pojemność 1364 cm to całkiem żwawy silniczek, jednak dobrze przyspiesza dopiero od trójki, jedynka i dwójka to krótkie przełożenia. Ponadto silnik na razie bierze olej, po przejechaniu 5000 km zużył 1/3 stanu, a samochód jest eksploatowany dość spokojnie, do 3000 obrotów. W Toyocie twierdzą, że to minie bo silnik się "układa". Oby. Czy ktoś też ma takie problemy z 1.4 D4D???
4,0
~intelektualista
Toyota Corolla IX (E12)
Kombi 1.4 D-4D 90KM 66kW
218000km - leję Millersa 5W30 i nie zauważam utraty oleju (wymiany co 10-12 tysięcy). Trzeba dbać o turbo, zanim się olej zagrzeje - nie więcej niż 2000 obrotów, a po dojechaniu do celu, minimum 30 sekund na ostygnięcie. Trzeba sprawdzać poziom płynu chłodzącego i nasłuchiwać wolnobieżki (to w alternatorze) - na razie nasłuchuję popiskiwania, ale cisza ;)
5,0
~sirand
Toyota Corolla IX (E12)
Kombi 1.4 D-4D 90KM 66kW
W codziennej eksploatacji, zarówno w mieście jak i w warunkach pozamiejskich spisuje się bardzo dobrze, nie odczuwa się braku mocy ani momentu obrotowego, do tego silnik jest doskonale wyciszony i ekonomiczny. Przy większym zapotrzebowaniu na przyśpieszenia cudów jednak nie ma, to tylko 90KM.
5,0
~ToyotaFan
Toyota Corolla IX (E12)
Kombi 1.4 D-4D 90KM 66kW
Tu bez zmian zaskakuje w dalszym ciagu, myslalem o box\'ie zwiekszajacym moc i co najwazniejsze zwiekszjaacym moment, ale mysle, iz po \"zawirusowaniu\" i tak bedze mi brakowalo mocy po jakims czasie, dlatego waham sie i dochodzi obawa o trwalosc silnika, sprzegla itd.
5,0
~vagabunda
Toyota Corolla IX (E12)
Kombi 1.4 D-4D 90KM 66kW
Jak na ta małą pojemność bardzo przyzwoite depnięcie, przyśpie sza znacznie lepiej niż benzyniaki o podobnej mocy.Porzednie auto- Mitsubishi Space Star 1,3 to był dość hałaśliwy muł przy Corolce. No i ta płaska charakterystyka momentu, można więcej jeździć na wyższych biegach.
5,0
~grigori_goran_parovic
Toyota Corolla IX (E12)
Kombi 1.4 D-4D 90KM 66kW
To auto z tym silnikiem to geniusz ekonomii, dlatego te samochody trzymają się w cenie. Kupując to auto płacisz za święty spokój. Może być leciwe, podrapane ale dowiezie Cię na koniec Świata. Brak dpf, dwumasy, rozrząd na łańcuchu. Części tanie jak barszcz.
Dziennik kosztów dla Toyota Corolla IX (E12) Kombi 1.4 D-4D 90KM 66kW
Średni koszt przejechania 100 km
29,00 zł
5,7
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Dominik
Toyota Corolla IX (E12)
Kombi 1.4 D-4D 90KM 66kW
Silnik niezniszczalny, zero problemów z ospzętem. Trochę mało elastyczny ale pozatym nie ma się do czego przyczepić. Szkoda tylko, że nie ma troszke większej pojemności np. 1,6 i 100 koni wtedy paliłby tyle samo a dynamika znacznie większa.
Toyota Corolla IX (E12) Kombi